2765 Reacties

één maand geleden

Reactie op MD999

Soms denk ik echt dat ik doordraai. Ik dacht ik hoor haar huilen. Kijk op ...
Oh jaaaa. Heel bekend fenomeen waar moeders last van hebben. Ik noem het fantoomhuilen. Heb je ook als je onder de douche staat of als ze op de opvang zijn

één maand geleden

Reactie op ~kinderwens2~

Hier nooit huiluurtjes😬. Soms een minuut of 5/10🙈.
Hier valt het gelukkig ook mee hoor. Rond 6 weken even onrust. Maar meestal kan ik het evolutionaire nut wel ergens van inzien, maar bij deze ontgaat me de logica compleet 😂

één maand geleden

Reactie op sunshine2121212121

Pff zit ik met een vriendin te appen, laat ze weten dat haar zoontje wel va ...
Ach, rot toch op. Ik kan daar helemaal niks mee. Altijd dat commentaar en rare adviezen van mensen, het erin wrijven van achterlijke dingen. Gefeliciteerd joh, zak door de stront. Ik had een collega en zij was volledig op de hoogte van m’n moeizame fertiliteittraject. Ik was compleet naar de klote van het heen en weren naar het zkh (4-5 uur reistijd en dat 3/4x per week), hormonen spuiten, tegenslagen en m’n kop boven water houden.. oja en er moet gewoon gewerkt worden, huis, sociaal leven etc. En dan zei ik dat ik moe was en dan zei ze keer op keer: wacht maar tot je straks een baby hebt, dán ben je pas moe. (Terwijl het er eerder op leek dat er niet eens een baby kwam) Oké, die baby is er gelukkig maar geloof mij: zo moe als toen, ben ik tot nu toe niet geweest hoor 😁 Ach en het regent toch vaak van dat soort domme adviezen. Iedereen weet het beter, heeft het beter of juist slechter. And so on. Zoals eerder advies: zak door de stront 👍🏼 Groetjes uit m’n irritatiezone

één maand geleden

Reactie op Janneke12-21

Yes, het is wel 3 maanden geweest 😅, 1 keer alleen schoonmoeder en een kee ...
Ja je kan natuurlijk moeilijk eisen dat ze 2 maanden in een hotel gaan zitten (alhoewel? 🤔). Ik vind het knap van jullie.

één maand geleden

Reactie op sunshine2121212121

Pff zit ik met een vriendin te appen, laat ze weten dat haar zoontje wel va ...
Sorry ik vind jou erg onaardig. Je kunt haar best een sticker sturen ?! Die heeft ze wel verdiend ;)🤡

één maand geleden

Reactie op Koekoeksklok

Sorry ik vind jou erg onaardig. Je kunt haar best een sticker sturen ?! Die ...
Hahaha

één maand geleden

Reactie op Kellaaa

Ach, rot toch op. Ik kan daar helemaal niks mee. Altijd dat commentaar en ...
Oh maar serieus misschien moeten we een stickervel meenemen. En iedere keer als iemand met zo'n kont advies komt omdat het daar zoveel beter ging, plak je die op het voorhoofd 😂😂😂😂.

één maand geleden

Reactie op Kellaaa

Oh heerlijk, dat wil ik ook
En dat terwijl de eerste tot heel lang elke 3 uur kwam. Nachten wakker gelegen, krampjes niet in eigen bed slapen.

één maand geleden

Oude dame in de Scapino buigt zich over de wagen waarin Jinthe zalig ligt te slapen. Ik hou wel van een praatje, zeker met een vertederend oud besje. Na de standaard opmerkingen (ach wat een lief jongetje, oh, een meisje?! Ja dat zie je nog niet he met zo'n kaal hoofd, hoe oud bla bla) begint de dame zich zorgen te maken omdat "de baby niet beweegt". Ik vertel vriendelijk dat ze slaapt, en dat altijd heel rustig doet. Ondertussen probeer ik non verbaal het kassameisje wat tempo bij te brengen, maar helaas. De dame blijft bezorgt kijken en benoemen dat het toch wel gek lijkt, en je weet maar nooit, het zal toch niet... ik zeg nog half grappend: "ze is écht niet dood hoor" maar de dame ligt nu zo ongeveer met haar hoofd in de wagen, zegt nogmaals dat ze wel heel gek stil ligt en BEGINT AAN MN KIND TE SCHUDDEN. Ik wist even niet meer hoe ik het had meiden 😵 Ik heb in een reflex de wagen weggetrokken. Jinthe heeft vervolgens even goed laten horen dat ze alive and kicking was. En die vrouw maar tegen de rest van de rij: "ja joh, ze lag toch zó stil! Je weet nooit he!" Bi-zar zulke mensen...

één maand geleden

Reactie op Koekoeksklok

Oh maar serieus misschien moeten we een stickervel meenemen. En iedere keer ...
Ja, ik kan nog wel 100 voorbeelden noemen 😂 Er zijn zelfs meerdere vrouwen geweest die zeiden: nou ik kan er zo 1 voor je baren hoor! Ga je lekker? Oja en, deze is ook mooi: Eindelijk zwanger maar HG, iedere dag halfdood over de pot heen. En een bekende zegt: ‘Ja, je bent gewoon echt niet gemaakt om zwanger te worden. Het ging zo moeilijk, ook een miskraam en nu HG. De natuur is het er gewoon niet mee eens.’ Nee, bedankt. Nu voel ik me een stuk beter 👍🏼

één maand geleden

Reactie op ~kinderwens2~

En dat terwijl de eerste tot heel lang elke 3 uur kwam. Nachten wakker gele ...
Ieder kind is anders hè.. ookal doe je hetzelfde. Bij m’n zus ook. De oudste sliep na een paar weken door, nooit wakker geworden ‘s nachts. Tot op de dag van vandaag. De jongste, nu 6,5, is nog bijna elke nacht een keer wakker.

één maand geleden

Reactie op Annemiek33

Oude dame in de Scapino buigt zich over de wagen waarin Jinthe zalig ligt t ...
Sommige mensen🤦🏼‍♀️. Ik had vorige week in de Kruidvat een mevrouw die heel lief zei aah wat schattig en lief. Een jongen? Ja een jongen. Die vrouw loopt verder en scheld de hele boel bij elkaar😂😂😂.

één maand geleden

Reactie op Kellaaa

Ieder kind is anders hè.. ookal doe je hetzelfde. Bij m’n zus ook. De ouds ...
Ja echt hoor. Moet ook wel anders is het ook maar zo saai. Maar door m’n werk (Kraamzorg) weet ik dat het juist anders kan en had dit nooit verwacht. Robbie is vanaf begin makkelijk en elke keer dacht ik oké nu komen de krampjes oid. Maar nee 😬

één maand geleden

Reactie op Annemiek33

Voor dit soort situaties moet je een knuppel onderin de kinderwagen hebben liggen.

één maand geleden

Reactie op Annemiek33

Misschien zelf ooit een wiegendood kind gehad ? Of iets anders naars meegemaakt ? Ze is er wel heel erg op gefixeerd dan.. kan me voorstellen dat je dan even niet meer weet wat je moet zeggen 😅

één maand geleden

Reactie op Kellaaa

Ja, ik kan nog wel 100 voorbeelden noemen 😂 Er zijn zelfs meerdere vrouwe ...
Sommige mensen kunnen beter hun mond houden

één maand geleden

Reactie op Kellaaa

Ja, ik kan nog wel 100 voorbeelden noemen 😂 Er zijn zelfs meerdere vrouwe ...
Ok sommige mogen een sticker, sommige mag je gewoon slaan

één maand geleden

Reactie op ~kinderwens2~

Ja echt hoor. Moet ook wel anders is het ook maar zo saai. Maar door m’n we ...
Nou, heerlijk hoor! Maar snap dat je wacht op het addertje onder het gras 😅

één maand geleden

Reactie op Koekoeksklok

Misschien zelf ooit een wiegendood kind gehad ? Of iets anders naars meegem ...
Of ze dacht dat is zo’n levensechte pop. Lees steeds meer dat vrouwen daarmee lopen.

één maand geleden

Reactie op Kellaaa

Nou, heerlijk hoor! Maar snap dat je wacht op het addertje onder het gras � ...
Ik krijg hem straks keihard als hij peuter is😂