2765 Reacties
één maand geleden
Reactie op WeS187
Wij hadden vandaag een huilbaby.
Niks was goed, kind is stikkapot en slape ...
Ik denk dat ik baby had achtergelaten en lekker naar huis was gegaan voor ik iedereen wat had aan gedaan.
Heeel herkenbaar!
één maand geleden
Reactie op Chantal1491
Waarom als je niet wakker wordt van de kleine, wordt je wakker van je vrien ...
Ik werd gewoon wakker van dochter van de buren. Heb ik eigenlijk nooit. Daarna ook uren geduurd voor ik in slaap viel. Heel oerwoud werd hier naast me omgezaagd.
één maand geleden
Het is 0730 en nu al geen fut voor de dag. Ga straks met de oudste naar peutergym. Hopelijk vindt hij het leuk en kan hij wat energie kwijt.
Daarna zien hoe ik de dag door kom.
één maand geleden
Kind heerlijk en braaf een blok van 7,5 en een van 3 uur gemaakt 🥳 … heb ik zonder reden amper geslapen 😏
één maand geleden
Reactie op PHv
Man was vrijdag op zaterdag op stap + overnachting. Zegt ‘ie gisteravond: i ...
"Oh goed dat je het aangeeft, dan maak ik je wel wakker zodat je me kan helpen." 😬😅
één maand geleden
Ik wil gaan fietsen en blijf een enorme mentale drempel hebben om uit huis en weg bij de baby te gaan 😅. Ik weet niet meer wanneer dit stopte
één maand geleden
Ben ik de enige die bij de topics 'zien jullie een streepje' denkt: hah, liever jij dan ik 😅
Laatste 6 dagen amper 10 min de handen vrij omdat niks goed is. 'Het is een fase, het is een fase'
één maand geleden
Reactie op PHv
Man was vrijdag op zaterdag op stap + overnachting. Zegt ‘ie gisteravond: i ...
Ik had hem echt wakker getrapt. Onder het motto oepsie ging per ongeluk.
één maand geleden
Reactie op Koekoeksklok
Ben ik de enige die bij de topics 'zien jullie een streepje' denkt: hah, li ...
Ik zou een zenuwinzinking krijgen.
één maand geleden
Reactie op Koekoeksklok
Ben ik de enige die bij de topics 'zien jullie een streepje' denkt: hah, li ...
Ik snap streepjes topics sowieso niet. Of je ziet een streep of niet. En als je twijfelt, test je later of de volgende dag nog eens. 😶
Sorry voor de mensen van streepjes topics xoxo
één maand geleden
Reactie op Charlotte1987!
Ik had hem echt wakker getrapt. Onder het motto oepsie ging per ongeluk.
Ik heb wel 1x heel agressief aan de dekens getrokken, maar dan draait ‘ie zich om en snurkt ‘ie lekker verder. Vanmorgen ook nog klagen dat ‘ie wel 10x wakker is geworden. O.a. omdat ik begon te praten.. pik dat was pas om 8:45 & je andere 2 kinderen zitten ook al sinds half 9 beneden, dit was een teken dat het tijd was om mee op te staan… uiteindelijk pas om 10 uur z’n nest uitgekomen…
één maand geleden
Reactie op Kellaaa
Ik snap streepjes topics sowieso niet. Of je ziet een streep of niet. En al ...
Ik ook niet. Die van de action en kruidvat blijven zo wit als het maar zijn kan als je niet zwanger bent.
één maand geleden
Reactie op Charlotte1987!
Ik ook niet. Die van de action en kruidvat blijven zo wit als het maar zijn ...
Ja… en ik heb ze ook uit elkaar gesloopt hoor, zaklamp eronder. Foto maken en contrasten aanpassen, in negatief zetten.
Maar als ik dan niks zie, ga ik niet een ander vragen: zie jij wel wat? 😂
één maand geleden
Reactie op MTC
Even helemaal schijtziek van passieve, luie mannen die ook nog geen flauw b ...
Ik voel je! Ik loop ookal weer met de draagdoek om, want de kleine werd overstuur bij mijn vriend. Had hem nog uitgelegd hoe de kleine rustig werd, maar gewoon niet luisteren🤷♀️
En het dan raar vinden dat de kleine wel rustig bij mij is, maar bij hem meteen begint te brullen😩
één maand geleden
Reactie op Chantal1491
Ik voel je! Ik loop ookal weer met de draagdoek om, want de kleine werd ove ...
Pff dat he. Ellende soms die mannen. Bij mij huilen de kids ook stuk minder. Deels omdat ik meer geduld en begrip voor ze opbreng. En opvoedkundig advies lees en toepas.
Net "huilde" de baby 1x, rent man direct naar boven en haalt haar uit bedje. Wel eens van slaapcycli gehoord, vent? Daar gaat de rust weer.
één maand geleden
Reactie op Koekoeksklok
Ik wil gaan fietsen en blijf een enorme mentale drempel hebben om uit huis ...
Denk pas nadat je een paar keer geweest bent. Baby lag hier net op man te slapen (is denk ik de eerste keer). Ben toen ff met de oudere 2 een uurtje weg gegaan. Voelt onwennig maar ook wel fijn
één maand geleden
Reactie op MTC
Pff dat he. Ellende soms die mannen. Bij mij huilen de kids ook stuk minde ...
Ja dat dus. Idd meteen oppakken en eraan zitten. Daarom vind ik de draagdoek ook fijn. Lig nu op de bank, heb het voor elkaar gekregen de doek af te doen☺️ kleine snurkt lekker verder. Zie wel wanneer hij wakker wordt. Heb mijn vriend gevraagd eten en drinken bij me neer te zetten🥰 serie aan en lekker laten slapen dat kleintje