2765 Reacties
één maand geleden
Reactie op Rooss97
Hier ook, zit er nu naast en ze heeft m weer! Grappige is dat ze haar speen ...
Hahaa ja, normaal slaapt ze dus meestal zonder speen en dan sabbelt ze op haar knuistje. Of nouja, slaapzak want ja Love to dream slaapzak 😂
Maar inderdaad, als ze op schoot ligt gaat die hele hand in der mond 😂😢
één maand geleden
Reactie op ~kinderwens2~
Toevallig vanavond gehoord dat het tot ze 7mnd niet uitmaakt waar ze slapen ...
Op zich maakt het me niet zo heel veel uit ook. Behalve dan dat het zwaar voor m’n rug is op den duur. Maar maak me dan toch een beetje druk over hoe hij dan gaat slapen bij de opvang als het zo ver is. Maar ja, dat is bij de andere 2 ook goed gekomen dus nu vast ook wel weer!
één maand geleden
Reactie op Kellaaa
Is het toegestaan om de armen van je baby te amputeren. Die verdomde schijt ...
Inbakeren of andere slaapzak dat je die armen kan vastbinden? Iets minder rigoureus?😅 Amputeren kan altijd nog
één maand geleden
Reactie op Janneke12-21
Inbakeren of andere slaapzak dat je die armen kan vastbinden? Iets minder r ...
Ja ze vindt inbakeren met handjes naar beneden echt vreselijk. Ik heb die swaddle up love to dream, dus ze ligt wel ingebakerd maar met de handen naast die verrekte speen.
Maar ik heb haar eindelijk in slaap, zonder speen en hopelijke blijvend want het was me een gedoetje vanavond.
Heb van ellende zelfs m’n trui om haar matras gedaan, zodat ze mij ruikt ofzo… weet ik veel. Wat een kutavond 😅
één maand geleden
Reactie op Immie26
Dit doet zooooo veel pijn I feel you
Ik geef geen BV maar leg Lina wel af en toe aan voor troost of ff een geniet momentje samen. Komen hooguit 4 druppels melk uit maar ze ligt dan lekker te ‘spenen’ en wordt lekker relaxed.
De laatste week gaat het wel moeizamer, ze lijkt het toch vervelend te vinden dat er niks komt ofzo.
Anyway; vandaag een zeer onrustige dag en ik zette dus de borst in om samen te chill te worden.
Nou, die meid werd helemaal wild. Als een wilde stier aan die tepel, kaken geklemd. Het leek wel een jack Russel met een stuk speelgoed, zo als een malle heen en weer te scheuren.
Goeie God 😂
Mission failed ❌
één maand geleden
Reactie op Kellaaa
Ik geef geen BV maar leg Lina wel af en toe aan voor troost of ff een genie ...
Ai ai ai. Hier ook vooral kunst voeding aangevuld met borst, soms is ze idd heel gefrustreerd of zuigt ze niet goed. Dan laat ze m’n tepel iedere keer uit haar mond glippen en daarna weer terug, ben niet van elastiek meid 🥲
één maand geleden
Pfff ons meisje heeft het even zwaar te verduren de laatste twee dagen. Gisteren bloed geprikt en vandaag RS virus vaccin, waarvoor ze in aanmerking komt ivm haar hartje. Heb duizend keer liever een prikje dan een doodziek kind maar och wat een verdriet. En dan de wetenschap dat ze binnenkort haar eerste vaccinaties krijgt volgens het programma én eens per maand zo’n prik voor RS 😭 emotionele mama
één maand geleden
Madame komt ineens voor een nacht voeding na een tijdje doorslapen. Oké prima, zal wel met sprongetje te maken hebben. Man legt haar daarna zonder te boeren en klaarwakker in bed. Ehhhh zo werkt ons kind niet, die gaat dan niet slapen. Uit bed gehaald, geboerd, gewiegd totdat ze slaperig begon te worden en toen in bed gelegd 🤞🏻 Volgende keer dat hij dit doet maak ik hem wakker om haar terug op bed te leggen joeeee
één maand geleden
Ik had baby om 3u de fles gegeven, en mijn man zou vanochtend opstaan met hem. Prima geregeld.
Baby werd tegen 7 uur wakker, dus mijn man er met hem uit, fles gegeven..
Maar ik kon niet meer slapen.
Nog 20 minuten liggen draaien en woelen en uiteindelijk om half 8 maar opgestaan.
Fles was al leeg, baby sliep verder op m'n man, dus we hebben geprobeerd of hij in z'n eigen bedje verder zou slapen, en dat lukt.
En nu is het zaterdagochtend, 07.50 uur, mijn man en ik zitten samen aan de koffie en de baby ligt in bed.
Ergens gaat hier iets mis. 😅