2765 Reacties
één maand geleden
Reactie op ~kinderwens2~
Gister m’n vriend weer thuis na vanaf maandag weg te zijn geweest voor werk ...
Oké overwinning oudste gebadderd in bed en slapen. Kwam beneden Robbie huilen. Geen idee hoelang😅😬 maar die heeft ook nog honger dus een flesje van 90 gemaakt. Had om 5 uur al 180 op😱
één maand geleden
Reactie op Chantal1491
Goed schoonvader kwam eten. Ja we hadden hem uitgenodigd. En ik had de klei ...
Mijn schoonouders wonen in Suriname. Komen volgend jaar half juli tot en met half september. Ze hebben veel familie hier en nog een zoon. Maar zijn altijd hier....
Daar zijn gebruiken heel anders. Lepeltje honing bijvoorbeeld geven ze gewoon aan babies. Toen onze oudste verkouden was zei ze ja voor zn keeltje. Wij uitleggen dat dat niet meer normaal is ivm botulisme. Ik denk dat we dat beter op hadden kunnen nemen hoe vaak we dat niet gezegd hebben.
Borstvoeding ook maar raar dat ik kolfde, net of ik lui was en dat dat makkelijker was. Nu ook hele mening over dat ik kv ben gaan geven. Ik had letterlijk de eerste nacht een paniekaanval met de gedachte dat borstvoeding weer niet ging lukken. Dus toen wel voor mezelf gekozen en op kv over gegaan. Ze vond dat is niet de natuur. Oh ja en even laten huilen is goed. Want ze dwingen anders dingen af met huilen. Maar s'nachts wel mopperen als je kleinzoon huilt.Je raadt het al. Ik zie er nu al heel klein beetje tegen op dat ze er volgend jaar zijn. Gelukkig deze keer niet tijdens de 8 maanden slaap regressie, want dan kun je me echt opvegen.
één maand geleden
Reactie op Charlotte1987!
Mijn baby heeft al twee dagen niet gehuild. Zou ze defect zijn? Of zou ze h ...
Neeee een baby die niet huilt bestaat toch niet!?!? 😜
Meestal als we hier een dag hebben waarop ze overdag ineens veel slaapt (lees: meer dan 3 uur) is dat een indicator voor aankomende ellende. Maar ik wil je niet bang maken 😅
één maand geleden
Reactie op ~kinderwens2~
Als je erin gekakt heb wel😂😂😂
Whahhahahhaahhaha
één maand geleden
Reactie op Janneke12-21
Mijn schoonouders wonen in Suriname. Komen volgend jaar half juli tot en m ...
Gelukkig blijven ze hier maar paar uur😅
Respect voor jou dat je ermee om kan gaan
één maand geleden
Reactie op Kellaaa
Maar als moedernatuur dan bedenkt dat baby’s huiluurtjes hebben, waarom bed ...
Sowieso: waarom huiluurtjes. Als je in een grot zat te verstoppen vroeger zodat je niet opgegeten werd, begint de baby te schreeuwen.
één maand geleden
Begrijp me niet verkeerd ik vind het heerlijk als de kleine in slaap valt. Maar waarom is dat nu na 1 borst?!? Dan kan ik dus zo me bed uit om de andere te kolven🫤😢 want lek sowieso, maar als die niet gedronken wordt heb ik een waterbed vannacht
één maand geleden
Reactie op kich
Slapen ze 2 maanden in jullie huis????!!!!!
Dat zou ik van mn beste vriend ...
Yes, het is wel 3 maanden geweest 😅, 1 keer alleen schoonmoeder en een keer beiden. Eerste keer gepland. Tweede keer lockdown.
3 maanden was echt te lang. Hebben we toen ook echt gezegd dat ze af en toe echt ergens anders moesten logeren, toen hadden we nog geen kids. Was het nog enigszins uit te houden.
Nu is het iets van 9 weken en als je denkt dat je dan uit je werk komt en het huis helemaal netjes is en er is gekookt.... Nee, schoonmoeder kan niet koken. Schoonvader ruimt wel op en doet de was etc. Dus dat scheelt dan wel iets. We gaan in ieder geval tegen die tijd vast de planning vragen en van te voren vast pushen dat ze ook bij andere familie gaan logeren.
Overigens is onze zoon echt dol op zijn opa. Dus het is ook wel genieten om die twee te zien en dan straks ook met hun eerste kleindochter kennis maken.
één maand geleden
Reactie op MD999
Soms denk ik echt dat ik doordraai.
Ik dacht ik hoor haar huilen. Kijk op ...
😂
Ik heb m’n babyfoon altijd op Eco staan, dan slaat hij aan wanneer ze beweegt of geluid maakt en nog druk ik iedere 10 minuten op een knopje om te zien of ze echt stil ligt 😂😂
één maand geleden
Reactie op Koekoeksklok
Sowieso: waarom huiluurtjes. Als je in een grot zat te verstoppen vroeger z ...
Nou echt hè? Dit heb ik dus ook al heel vaak gedacht. En is dat de reden waarom we direct in de paniekstand staan zodra zo’n baby huilt? Omdat we uit evolutionair oogpunt denken dat dat huilen een gevaar vormt voor de groep?
één maand geleden
Reactie op MD999
Soms denk ik echt dat ik doordraai.
Ik dacht ik hoor haar huilen. Kijk op ...
Hahahhah dat heb ik ook regelmatig als ik onder de douche sta, dan nooit babyfoon mee eigenlijk.
één maand geleden
Reactie op Koekoeksklok
Sowieso: waarom huiluurtjes. Als je in een grot zat te verstoppen vroeger z ...
Hier nooit huiluurtjes😬. Soms een minuut of 5/10🙈.
één maand geleden
Pff zit ik met een vriendin te appen, laat ze weten dat haar zoontje wel vanaf dag 1 makkelijk in slaap viel en al gauw vier uur tussen de voedingen liet overdag… Leuk voor jou joh
Oja, en ze pepert me continu in dat baby’s nog makkelijk zijn, peuters zijn pas moeilijk
één maand geleden
Reactie op ~kinderwens2~
Ik verbaas mij erover. Ben ik dan de enige met normale ouders en schoonoude ...
Hier wel OK hoor. Geen schoonmoeder meer, schoonvader zien we maar zeer sporadisch. Mijn moeder is de liefste ooit, mijn vader heeft duidelijk vroeger de kinderen niet opgevoed maar doet zijn best (oh kijk voor de TV is hij stil. Leuk pap, doe toch maar niet)