2765 Reacties

één maand geleden

Reactie op ~kinderwens2~

Ik moet wel lachen om die zin over haar partner. Partner vind het niet erg ...
En dat ze dus samen met haar reborn series kijkt; rustig tv kijken is uitgesloten met mijn zoontje… dus zo levensecht zijn die poppen dan weer niet

één maand geleden

Reactie op Koekoeksklok

Er gaat nu zoveel door mijn hoofd dat ik niet meer weet wat ik moet zeggen ...
Deel het toch maar met ons, asjeblieft 🥺

één maand geleden

Reactie op Kellaaa

Deel het toch maar met ons, asjeblieft 🥺
Ik kan nog steeds mijn verbazing niet goed onder woorden brengen 😂😂. Als iemand zich hierdoor rustig voelt enzo wat zij ook zegt in dat artikel dan helemaal prima. Maar het moet toch even landen 😅 'Agent ik heb een raam ingeslagen want er zit een baby alleen in de auto' Nee dat is een pop 'Ah, oeps'

één maand geleden

Reactie op Koekoeksklok

Ik kan nog steeds mijn verbazing niet goed onder woorden brengen 😂😂. Als ...
Hahahaha

één maand geleden

Reactie op Koekoeksklok

Ik kan nog steeds mijn verbazing niet goed onder woorden brengen 😂😂. Als ...
Hahaha oepssss Absoluut, ze zei zelf al: ik doe er niemand kwaad mee. En dat is ook zo, vind mezelf ook vreselijk dat ik er toch zo’n mening over heb. Maar ik heb gewoon een zeer groot WTF gevoel erbij. Ik kan er niks aan doen 😅

één maand geleden

Reactie op Kellaaa

Hahaha oepssss Absoluut, ze zei zelf al: ik doe er niemand kwaad mee. En ...
Ja idem!

één maand geleden

Reactie op sunshine2121212121

Pff zit ik met een vriendin te appen, laat ze weten dat haar zoontje wel va ...
De rest van de ellende is ze waarschijnlijk even vergeten. Persoonlijk vind ik een peuter makkelijker. Die praat, dan weet je tenminste wat ze willen 😅 Nu is het huilen en dan is het soms maar afstand waarom het is. Als het al een reden heeft.

één maand geleden

Reactie op Kellaaa

Hahaha oepssss Absoluut, ze zei zelf al: ik doe er niemand kwaad mee. En ...
Hier ook hoor.... Heel erg wtf. Weet nog toen ik kind was dat er bij ons een vrouw in het dorp woonde en die liep altijd met een pop in kinderwagen. Vonden we altijd doodeng.

één maand geleden

Reactie op Janneke12-21

De rest van de ellende is ze waarschijnlijk even vergeten. Persoonlijk vin ...
Maar de baby kan niet luisteren. De peuter wil gewoon niet: 'Nee we gaan geen toetje pakken ' 'Wel' 'Waarom mama?' 'Daarom' 'Daarom niette reden, als je van de trap valt, benne sneller beneden' Daarentegen hield hij wel mijn been vast toen ik uit de douche kwam zodat ik niet viel (ik hou hun altijd vast als ze met handdoek naar de kamer lopen)

één maand geleden

Ik was er al weken van overtuigd dat ik crème kleurige sokjes moet hebben. Maar ze liggen er niet dus ik zit er vast naast… Zit ik net foto’s terug te kijken én wat denken jullie… op haar geboortedag had ze crèmekleurige sokjes aan. Het is ook gewoon de set van HEMA. Waar kunnen die sokken nou zijn?! Woest kan ik daar van worden 😅

één maand geleden

Reactie op Janneke12-21

Hier ook hoor.... Heel erg wtf. Weet nog toen ik kind was dat er bij ons e ...
Ja, het hoort gewoon niet 🫣

één maand geleden

Reactie op Kellaaa

Ik was er al weken van overtuigd dat ik crème kleurige sokjes moet hebben. ...
Iedereen weet dat sokken worden opgegeten in de wasmachine. Meestal is het er wel maar 1

één maand geleden

Reactie op Kellaaa

Net of jullie wat hebben aan een screenshot en of jullie weten waar die sokken zijn maar het kan toch niet verdampen?!

één maand geleden

Reactie op Koekoeksklok

Iedereen weet dat sokken worden opgegeten in de wasmachine. Meestal is het ...
Maar dat dus, 1 zou ik nog snappen 😂😂

één maand geleden

Reactie op Kellaaa

Maar dat dus, 1 zou ik nog snappen 😂😂
Nja of je voert hem te weinig en hij greep zijn kans. Dit is zoiets wat je terug vindt als ze er niet meer inpassen en je er geen zak meer aan hebt

één maand geleden

Reactie op Koekoeksklok

Nja of je voert hem te weinig en hij greep zijn kans. Dit is zoiets wat je ...
Waarschijnlijk wel 😂

één maand geleden

Reactie op Koekoeksklok

Maar de baby kan niet luisteren. De peuter wil gewoon niet: 'Nee we gaan ...
Zie je, die ellende was ik ook even vergeten. Dat z'n oren regelmatig even kapot zijn. Toch zei hij vandaag: Mama, Sevvie, geluisterd goed. Oortjes niet kapot. Hij had vandaag inderdaad goed geluisterd. Wel gewoon in z'n luier gekakt zonder wat te zeggen. Dagen hiervoor ging hij netjes op het potje...

één maand geleden

Echt veeg mij maar op! Ben even een partij bloed chaggie grrr🤬🤬🤬 ja als die kleine de luier vol drukt dan hoor je dat (heel concert) maat waarom moet mijn vriend dan zo gigantisch hard lachen dat ik er wakker van wordt!!!! En daarna doordat ik uitbrander natuurlijk ook die klein!🤬🤬🤬🤬 En dan blijft hij ook nog gewoon liggen!! En snurkt verder. Serieus waarom verdien ik dit. Ik sliep heerlijk!

één maand geleden

Reactie op Kellaaa

Sorry als ik iemand daarmee beledig. Maar die poppen zijn toch een freaksho ...
Ik heb deze trend tot nu toe totaal gemist 🤷‍♀️

één maand geleden

Reactie op Kellaaa

Babyspullen verdwijnen vliegensvlug. Ik ben er van overtuigd dat de wasmachine ze op eet. Het schijnt dat ze is een netje doen helpt