2765 Reacties

één maand geleden

Reactie op seren1038

Jaa echt precies hetzelfde. En dan zeggen ze ook nog: nee hij heeft helema ...
Ze heeft honger want haar handje gaat in haar mond!!!!

één maand geleden

Reactie op Kellaaa

Ze heeft honger want haar handje gaat in haar mond!!!!
Kan hier echt slecht tegen 😭😭🤬🤯

één maand geleden

Reactie op seren1038

Kan hier echt slecht tegen 😭😭🤬🤯
Erg hè, bemoei je niet. Ga zitten op de bank en hou je mond 😂

één maand geleden

Zou het illegaal zijn om zo'n stroomding te halen en iedere keer bij zoiets een schokje te geven? Gewoon kijken of ze het afleren?

één maand geleden

Reactie op Koekoeksklok

Zou het illegaal zijn om zo'n stroomding te halen en iedere keer bij zoiets ...
Hahaha dat zou een goede zijn, ik heb de hoop al opgegeven.. het is iedere keer hetzelfde liedje en ze leren het echt niet af! 🙃

één maand geleden

Reactie op Rooss97

Hahaha dat zou een goede zijn, ik heb de hoop al opgegeven.. het is iedere ...
Die van mij ligt nooit in bed dus hij hangt in de draagzak. Dan durven mensen hem niet wakker te maken. Waarschijnlijk kijk ik ook alsof ik bijt.

één maand geleden

Reactie op Koekoeksklok

Zou het illegaal zijn om zo'n stroomding te halen en iedere keer bij zoiets ...
Hahaha geen gek plan🤪🤪

één maand geleden

Reactie op seren1038

Jaa echt precies hetzelfde. En dan zeggen ze ook nog: nee hij heeft helema ...
Oh die opmerking haat ik zo. “Hij is pas net wakker” “hij is nog echt niet moe hoor”. JAWEL! hij trekt z’n oor bijna van z’n hoofd en gaapt aan de lopende band, hij is moe

één maand geleden

Blugh. Ik heb zo een intense hekel aan flesjes geven. Ik doe het braaf om de dag, want mijn middelste ging de fles weigeren rond deze tijd. Maar bah. Het kost mega veel tijd. Dan moet ik ook nog kolven en alles afwassen. En iedere keer lukt het me niet om hem te laten boeren. Maar hij moet wel boeren. Dan is ie oververmoeid want het heeft allemaal veel te lang geduurd. En zit constant “ah ah@ te roepen in de draagdoek kmdat die boer nog dwars zit 🤯

één maand geleden

Reactie op kich

Oh die opmerking haat ik zo. “Hij is pas net wakker” “hij is nog echt niet ...
Uiteindelijk zitten wij met een oververmoeid kind. Bij elke beweging in zijn slaap: ja hij is wakker. Vraag me af of wij ook zulke oma’s gaan worden 😂

één maand geleden

Reactie op kich

Blugh. Ik heb zo een intense hekel aan flesjes geven. Ik doe het braaf om d ...
Ahh dat is vervelend. Soms word ik zo gek dat ik ga praten tegen het ‘boertje’. Kom op boertje kom maar kom op je kunt het 🤦🏻‍♀️😂

één maand geleden

Reactie op seren1038

Uiteindelijk zitten wij met een oververmoeid kind. Bij elke beweging in zij ...
Of ze trekken haar gewoon uit de wagen als ik even niet kijk ‘ze bewoog, ze is wakker’

één maand geleden

Reactie op seren1038

Pffff ik word soms niet goed van (schoon)ouders. Ze zien dat mn zoontje gaa ...
Zo irritant inderdaad. Onze kleine slaapt het beste in haar bedje tegenwoordig, maar valt soms ook wel in slaap ergens anders met bepaalde “maatregelen” Ik leg dan bijv een doekje over haar ogen zodat het donker word dan valt ze sneller weg. Mijn schoonmoeder: dat is toch zielig, straks stikt ze, ze wil gewoon wakker zijn ze beweegt heel erg met haar hoofd kijk maar. Ja mens: 1. Het is pas zielig als ik haar al die prikkels blijf geven terwijl ze wil slapen, 2. Ze stikt niet want zit ernaast 3. Ja klopt dat is wat ze doet als ze doodmoe is. Waarom snappen opa’s en oma’s ineens niet meer hoe baby’s werken? Terwijl ze mij/mijn vriend ook groot hebben gebracht!? Waren wij als kind dan chronisch vermoeid ofzo? 🤷🏼‍♀️

één maand geleden

Even iets heel anders , maar ik zit met een slapend kind op de arm: In die truitjes zit altijd een label 'keep away from fire'. Zijn er mensen die tot dat label het wel een goed idee vonden, maar door het label nu gewaarschuwd zijn en het maar niet doen? Beetje als geen kat in de wasmachine doen

één maand geleden

Reactie op Koekoeksklok

Even iets heel anders , maar ik zit met een slapend kind op de arm: In die ...
Dit denk ik ook steeds als ik dat zie 😂😂😂 Ojee, terwijl ik dit typ wordt er gepoept. Op mijn schoot. Lina haar poep is altijd erg dun en schijnt door die Rota meuk nog dunner te zijn. Ik ga rennen naar de commode!

één maand geleden

Ben er weer. En JEMIG, m’n vriend had haar temperatuur opnieuw gemeten: Vriend: 37,4 graden, 0,1 hoger. Ik: Hoezo 0,1 meer? Het was net 37,7?! Vriend: Nee, het was 37,3. Ik: Nee, jij zei 37,7 en daarom heb ik uiteindelijk de huisarts gebeld 🤨🥴 Dat ik de huisarts ging bellen, wist ie trouwens gewoon. Hij stelde zelf voor om dat te doen omdat hij dacht dat ik nog met het consultatiebureau aan het chatten was voor advies. Ik had het bezoek aan werk in eerste instantie afgezegd. Uiteindelijk toch maar wel gegaan (heb niks gezegd over de miscommunicatie) en maar goed ook dat we zijn geweest: ze hadden taart geregeld, slingers opgehangen en cadeaus gehaald.

één maand geleden

Reactie op Koekoeksklok

Even iets heel anders , maar ik zit met een slapend kind op de arm: In die ...
Echt hè hahaha Of in een spuitfles: geen gat inboren. Hoezo zou ik dat van plan zijn?

één maand geleden

Reactie op MD999

Echt hè hahaha Of in een spuitfles: geen gat inboren. Hoezo zou ik dat van ...
Ja je krijgt veel vragen als je de instructies gaat lezen

één maand geleden

Reactie op Kellaaa

Dit denk ik ook steeds als ik dat zie 😂😂😂 Ojee, terwijl ik dit typ word ...
HAHA grapje zeker dit. Als ze dus aan het poepen is, ga ik snel naar de commode en doe ik de luier open en vang zo de resterende poep op. Zo worden in elk geval haar kleren niet nat. Ging ze plassen, verschoningskussen nat 🤦🏼‍♀️

één maand geleden

Reactie op Guchi

Ben er weer. En JEMIG, m’n vriend had haar temperatuur opnieuw gemeten: Vr ...
Meid wat een gedoe 🤦🏼‍♀️