2765 Reacties
één maand geleden
Reactie op Guchi
4800 gram, grote meid! Dat weegt onze kleine misschien nog niet eens. Ze wo ...
Ja we waren ook enorm verbaasd eigenlijk. Met een maand woog ze al 6 kilo en was ze 59 cm 😄
Ik verwacht niet dat er nog een derde komt, da's misschien maar goed ook. Geen idee hoe groot die dan zou zijn 😜
één maand geleden
Reactie op Bloemke13
Ja we waren ook enorm verbaasd eigenlijk. Met een maand woog ze al 6 kilo e ...
Is zij via de natuurlijke weg of via een keizersnede ter wereld gekomen? Als ik zo naar onze kleine kijk, dan lijkt het haast onmogelijk dat ik zo’n formaat eruit zou moeten persen 🫣 Maar goed, zelf ben ik maar 1.56 m en is mijn vriend ook niet de langste, dus was de kans op een baby van 55 cm ook niet groot.
één maand geleden
Ik lees hier in het topic dat sommige mannen van jullie snurken. Mijn vriend snurkt HARD, dus ik sliep voorheen met hele goede oordoppen, waarbij ik zijn gesnurk bijna niet meer hoorde. Nu gebruik ik ze niet meer omdat ik anders de kleine ook (bijna) niet zou horen. Maar hoe doen jullie dat: in slaap vallen terwijl je partner de hele wereld bij elkaar snurkt?
één maand geleden
Reactie op Guchi
Ik lees hier in het topic dat sommige mannen van jullie snurken. Mijn vrien ...
Meestal ben ik moe en val ik gewoon in slaap, ongeacht het geluid van mn man. Soms lukt het niet en lig ik me te ergeren 🥴 de ergernis wordt nog erger weet ik van de vorige 2 als de baby ouder wordt en het gesnurk ook de baby wel een wakker houdt/maakt
één maand geleden
Reactie op Guchi
Is zij via de natuurlijke weg of via een keizersnede ter wereld gekomen? Al ...
Ja ik ben uiteindelijk zelfs thuis bevallen! En ze was ook nog eens een sterrenkijker. Ben 1,72 en zelf ook vrij fors en brede heupen, dus ben heel blij dat het allemaal goed is gegaan zonder extra hulp zeg maar.
één maand geleden
Reactie op Guchi
Goeie schop verkopen, dan snurkt ie niet meer😁
één maand geleden
Dan slaapt je kleine gewoon even van 23 tot 530.... drinkt hii 1 borst en valt in slaap. Dus daar zit je dan te kolven op dit tijdstip, omdat je shirt nat is🫣 maar kijken of ik zo nog verdee kan slapen
één maand geleden
Reactie op Chantal1491
Dan slaapt je kleine gewoon even van 23 tot 530.... drinkt hii 1 borst en v ...
Je bent niet de enige die aan het kolven is 🙂🫶
één maand geleden
Reactie op Guchi
Heel herkenbaar. Voorheen sliep ik ook altijd met oordopjes, maar sinds de kleine er is slaap ik zonder oordopjes. Ik ben alleen nu vaak zo moe dat als ik in bed lig direct slaap en niet hoor dat mn man snurkt. Een enkele keer hoor ik hem nog wel, dan geef ik hem een duw en is hij stil en val ik snel in slaap.
één maand geleden
Reactie op kich
Ik geef alles aan stichting babyspullen!
Oh dat is ook een goed idee!
één maand geleden
Man zou deze nacht volledig doen, dan kon ik een keer doorslapen. Klonk heerlijk!
Maar hij kreeg baby vannacht niet stil, dus na ruim een uur klooien ben ik er zelf maar uit gegaan (was tóch al klaarwakker).
Baby opgepakt, 2x ge-sshh't, een klein kusje op z'n wang en teruggelegd.
Sliep als een roosje 🤭
Zegt m'n man kei geïrriteerd: "Als DIT werkt hè, dan doe ik het nóóit meer!" 🤣🤭
Maar goed, toen was het inmiddels 4 uur en daarna kon ik dus niet meer slapen 🙄
Viel tegen 5'en pas weer in slaap, waarna baby om half 6 alweer wakker werd..
Wat een top nacht. 😑
één maand geleden
Reactie op kaarllieeen
Je bent niet de enige die aan het kolven is 🙂🫶
Daarna nog wel kunnen slapen. Nu wakker, meneer heeft honger☺️
Nog nooit moeten kolven snachts, maarja eens is de eerste keer
één maand geleden
Reactie op WeS187
Oh en ik denk dat ik ongesteld word.
Voor de 2e keer sinds de bevalling. � ...
Wow dat is snel🥴 ik hoop dat het nog ff weg blijft om eerlijk te zijn. Volgende week maar eens naar de pil vragen