2765 Reacties

één maand geleden

Reactie op Guchi

Ik vraag me af hè: bestaat er ook een mannen forum waar onze mannen over on ...
Nou, ik geloof niet dat de mijne daar nou echt zin in zou hebben. Maarre kun jij nog wel vrijelijk je hart luchten op dat andere forum dan? Of heb jij daar nu een “nepaccount” en is alles wat je hier zegt voor het echie?

één maand geleden

Reactie op sunshine2121212121

Ik wou net zeggen, ik dacht dat Lina altijd (van)zelf in slaap viel 😝 Maa ...
Ja normaal slaapt ze ‘‘s ochtends vroeg al voor ze in bed ligt of wanneer ze haar matras aanraakt maar dat wil nu ff niet lukken 😅

één maand geleden

Reactie op Kellaaa

Ja en ik probeerde dus te slapen maar Lina probeert zich al bijna 3 kwartie ...
Oh nee! Dat wordt vroeg opstaan vandaag…

één maand geleden

Nou, ik geloof niet dat de mijne daar nou echt zin in zou hebben. Maarre ku ...
Haha goeie vragen 😎

één maand geleden

Oh nee! Dat wordt vroeg opstaan vandaag…
Dat kan ik niet 💀

één maand geleden

Reactie op Kellaaa

Ja normaal slaapt ze ‘‘s ochtends vroeg al voor ze in bed ligt of wanneer z ...
Ah balen! Hopelijk valt ze zo toch in slaap 🤞🏻 (kun je misschien dan nog/eindelijk je ramen lappen 🤣)

één maand geleden

Ah balen! Hopelijk valt ze zo toch in slaap 🤞🏻 (kun je misschien dan nog/ ...
Hahahaha Nou ik kan daar echt van balen he, om half 6 had ik een wekker gezet op half 9. Heeerlijk nog 3 uur slapen en nu is er al 1 om zonder slaap 😖

één maand geleden

Okee nu heb ik ook honger. Heb geen babyfoon aangezet, want me vriend ligt er toch naast😅🤷‍♀️ zie het straks wel als ik nog ff onder de wol kruip.

één maand geleden

Huh, opeens slaapt ze. Lijkt het tenminste 😅 Let’s pray 🙏🏼 Truste

één maand geleden

Reactie op Kellaaa

Ah wat fijn! Slaap lekker nog even!

één maand geleden

Ik kwam om 23.30 thuis van een bestuursvergadering van de carnavalsvereniging, paar wijntjes op, hartstikke gezellig nog aan de bar. 🤭 Wordt baby wakker om 03.30 en m'n wekker ging om 06.30 alweer. Eigen schuld, I know, maar ik had ergens de stiekeme hoop dat hij rond 05.30 pas wakker zou worden, net als gisteren. #fail

één maand geleden

Reactie op WeS187

Ik kwam om 23.30 thuis van een bestuursvergadering van de carnavalsverenigi ...
Ah da’s balen ja

één maand geleden

Reactie op Kellaaa

Maar dat dus, 1 zou ik nog snappen 😂😂
Tip! Was ze in een bh zakje. Nooit meer sokken kwijt.

één maand geleden

Baby heeft de HELE nacht liggen kreunen en ik heb daardoor bijna de HELE nacht wakker gelegen. Ik dacht nu net: oh dan leg ik haar nog even bij mij, dan is ze misschien wat rustiger… Spuugt ze… Gelukkig had ik uit voorzorg al een spuugdoek onder d’r hoofdje liggen, maar daar liep het vanaf… En alsof dat nog niet alles is hoor ik het nu ook vanonder borrelen nadat ze gisteren een dag geen poepluiers heeft gehad… Die luier ook maar even onschadelijk gaan maken dan 🙃

één maand geleden

Reactie op Kellaaa

Jij kan toveren 🤯

één maand geleden

Reactie op ~kinderwens2~

Tip! Was ze in een bh zakje. Nooit meer sokken kwijt.
Ik ben daar mogelijk te lui voor :(

één maand geleden

Waarom moeten ze vanaf een uur of 4 gaan trappelen om te poepen. Je hebt 24 uur waarom nu?! En dan weet in de vicieuze cirkel van willen troosten, ongewenste melk, boze baby..

één maand geleden

Reactie op Koekoeksklok

Ik ben daar mogelijk te lui voor :(
Moet je ook het zakje goed dicht doen. Daar gaat het bij mij weleens mis. Ik was overigens een legging kwijt van baby. Wist zeker dat deze uit wasmachine was gekomen en aan de lijn had gehangen. Kwam tussen de enorme stapel spuugdoekjes ineens tevoorschijn. Week en vele frustraties later.

één maand geleden

Nou, ik geloof niet dat de mijne daar nou echt zin in zou hebben. Maarre ku ...
Ja, ik kan daar gewoon posten wat ik wil, maar ik post sowieso niet hele inhoudelijke dingen. Destijds ging het over leren haken en ik snapte een haakpatroon niet. Hij deed alsof hij prof was en legde het me uit, maar dat klopte natuurlijk voor geen reet.. Ik proberen en proberen en hij ging natuurlijk op de achtergrond helemaal stuk 🙃

één maand geleden

Reactie op Guchi

Ja, ik kan daar gewoon posten wat ik wil, maar ik post sowieso niet hele in ...
Ok dat is stiekem wel humoe