2765 Reacties
één maand geleden
Reactie op Kellaaa
Ik geef geen BV maar leg Lina wel af en toe aan voor troost of ff een genie ...
Wil niet weten hoe jouw tepel voelt nu🤣
één maand geleden
Ik wil degene die mijn kind vandaag een memo heeft gestuurd even bedanken; hij slaapt al een uur!!! Op mijn arm.
Degene van de memo van afgelopen nacht.... zou je die aub niet weer willen sturen?!? Ik kon 3x een luier doen.... maatje groter meteen besteld, komen later vandaag binnen.
één maand geleden
Ik zit met mijn baby in de schommelstoel. De peuter wordt wakker, maar moet even wachten op papa.
Mama jij bent een poepie
Hem heb ik ook zo vast gehad altijd. Misschien deze baby toch maar neerleggen als ze me poepie gaan noemen😱
één maand geleden
Baby slaapt al bijna 3 uur. wat fijn is, maar ik vraag me dus al sinds een uurtje of 2 af of er iets mis is. En als er niet iets mis is of ze dan vannacht nog wel zal slapen…. Het is ook altijd wat…
één maand geleden
Eigenlijk niet voor de Klaagmuur. Vandaag heerlijk koffie gedaan en geluncht met vriendin (zonder kids) op terras. Daarna met peuter en baby stukje gaan lopen. Nu lekker op de bank een flesje geven en dan zo nog even naar buiten. Wat een heerlijk weer zo!
Om het voor Klaagmuur geschikt te maken: ik ben van al deze dingen helemaal gesloopt... Energie level is nog niet hersteld..
één maand geleden
Reactie op Janneke12-21
Eigenlijk niet voor de Klaagmuur. Vandaag heerlijk koffie gedaan en gelunch ...
Herkenbaar!
Ik heb wat in het huishouden gedaan, de nodige verzorging omtrent Lina, naar de stad gewandeld voor boodschapjes maar ik ben ook helemaal naar de klote.
M’n rug en heupen/bekken doen zo zeer grrrr
één maand geleden
Pff wij altijd muisstil zijn voor de kleine omdat-ie op elk geluidje reageert, zijn we vanmiddag op een verjaardag met veel lawaaierige kinderen, slaapt-ie doorheen (en niet slapen toen ik met hem de stilte opzocht hè) en nu hebben we een buurtbarbecue, heeft-ie het eerste half uur ook heerlijk rustig geslapen… misschien doen we toch iets verkeerd? 🤔
één maand geleden
Gelukkig heeft de kleine vandaag al 1uur in draagdoek, half uur in de box en 3x bovenop mij geslapen.
Wandeling naar de supermarkt gedaan was opvouwen en alles van maat 56 uit de kast gehaald.
Oohja en mijn vriend een uitbrander gegeven.. .... een maat van hem komt einde van de dag langs.... die gast komt altijd pas 21 of 22uur 🫤😩 maar ik ga gewoon normale tijd naar boven, want geen zin in zo laat bezoek en hij neemt vaak ook een aantal van zijn 4 kids mee(kids zijn onder de 4.5jaar en kort gezegd horen die dan in bed te liggen)🤷♀️🤷♀️
één maand geleden
Reactie op Guchi
Sjeeeeeeeemig. En dat onze kleintjes dan alweer bijna 1 jaar zijn 😭
Hou op, hoor 😭
één maand geleden
Reactie op sunshine2121212121
Hou op, hoor 😭
Die kunnen haast lopen dan 😂
één maand geleden
Reactie op Chantal1491
Gelukkig heeft de kleine vandaag al 1uur in draagdoek, half uur in de box e ...
Ik ben tegen die tijd knock out
één maand geleden
Reactie op Charlotte1987!
Ik ben tegen die tijd knock out
Ja ik ook ga altijd rond 2130 met de kleine naar boven toe en dat zal vandaag niet anders zijn☺️
Ik hoor nu even een brullend kind aan, want mijn vriend mag proberen hem te sussen😬 ik zit maar even in de tuin en probeer niet naar binnen te rennen
één maand geleden
Reactie op sunshine2121212121
Pff wij altijd muisstil zijn voor de kleine omdat-ie op elk geluidje reagee ...
Ik probeer vooral niet stil te zijn thuis 😅
Ik woon nogal klein dus dat zou betekenen dat ik niet eens meer tv kan kijken omdat je het in haar slaapkamertje hoort. Haar slaapkamer is ook naast een druk gebruikte steeg.
Tot nu toe schrikt ze in elk geval niet wakker van geluiden!