2765 Reacties
één maand geleden
Reactie op sunshine2121212121
Ah ja, wie zal het zeggen?
Hier vandaag eerste dutje in draagzak maar te ...
Oja, want tijdens dat dutje in de wieg was ik moe van alle dagen die draagzak dragen, dus heb ik op de bank gehangen
één maand geleden
Reactie op Chantal1491
Net het gras gemaaid jaja met de kleine in de draagzak. Mijn vriend heeft 2 ...
Hij doet het wel goed op geluid, hè? 😄 Hoe harder, hoe beter lijkt wel 😅
één maand geleden
Reactie op sunshine2121212121
Hij doet het wel goed op geluid, hè? 😄 Hoe harder, hoe beter lijkt wel 😅
Ja maar in de box slapen of wagen ho maar opeens😢
Maar grasmaaien in de draagdoek was prima opeens
één maand geleden
Reactie op Kellaaa
Als Lina overdag niet lekker in slaap kan vallen, ga ik ook even uitgebreid ...
Dat hoef ik hier echt niet te proberen, zodra ik het bandje van m’n bh dichtklik, reageert-ie al 🤦🏼♀️😫
één maand geleden
Reactie op Kellaaa
Je hebt gelijk hoor! Het huishouden is uiteindelijk ook niet boeiend… (zeg ...
Hahaha
één maand geleden
Reactie op WeS187
Draagzak
Inbakerslaapzak
Wandelwagen
Co-sleeper
Eigenlijk ledikantje
I ...
Ja en al die slaaptrainingen borduren verder op de routine vasthouden, maar ik kom niet voorbij start 😃
één maand geleden
Reactie op Kellaaa
O wauw. Wat een gedoe zeg…
Echt hè? De kleine pasja… 😒😭🙈😂
één maand geleden
Reactie op Kellaaa
Ik heb Lina vanaf het begin al veel zelfstandig laten slapen. Beetje door s ...
Neuh ik ben die van mij vast gaan houden omdat hij niet in bed sliep, niet andersom🤷🏼♀️. Na het ziekenhuis sliep hij even goed in bed maar heeft zich snel weer bedacht. En ik maar braaf proberen😂
één maand geleden
Haha hier ook team trut dutjes hoor. Zitten denk ik op 5 dutjes per dag, waarvan 1 langere in de middag op schoot. De rest is allemaal 20-30 min.
Achja het zal vanzelf beter worden. Wat helpt is dat mijn huishoudstandaard niet zo hoog ligt, dan voel ik die druk al wat minder. xD
één maand geleden
Reactie op Koekoeksklok
Ja en al die slaaptrainingen borduren verder op de routine vasthouden, maar ...
Hahaha hier ook, hoor. Drie keer in z’n bedje gelegd, drie keer anders. Ik zou ook niet weten hoe ik het elke keer exact op dezelfde manier zou moeten doen
één maand geleden
Reactie op Koekoeksklok
Ja en al die slaaptrainingen borduren verder op de routine vasthouden, maar ...
Eerlijk dat lukt toch ook sowieso niet als het nummer 2, 3 etc is?
Bij de eerste snap ik nog wel dat dat kan lukken. Dan geen ander kind waarmee ook rekening gehouden moet worden (behalve dat grote mannelijke kind).
Hier overdags de slaapjes wanneer en waar het uitkomt probeer af en toe overdags in haar bedje.
Avond + nacht gaat ze in haar wiegje. Hoeven bij deze versie weinig capriolen uit te halen om in slaap te vallen.
De eerste werkelijk alles van stal gehaald. Inbakeren en op bepaalde manier in bed leggen werkte perfect. En toen ging meneer zich omrollen. Nieuwe methode moest er toen weer ontwikkeld worden.
Ik denk nu ook maar als ze s'nachts paar uurtjes doortukt en ik niet al te veel moeite moet doen om haar in slaap te krijgen boeit het me werkelijk niets hoeveel en waar ze slaapt overdags. Straks naar opvang komt er vanzelf wel meer regelmaat in en doet ze lekker 2-3 dutjes in haar bedje. Kwestie van tijd.
één maand geleden
Soms voel ik me echt een loeder moeder. Vandaag even naar m'n werk gegaan. Goede vriendin werk ik toevallig nauw samen mee dus die ontfermde zich direct als goede tante over haar nichtje😅
Verder heb ik zelf heerlijk gekletst. Broodje gegeten, warme koffie gedronken etc.
Ik mis het gewoon om mezelf te zijn lekker te werken. Na 2 dagen hebben gewerkt praat ik waarschijnlijk weer anders🤣
Maar eerlijk vond het heerlijk. Even geen gedachten aan slaapjes, flesjes, gewoon mezelf zijn.
één maand geleden
Hier een loedermoeder😅 kleine sliep op me voor 45min en de luier zat na 15min al tot explosie gevaar vol🙈 hij had er geen last van en me vriend mocht hem verschonen😬 slaap is belangrijker dan die luier in dit geval🤣🤣
één maand geleden
Reactie op WeS187
Omg 🥲🥹😭
Geen idee hoe ik dit gedaan heb
Ja fotoshop weer
één maand geleden
Reactie op BijDeMolen
Haha hier ook team trut dutjes hoor. Zitten denk ik op 5 dutjes per dag, wa ...
Denk altijd aan dit gedichtje als het me in de weg zit