2765 Reacties

één maand geleden

Reactie op Koekoeksklok

Volgens Oei ik groei zou ik een zonnetje hebben. Ik voel me bedrogen. Maxim ...
Ja die zonnetjes duren vaak 1 middagdutje of zo 😜

één maand geleden

Reactie op Koekoeksklok

Volgens Oei ik groei zou ik een zonnetje hebben. Ik voel me bedrogen. Maxim ...
Sprong 3 lijkt zich hier ook erg vroeg te hebben aangekondigd 😅

één maand geleden

Reactie op Evaa1991

Sprong 3 lijkt zich hier ook erg vroeg te hebben aangekondigd 😅
Hier leek sprong 2 voorbij maar twijfel nu toch weer ... haha het is altijd wat 😅 sprong 3 is rond 11 weken zoiets toch? Zou ook kunnen, ze is gecorrigeerd 10 weken. 😵

één maand geleden

Reactie op Bloemke13

Hier leek sprong 2 voorbij maar twijfel nu toch weer ... haha het is altijd ...
Ja hier is hij dinsdag pas 10 weken na de uitgerekende datum, nu 10 weken en 1 dag na bevalling. Het lijkt me erg vroeg maar hij is echt duidelijk anders dan normaal.

één maand geleden

Zo tegen het einde van m'n zwangerschapsverlof komt ineens het besef dat het er echt bijna op zit, word er zelfs een beetje sentimenteel van af en toe. 😅 Van de ene kant fijn om weer iets voor / van mezelf te hebben. En het zal wel even wennen zijn, maar het lijkt me ook wel weer leuk. Maar van de andere kant mis ik hem al bij het idee alleen. Dan wil ik hem nu het liefst 24 uur per dag vasthouden om maar zoveel mogelijk momentjes nog te hebben of zo. (En dan heb ik hem vast en dan na een kwartier denk ik "Nou, ga maar ff in de box, dan kan ik ook wat doen" 🤭) Tis zo tegenstrijdig allemaal!

één maand geleden

Reactie op WeS187

Draagzak Inbakerslaapzak Wandelwagen Co-sleeper Eigenlijk ledikantje I ...
Ik zeg wel een gefrustreerd tegen de beste man: ga toch slapen. Alle babies kunnen slapen. Maar dan denk ik: volgens mij klopt daar geen reet van. Er kunnen maar een paar babies slapen

één maand geleden

Reactie op WeS187

Zo tegen het einde van m'n zwangerschapsverlof komt ineens het besef dat he ...
Stom he. En achteraf is dit dan toch weer voorbij gevlogen. Ik knuffel hem nog maar extra ❤️

één maand geleden

Reactie op Kellaaa

Ik heb Lina vanaf het begin al veel zelfstandig laten slapen. Beetje door s ...
Niet de ramen gelapt??

één maand geleden

Reactie op Koekoeksklok

Herkenbaar hoor en bij jou nog meer ! Steeds als iemand de baby even overne ...
Nou daar zeg je wat. Toen ik vorige week met de peuter naar de kinderarts moest viel ik bijna in slaap in de wachtkamer. Ik was zoooooooo moe ineens. Toen bedacht ik me ook: dat is vast omdat het nu kan (enigszins)

één maand geleden

Ik ging vanmiddag even met de kleuter en peuter stoepkrijten en ijsje eten. Had de baby in de kinderwagen gedaan, draagzak wel mee. Dat wil hij nooit. Maar was het dragen ff zat. En na gemopper van een half uur sliep hij ineens!!! Ik helemaal in mn nopjes. Zegt de kleuter een kwartier later: ik moet poepen. 🤯 dus wij weer naar binnen en je raadt het al. De drempel over en hij was wakker 👎🏻👎🏻 Foto van het zeldzame tafereel

één maand geleden

Reactie op kich

Niet de ramen gelapt??
Nee, daar was het te warm voor. Heb pak de zon erop de hele dag, vaak weinig wind dus dan graag je je graf als je gaat lappen 🔥

één maand geleden

Pff, ik was even alleen weg vanavond voor de tweede keer. Baby bij haar vader, flesje op, gepoept maar sliep daarna niet en was al vanaf 17 uur wakker. Ik erg trots dat ik al zo lang van huis was, dus ik mocht wel weer naar haar toe vond ik. Best iets te hard gereden, want ze sliep nog niet. Wat denk je? Ik stap binnen; ze slaapt heerlijk in haar nestje 😂 Loslaten is toch een ding sinds we moeder zijn hè?

één maand geleden

Reactie op Bloemke13

Hier leek sprong 2 voorbij maar twijfel nu toch weer ... haha het is altijd ...
Ze gaan uit van de uitgerekende datum toch? Ik was 6 juli uitgerekend en volgens de app zou sprong 3 dinsdag beginnen, maar ik hoop dat we er tegen die tijd al weer vanaf zijn 😂

één maand geleden

Is het toegestaan om de armen van je baby te amputeren. Die verdomde schijtspeen. Ze slaapt 9/10 keer zonder speen maar is zo onrustig. Elke keer slaapt ze net en dan ramt ze die speen weer uit haar mond 😢😢😢

één maand geleden

Reactie op Kellaaa

Is het toegestaan om de armen van je baby te amputeren. Die verdomde schijt ...
Oh zo herkenbaar. Die stomme vuistjes. Maar die armen ben je over een paar maanden heel dankbaar als ze EINDELIJK zelf hun speen kunnen vinden in bed snachts

één maand geleden

Reactie op Kellaaa

Is het toegestaan om de armen van je baby te amputeren. Die verdomde schijt ...
Hier ook, zit er nu naast en ze heeft m weer! Grappige is dat ze haar speen uitspuugt en dan probeert haar duim in haar mond te doen, maar dat lukt nog niet dus haar hele vuist gaat er mee in. 🙈

één maand geleden

Reactie op kich

Ja dat heb ik ook. Heb er zo ongeveer een trauma aan overgehouden na die ee ...
Toevallig vanavond gehoord dat het tot ze 7mnd niet uitmaakt waar ze slapen overdag als ze maar slapen.

één maand geleden

Reactie op kich

Oh zo herkenbaar. Die stomme vuistjes. Maar die armen ben je over een paar ...
Ik steek die speen in de brand 😂 Ze is zo vreselijk onrustig, het lukt niet om zonder dat ding in te slapen vandaag. Grrrr

één maand geleden

Reactie op Evaa1991

Ze gaan uit van de uitgerekende datum toch? Ik was 6 juli uitgerekend en vo ...
Ja klopt, als het goed is, is dit een kort sprongetje inderdaad. Van de oudste kan ik me herinneren dat sprong 4 de ergste van allemaal was. Echt hel op aarde een maand lang. Hopelijk lag dat gewoon aan onze dochter 😅

één maand geleden

Reactie op Rooss97

Hier ook, zit er nu naast en ze heeft m weer! Grappige is dat ze haar speen ...
Ja of het vuistje bij de speen in en dan beginnen te brullen als de speen eruit valt🤷‍♀️ kind sabel dan op je vuist of laat die speen erin zitten