2765 Reacties
één maand geleden
Reactie op BijDeMolen
Ik ben toe aan een dagje mama pauze. Gewoon even 1 dagje geen mama zijn.
...
Pittige dag zo te horen 🥺 als je zometeen nog 1 week te gaan hebt zal je dat ook jammer vinden waarschijnlijk 😢
Zou het kunnen dat je gisteren iets verkeerds hebt gegeten waardoor je kleintje niet wil drinken?
En is het een optie om vanavond even een uurtje alleen te gaan wandelen of morgenvroeg bijvoorbeeld? Even eruit?
Hopelijk wil je peuter wel even in bed blijven ook al slaapt hij niet. Dan is het toch een soort van rusten
één maand geleden
Kutzooi, de kleine is vandaag 8+1 en sinds de ochtendvoeding spuugt ze meerdere keren na een voeding. Niet kleine beetjes, toch wel heel wat. Ook sinds de ochtend al een aantal poepluiers gehad terwijl ze normaal ‘maar’ één poepluier per dag heeft (ze krijgt zowel moedermelk als kunstvoeding). Haar laatste luier bevatte diarree. Temperatuur gemeten: 37,7 graden. Consultatiebureau verwijst me door naar de huisarts, maar ze lijken nu met lunchpauze te zijn en word ik rond 13.30 uur teruggebeld. Ik hoop dat ze niet ziek begint te worden 🥺
één maand geleden
Reactie op kich
Pittige dag zo te horen 🥺 als je zometeen nog 1 week te gaan hebt zal je d ...
Poeh ja, en ik ben gewoon totaal geen huismama. Dus al een maand of 4 ver uit mijn comfortzone en niet mezelf 😅
Ben idd in mn hoofd alles nagelopen, en alle ingrediënten lijsten nog een keer opgezocht, maar niks verkeerds gevonden.
Sprong 3 zit er wel aan te komen, maar zou dat zo extreem kunnen zijn?
Peuter idd maar even in haar eentje op de kamer gelaten. Hopelijk pakt ze nog even slaap.
één maand geleden
Reactie op Guchi
Kutzooi, de kleine is vandaag 8+1 en sinds de ochtendvoeding spuugt ze meer ...
Ah nee 😢 beterschap daar!
één maand geleden
Heb ik eindelijk de baby weer in slaap gekregen in de nacht. Na voeden en 3 kwartier wiegen/ zingen/ rondlopen. Ligt meneer ( mijn man) gewoon diep te slapen aka snurken. Moet ik daarnaast gaan liggen. Terwijl ik al doodop ben. 😅
één maand geleden
Bedankt voor jullie medeleven! 💕
Ze heeft het rota vaccinatie nog niet gehad. De assistent heeft me teruggebeld en gaf aan dat het wellicht iets viraals is en vroeg of er iemand in de omgeving een buikgriep heeft. Zowel mijn vriend als ik hebben geen buikgriep, maar afgelopen zondag wel kraamvisite gehad. Geen idee of daar iemand tussen zat met buikgriep.. We moeten haar nu in de gaten houden en om 15.30-16.00 uur opnieuw temperaturen en bellen als het is gestegen naar 38-38,5. We mochten ook eerder bellen als we ons ongerust maken, maar de kleine slaapt op dit moment.
We zijn in de ochtend nog naar de osteopaat geweest en daar was ze helemaal prima. Liet haar goed masseren en was goed bij de dag..
Deze middag zouden we langs m’n werk gaan, maar heb dus last moment afgebeld. Voelde me wel heel schuldig omdat een collega wat mensen heeft opgetrommeld om vandaag naar kantoor te komen. Maar goed, de gezondheid van de kleine gaat voor en de assistent adviseerde zelf om het rustig aan te doen en niet teveel onder de mensen te zijn.
één maand geleden
Reactie op Guchi
Bedankt voor jullie medeleven! 💕
Ze heeft het rota vaccinatie nog niet ge ...
Ah jeetje, zo sneu voor de kleine. Hopelijk valt het mee en stijgt haar temperatuur niet. Beterschap voor haar!
één maand geleden
Reactie op BijDeMolen
Poeh ja, en ik ben gewoon totaal geen huismama. Dus al een maand of 4 ver u ...
Mijn oudste weigerde ook regelmatig de borst als ze in sprongetjes zat. En mijn middelste als mijn menstruatie eraan kwam (hoop voor je van niet).
Ik ben ook totaal geen huismus. Even doorzetten en we krijgen er iets moois voor terug!
één maand geleden
Reactie op Xjaiimy
Ah oke. Ik merk dat ze juist veel slaapt. Ofja afgelopen nacht dan niet 😂 ...
Gisteren sliep ze inderdaad lang, 4 uur achter elkaar ‘s middags. De avond/nacht eigenlijk zoals altijd, alleen veel onrustiger met kreunen en bewegen/kronkelen.
Vandaag wel veel slapen maar ook veel tussendoor wakker en dan sukkelt ze steeds weer weg, dat ben ik niet van haar gewend.
Maar goed, ik heb me er bij neergelegd dat ik vandaag niet verder kom dan de bank.
Speen, hydrofiele doeken, warmte maantje binnen handbereik en ze ligt lekker op me. Chill piano muziekje aan en ik geef me over…