2765 Reacties

één maand geleden

Reactie op sunshine2121212121

Pff wij altijd muisstil zijn voor de kleine omdat-ie op elk geluidje reagee ...
Oh wij doen gewoon alles in huis van cup cakes maken tot grasmaaien (met de kleine in draagdoek)🤣

één maand geleden

Reactie op Kellaaa

Ik probeer vooral niet stil te zijn thuis 😅 Ik woon nogal klein dus dat zo ...
Heel verstandig, hoor! Dat is ook een stuk beter, denk ik. Misschien is het een tik die we uit het ziekenhuis hebben overgehouden. Maar echt handig is het niet en blijkbaar dus ook overbodig 😂 Misschien dat-ie door al het lawaai niet meer kan letten op de kleine geluidjes 🤷🏼‍♀️ want normaal heeft-ie veel moeite met het in slaap vallen en dan schrikt-ie juist van elk geluidje

één maand geleden

Reactie op Chantal1491

Oh wij doen gewoon alles in huis van cup cakes maken tot grasmaaien (met de ...
Misschien moet ik dat toch ook maar gaan proberen 😅😂😂

één maand geleden

Misschien moet ik dat toch ook maar gaan proberen 😅😂😂
Ja die cup cakes waren heerlijk! En gewoon doen, want ze slapen vaak er wel doorheen😬☺️

één maand geleden

Stilte is hier geen optie 😂. En op een opvang gaat er ook vanalles zijn! Heel goed dat hij nu 2 x slaapt :)

één maand geleden

Reactie op Koekoeksklok

Stilte is hier geen optie 😂. En op een opvang gaat er ook vanalles zijn! H ...
Ja, dat is ook zo! 😅 En jaaaa, heel blij met z’n rustpatroon vandaag 🥳 Hoe heeft die van jou het gedaan?

één maand geleden

Heel verstandig, hoor! Dat is ook een stuk beter, denk ik. Misschien is het ...
Ja… weetje wat ik altijd denk? In de baarmoeder hebben ze ook 9 maanden geslapen, weet je wat voor kabaal het daar is? 😂

één maand geleden

Ja, dat is ook zo! 😅 En jaaaa, heel blij met z’n rustpatroon vandaag 🥳 H ...
Hier was slapen voor baby's. Wel even in de draagdoek en schommelstoel. Bed was 30 min gelukt. Komt wel weer een betere dag. Vanavond samen slapen, morgen weer een dag:)

één maand geleden

Met slaapkamerdeur dicht slaapt ze hier ook niet. Open wel met allerlei geluiden en geschreeuw van broer😅

één maand geleden

Reactie op Janneke12-21

Met slaapkamerdeur dicht slaapt ze hier ook niet. Open wel met allerlei gel ...
Haha heerlijk! Wat Kellaaa al zei, hè, het is de herrie uit de baarmoeder die ze gewend zijn. En ergens weet ik dat ook wel, hoor. Ik hou zelf gewoon van stilte 🤣🙈 Nouja, morgen hebben we familiedag (ik weet het super druk weekend 😬), kijken hoe hij dan slaapt 🤞🏻

één maand geleden

Haha heerlijk! Wat Kellaaa al zei, hè, het is de herrie uit de baarmoeder ...
Waarschijnlijk perfect. Zoon sliep ook in alle rumoer altijd. Nog steeds. Dus lekker aan laten wennen, maakt het leven (slapen) straks ook een stuk makkelijker.

één maand geleden

Haha heerlijk! Wat Kellaaa al zei, hè, het is de herrie uit de baarmoeder ...
Wij hadden vandaag een huilbaby. Niks was goed, kind is stikkapot en slapen staat niet in z'n woordenboek.. En als hij dan eind van de dag een beetje te genieten was had ik er geen moeite mee, maar tegen 4 uur 's middags is er dan geen land meer mee te bezeilen en dan groeit bij mij de frustratie ook. Baby kwaad, ik geïrriteerd, hij wil niks en ik wil rust. Gedoemd te mislukken.. En als dan óók nog (was op de verjaardag van m'n zus) m'n tante hem oppakt terwijl ik "Nee" zei, zij kon hem wel troosten (? 🙄), kind net even hard krijsen, geeft niks.. Ik geloof dat ik net 'nee' zei, toch? En dat alles in de chaos van een krijsende baby die ik aan het verschonen ben, Toy Story op tv op standje burenruzie, 3 kleuters die wild worden van Woody, en de fles die uit m'n handen glipt voordat ik de dop erop had zitten.. Dus alles over de keukenvloer, dús een nieuwe fles maken.. Als dan óók nog m'n nichtje "uitlegt" hoe ik de fles 'beter' zou kunnen maken, dan kan je mij gewoon bijna veroordelen voor een genocide want ik had bijna iedereen uitgemoord.

één maand geleden

Reactie op WeS187

Wij hadden vandaag een huilbaby. Niks was goed, kind is stikkapot en slape ...
En dat zou ik helemaal hebben gesnapt 😅

één maand geleden

Mn schoonouders die (nadat we dit eerder al gezegd hebben tegen ze) nogmaals allebei onze dochter als profielfoto op whatsapp doen. Prima om een foto samen te doen, maar foto's van haar alleen vinden we raar. Doen we zelf ook niet. En dan gewoon weeeer doen☠️ prima stuur ik wel geen foto's meer van der. 🙄

één maand geleden

Reactie op WeS187

Wij hadden vandaag een huilbaby. Niks was goed, kind is stikkapot en slape ...
Snap ik helemaal. Gewoon lekker helpen of je mond houden.

één maand geleden

Waarom als je niet wakker wordt van de kleine, wordt je wakker van je vriend. Hij kwam laat het bed in, hij ging het bed weer uit en nu ligt hij er weer in en zaagt alle bomen om. Tis dat de kleine kwam en ik dus nu wakker ben, maar kan me echt enorm irriteren aan dat harde gesnurk🤬

één maand geleden

Ik weet dat mijn baby in een sprongetje zit als ik me aan haar ga ergeren omdat ze: telkens wakker wordt, gefrustreerd aan de fles en aan de borst drinkt en ook nog gaat weigeren maar als ik stop met voeden ze wél heel de tijd blijft zoeken, het op een brullen zet zodra ik haar neerleg en bovenal als ik mijn man ineens wil vermoorden omdat ik zo moe en boos ben 🫠

één maand geleden

Slechte nacht gehad. Nu ligt meneer te slapen op mn borst. Durf hem niet weg te leggen 😭😭 bang dat hij dan wakker gaat worden 😓😓

één maand geleden

Reactie op Immie26

Ik weet dat mijn baby in een sprongetje zit als ik me aan haar ga ergeren o ...
Vooral dat laatste. Alles wat mijn man doet/zegt is verkeerd op zulke momenten 😂

één maand geleden

Reactie op Chantal1491

Waarom als je niet wakker wordt van de kleine, wordt je wakker van je vrien ...
Verschrikkelijk