2765 Reacties
één maand geleden
Reactie op Kellaaa
Ik snap streepjes topics sowieso niet. Of je ziet een streep of niet. En al ...
Maar echt hè: en wat nou als sommige mensen het streepje wel zien en sommige mensen niet? Dan heb je alsnog je antwoord niet 😅 Inderdaad gewoon op een later moment nogmaals testen denk ik dan 🤷🏻♀️
één maand geleden
Reactie op Charlotte1987!
Ik zou een zenuwinzinking krijgen.
Ik ook hoor, lichaam is nog niet eens volledig hersteld. Mentaal zou ik gek worden.
één maand geleden
Reactie op MD999
Gewoon doen! Word vanzelf makkelijker
Zeker doen, wordt echt makkelijker. Ben net ook met oudste naar peutergym gegaan. Daarna even bij het veld in het zonnetje handbal met 'm gaan kijken. In de hoop dat hij over een paar jaar dat heel leuk gaat vinden😅
één maand geleden
Reactie op Immie26
Dat ruiken ze zeker. Hier net een eerste poging seks gedaan en net toen ik ...
Daar krijgen wij geen ook geen tijd voor hier🤣 snap ook serieus niet hoe sommigen binnen 2maand weer zwanger kunnen zijn. Hier brult al iemand als ik even naar de wc ga🫤🤷♀️
één maand geleden
Reactie op Chantal1491
Daar krijgen wij geen ook geen tijd voor hier🤣 snap ook serieus niet hoe s ...
Ohhh daar zou ik ook echt zo niet klaar voor zijn. Mijn hormonen willen nog een baby maar nee bedankt. Los daarvan dacht ik pas rond een week of 8 na de bevalling dat ik het wel weer wilde proberen. Daarvoor echt totaal niet. En inmiddels week 9,5 na de bevalling dus ook geen tijd gehad ervoor 😂 Zei tegen m’n man gisteren: weet je nog dat we het vervelend vonden dat er in een pakje maar 12 condooms zitten. Nu zie ik er 12 op staan en kan ik me niet voorstellen dat we in korte tijd 12x seks hebben 🥲
één maand geleden
Reactie op Chantal1491
Daar krijgen wij geen ook geen tijd voor hier🤣 snap ook serieus niet hoe s ...
Sommige mannen zijn heeeel snel 😜
één maand geleden
Reactie op BijDeMolen
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 ik lig ff dubbel. Zie een soort van roadrunner voorbij komen met alles in de aanslag🙈
*rijke fantasie vandaag*
één maand geleden
Hebben jullie al eens de teennagels van je kleintje gevijld? Zo ja, hoe en wanneer doen jullie dit? Ik heb net een poging gedaan toen ze sliep, maar ze werd vrijwel direct wakker.. Misschien was ze niet diep genoeg in slaap.
En verzamelen die teentjes ook zoveel stof? Hier verzamelt de kleine echt veel pluisjes..
één maand geleden
Reactie op Guchi
Hebben jullie al eens de teennagels van je kleintje gevijld? Zo ja, hoe en ...
Ik vind die vingers als een uitdaging, zag wel dat 1 grote teen nu ook wel gevijld moet worden. Geen tips dus maar wel gedeelde frustratie 😂
Hier ook wel stofjes tussen de teentjes maar valt mee maar ik denk dat mijn kind te vaak in bad/douche gaat.
Hoe vaak doen jullie je kindje in bad/douche?
één maand geleden
Reactie op BijDeMolen
Die baby is sneller met krijsen 😂
één maand geleden
Reactie op kich
1 keer per week. Tenzij hij echt vies wordt. De dermatoloog van de oudste z ...
Ja… dat dus. Ik weet dat ze dus maar 1x per week in bad hoeven en bij mij gaat ze dus iedere 2/3 dagen en was iedere dag sowieso haar gezicht/nek en billen.
Ze gaat namelijk echt stinken door al dat spugen. De achterkant van haar haren zijn meerdere keren per dag nat door de spuug… om over die plooien in de nek nog maar de zwijgen 🤦🏼♀️
één maand geleden
Reactie op Kellaaa
Ik vind die vingers als een uitdaging, zag wel dat 1 grote teen nu ook wel ...
Wij hebben een vijlding op baterij. Met 30 seconden alles gevijld. In bad 1x per week. Voor de rest Zwitsal washandjes.