2765 Reacties

één maand geleden

Humor

één maand geleden

Reactie op Koekoeksklok

Jij kan toveren 🤯
Ik ben een heks 😁

één maand geleden

Reactie op Koekoeksklok

Ik ben daar mogelijk te lui voor :(
Ik doe dit dus waarschijnlijk ook 2x en dan heb ik geen zin meer. Net als de babykleren niet in de droger, dat heb ik anderen in m’n kraamweek laten doen en daarna zelf 1 keer. Wat een werk, die kleine kleertjes. Hup, alles in de droger 😂

één maand geleden

Reactie op Guchi

Ja, ik kan daar gewoon posten wat ik wil, maar ik post sowieso niet hele in ...
Oké dit is geniaal 😂😂

één maand geleden

Reactie op WeS187

Ik kwam om 23.30 thuis van een bestuursvergadering van de carnavalsverenigi ...
Haha dit heb ik dus ook altijd 🤣 als wij niks hebben is die vroeg wakker & als we wel iets hebben slaapt die opeens uit 🤣 heel je schema in de war

één maand geleden

Reactie op Kellaaa

Ik ben een heks 😁
Ik wil ook een baby in bed leggen die dan zelf slaapt 😭😭😭

één maand geleden

Reactie op Koekoeksklok

Dat snap ik, doet ze alleen ‘s avonds en ‘ nachts maar goed, dat zijn wel de momenten dat je zelf geen zin hebt om haar in slaap te toveren.

één maand geleden

Baby perst van onder en van boven alles leeg. Top. Zo kraamvisite. Wordt timing ever🤣

één maand geleden

Ze wordt nu wakker, kijken of ze beter te pruimen is dan gisteren. 😶

één maand geleden

Eindstand: ik heb nog 2uren met de kleine in bed geslapen met me tiet eruit😅 (als me vriend dat ziet maakt hij me altijd wakker) ben gedoucht en de broodjes zitten in de oven. Kleine zit in de wipper lekker te kletsen met papa. Na het ontbijt gaat hij in bad, want hij stinkt naar poep (ernstige explosie gister en vannacht😢) Hopen dat hij het net zo lekker vind als donderdag dan geniet ik er ook van

één maand geleden

Reactie op ~kinderwens2~

Ik verbaas mij erover. Ben ik dan de enige met normale ouders en schoonoude ...
Ik heb hele normale ouders gelukkig. Zelfs als je het m'n man vraagt. Hij houdt echt van z'n schoonouders, en zij van hem. Mijn schoonmoeder is een krankzinnige vrouw, waarvan ik blij ben dat we geen contact meer met haar en haar man hebben. Achterlijk volk. Schoonvader is vorig jaar helaas plots overleden, maar dat was echt mijn beste vriend. Wat een prachtkerel was dat. Het doet elke dag zeer als ik me besef dat Moos die opa nooit (live) leert kennen. Maar we gaan hem uiteraard alles over hem vertellen! 🖤

één maand geleden

Reactie op ~kinderwens2~

Ik verbaas mij erover. Ben ik dan de enige met normale ouders en schoonoude ...
Hier ook hele fijne ouders en schoonouders! 😃

één maand geleden

Baby slaapt op me. Heel schattig. Moet zo eigenlijk weg en heb belachelijk veel honger. Ben nog ma Flodder (wel gedoucht). Dilemma nog even genieten van het moment en de rust of eten en klaar maken...

één maand geleden

Pfff echt waarom kunnen mensen niet bellen. Komen mijn schoonouders onverwachts weer aanzetten🤬🤬🤬🤬🤬 hadden net de kleine in bad gedaan en had hem net in de draagdoek. Je dacht nou toch niet dat ik hem uit die doek ging halen, omdat hun zo nodig voor de deur moeten staan he🤷‍♀️🤬🤬🤬

één maand geleden

Reactie op Janneke12-21

Baby slaapt op me. Heel schattig. Moet zo eigenlijk weg en heb belachelijk ...
Genieten!

één maand geleden

Ik kwam er net tijdens het voeden van gekolfde melk achter dat er een fruitvliegje in zat…. Voel me er helemaal rot over 😭😭😭😭 hopelijk krijgt ze er niks van.

één maand geleden

Reactie op Immie26

Ik kwam er net tijdens het voeden van gekolfde melk achter dat er een fruit ...
Wij hadden gisteren ineens bruin kraanwater en kwamen daar pas achter tijdens het vullen van z'n badje. Geen idee vanaf wanneer het water bruin(sig) was, dus we hebben er alle 3 van gedronken gisteren. Toen we erachter kwamen snel een fles Spa gekocht bij de supermarkt, en vanochtend was het gelukkig weer gewoon helder. Geen idee wat er was, volgens BrabantWater was er nergens een storing of lekkage bekend. 🤷🏻‍♀️

één maand geleden

Vandaag even een meh dag. Baby veel aan het huilen, mn hoofd maakt overuren met 101 andere dingen die ik nog moet/wil doen, het huis is een puinhoop en heb vandaag precies nog maar 40 stappen gezet. 😂 Maar goed vandaag de boel maar even de boel laten en morgen weer een dag.

één maand geleden

Reactie op mbaten

Vandaag even een meh dag. Baby veel aan het huilen, mn hoofd maakt overuren ...
Even naar buiten met de draagzak? Ik loop zo dagelijks stukken. Kan ik me ook niet ergeren aan het huishouden 🤡

één maand geleden

Reactie op Koekoeksklok

Ik ook!!!