2765 Reacties

vor einem Monat

Goed schoonvader kwam eten. Ja we hadden hem uitgenodigd. En ik had de kleine aap in de draagdoek, want dan slaapt hij, kunnen wij rustig eten en hebben we niet brullen wegens krampjes. Zegt me schoonvader: het is echt zo sneu wat jullie nu met dat kind doen, dar bind je toch niet vast met een stuk stof🫤 Uh jawel die kleine slaapt anders niet en wij willen rustig eten. Want met draagdoek kan ik op de bal zitten en ook warm eten. Daarna leg ik hem nog slapende in de box (dan word hij rustig wakker of dut nog 10min) gaat me schoonvader er meteen tegen kletsen😩🤷‍♀️ gelukkig was ons ventje daarna nog prima te genieten (hele dag al een blij ei) en heeft hij in zijn wippertje nog even een verhaal verteld voordat hij besloot honger te hebben🤣🤣🤣

vor einem Monat

Maar als moedernatuur dan bedenkt dat baby’s huiluurtjes hebben, waarom bedenkt moedernatuur dan niet na over de blaas en de maag van de moeder? Kan dit niet iets beter op elkaar afgestemd worden?!

vor einem Monat

Gister m’n vriend weer thuis na vanaf maandag weg te zijn geweest voor werk. M’n moeder hier geholpen super lief en gezellig. Nu moet ik het vanavond weer alleen doen want het werk is nog niet af. Laten we hopen dat Robbie even door blijft slapen tot 8 uur 🤞🏻

vor einem Monat

Reactie op Kellaaa

Maar als moedernatuur dan bedenkt dat baby’s huiluurtjes hebben, waarom bed ...
Ik las dat huiluurtje met 3 maanden over is… over de helft dus !!!

vor einem Monat

Reactie op Charlotte1987!

T lijkt wel een soort whatsappgroep dit.
Zo heb ik 4 ,5 jaar geleden na de zwangerschap van de oudste hier vriendinnen aan over gehouden. Erg leuk. Een whatsapp groep aangemaakt. En ook speeldates gehad. Was wel gek de eerste keer leek wel een blind date. Want klikt het wel zoals op de app. Een daarvan woont in Denemarken en ben daar vorig jaar langs gegaan.

vor einem Monat

Omg al die opmerkingen van ouders 😂 Hier zijn mijn ouders ook zo, vooral mijn vader. Helemaal tegen haar praten als ze slaapt en dan uiteindelijk: ahhh slaapt ze? O wacht ze knippert met haar oogjes…ze wordt wakker hoor HALLO MEISJE HIER IS OPA 😑

vor einem Monat

Reactie op Kellaaa

Maar als moedernatuur dan bedenkt dat baby’s huiluurtjes hebben, waarom bed ...
Ze hebben daar de tena ladies voor uitgevonden😂

vor einem Monat

Reactie op Immie26

Omg al die opmerkingen van ouders 😂 Hier zijn mijn ouders ook zo, vooral m ...
Ik verbaas mij erover. Ben ik dan de enige met normale ouders en schoonouders?😂

vor einem Monat

Reactie op ~kinderwens2~

Zo heb ik 4 ,5 jaar geleden na de zwangerschap van de oudste hier vriendinn ...
Oh dat is echt tof!

vor einem Monat

Reactie op ~kinderwens2~

Ik verbaas mij erover. Ben ik dan de enige met normale ouders en schoonoude ...
Die zijn zeldzaam🤣 goed mijn schoonmoeder is 74 en gestoord (ze is Oost-Indisch doof, doet of ze niks kan, maar commandeerd vanaf haar stoel) als de kleine komt kan ze opeens alles🤷‍♀️ mijn schoonvader is dementerende en 79. Mijn ouders wonen ver weg, maar zijn behulpzaam als die er zijn. Wel ouderwetse ideeën natuurlijk, maar ze zijn dan ook 60 en 63🤣🤣🤣 Goed mijn vriend doet een poging de kleine in slaap te wiegen op zijn arm. Ik laat ze ff lekker, heb hem uitgelegd wat het beste werkt

vor einem Monat

Godsamme, we hebben bruin kraanwater. 😑 Zowel boven als beneden.. BrabantWater gebeld, want er waren geen storingen / lekkages bekend in de buurt. Dus die meid ging het ff opzoeken en kwam tot de conclusie, dat er geen storingen of lekkages bekend zijn in de buurt. Bedankt vriendin. Ze gingen in elk geval geen acties uitzetten totdat er een lekkage gemeld was. Super. Gelukkig hoef m'n baby pas ongeveer NU te eten. Nou ja we hebben van vanmiddag nog kokend water in de thermosfles en nog een flesje Spa dus we kunnen z'n fles gelukkig maken, anders had ik eerst weer naar de supermarkt gemoeten. 🙄

vor einem Monat

Reactie op Charlotte1987!

Ik las dat huiluurtje met 3 maanden over is… over de helft dus !!!
Nog even volhouden 😅

vor einem Monat

Reactie op ~kinderwens2~

Zo heb ik 4 ,5 jaar geleden na de zwangerschap van de oudste hier vriendinn ...
Leuk hè, zo heb ik hier via de fertiliteitgroep nu 1 van mijn beste vriendinnen ontmoet!

vor einem Monat

Reactie op ~kinderwens2~

Ze hebben daar de tena ladies voor uitgevonden😂
Kan je die ook eten? 😅

vor einem Monat

Reactie op Kellaaa

Nog even volhouden 😅
Mijn baby heeft al twee dagen niet gehuild. Zou ze defect zijn? Of zou ze het in gaan halen🤨🧐. Het is zeer verdacht.

vor einem Monat

Reactie op WeS187

Godsamme, we hebben bruin kraanwater. 😑 Zowel boven als beneden.. BrabantW ...
Wat een gezeik.. dat soort onzin komt ook nooit lekker uit he 😵‍💫

vor einem Monat

Reactie op Kellaaa

Kan je die ook eten? 😅
Als je erin gekakt heb wel😂😂😂

vor einem Monat

Reactie op ~kinderwens2~

Als je erin gekakt heb wel😂😂😂
HAHAHAHA

vor einem Monat

Reactie op Chantal1491

Die zijn zeldzaam🤣 goed mijn schoonmoeder is 74 en gestoord (ze is Oost-In ...
Ik moet even lachen om je ouderwetse ideeen en het feit dat ze 60 en 63 zijn. Dat zijn mijn ouders ook maar die zijn verre van ouderwets😂😂😂

vor einem Monat

Reactie op ~kinderwens2~

Ik moet even lachen om je ouderwetse ideeen en het feit dat ze 60 en 63 zij ...
Nee ze hebben soms echt dingen dat ik denk wtf🤣🤣 ben de eerste waarbij borstvoeding gelukt is. En dan weten ze wel hoe het moet. Elke 3uren voeden.... uh nee dat gaat niet altijd🤷‍♀️🤣 is maar net waar meneer zin in heeft