2765 Reacties
één maand geleden
Zo ik ben nu echt strontchagrijnig. Ik heb altijd een klein lampje aan met voeden en die laat ik dan branden terwijl ik probeer wakker te blijven bij het uitbuiken.
Vraagt m’n vriend net: weet je dat een lichtje aan hebt ? Nou ik haat dus sarcasme in de nacht. Dus ik: ja.
Ik moet wakker blijven. Als je je ogen dicht doet heb je er vast geen last van.
Zegt ie: ik ben wakker geworden. Ik heb er dus wel last van.
Dus ik: ik ga het niet uit doen. Alternatief is dat jij hem omhoog houdt en zometeen in bed legt en dat ik nu ga slapen. Zegt ie: ik ga op de bank liggen 🤯🤯🤯🤯🤯
Heb hem nog wel even teruggeroepen om de babyfoons mee te nemen van de andere 2
één maand geleden
Reactie op kich
Zo ik ben nu echt strontchagrijnig. Ik heb altijd een klein lampje aan met ...
Pfff hopelijk wordt een van die andere twee wakker vannacht, mag hij er ook even uit 🤡
één maand geleden
M’n zoontje aan het begin van de week: ik kan zeven uur tussen twee voedingen laten.
M’n zoontje aan het einde van de week: ik vind om de drie uur even snacken aan de borst toch wel heeeeeel lekker
Geen wonder dat mijn productie zich niet op hem kán afstemmen, kind ontregelt de boel gewoon 😫
één maand geleden
Pff wat een klote nacht. De kleine besluit om de 3uur te komen en ik ben gewoon enorm moe. Ben nog boos op mijn vriend. Hopelijk vanmiddag even tijd voor een dutje, maar heb zo'n gevoel dat het niks wordt 🫤
één maand geleden
Reactie op Kellaaa
Oké, dit lijkt toch wel goed te komen maar ik heb mega honger 💀
Ik wou net zeggen, ik dacht dat Lina altijd (van)zelf in slaap viel 😝
Maarre erg hè, als je er dan eigenlijk nog uit wil maar ook gewoon wil slapen. Keuzes
één maand geleden
Reactie op Anne692
Borstontsteking en of ik wordt wakker van de kou en rillingen en na paracet ...
Ah nee! Beterschap!
één maand geleden
Pfff en nu snurkt me vriend als een walrus! Ik ga maar even naar beneden kop thee zetten, want slapen wordt hem zo niet meer
één maand geleden
Reactie op seren1038
Dilemma: lekker eten of slapennn
Ja en ik probeerde dus te slapen maar Lina probeert zich al bijna 3 kwartier in slaap te sabbelen, zakt steeds weg maar wordt weer wakker. Ik hoor dat er een boer dwars zit.
Net uiteindelijk toch proberen die boer eruit te krijgen maar kwam niet, nu heb ik haar geactiveerd en ligt ze niet blij in bed. 😤