2765 Reacties
één maand geleden
Reactie op Guchi
Hebben jullie al eens de teennagels van je kleintje gevijld? Zo ja, hoe en ...
Ja, als hij na een voeding rustig genoeg is dan vijl ik z’n nagels. En laatst ook de nagels van z’n grote tenen. Maar dat ging niet heel vlekkeloos 😂 Wat een crime is dat vijlen zeg!
@Kellaaa: m’n zoontje gaat 2x per week onder de douche (met papa ☺️). Hoe vaak gaat Lina in bad?
één maand geleden
Volgens mij is mijn kind stuk.... het slaapt al zijn zoveelste dutje vandaag😲 net tijdens de voeding doet mijn vriend de afzuigkap aan (hij ging koken) en boem kind valt zo in slaap?!?
Nu dus de stress wat ga ik met mijn vrije handen doen 😅🫤
één maand geleden
Reactie op sunshine2121212121
Ja, als hij na een voeding rustig genoeg is dan vijl ik z’n nagels. En laat ...
Ja, om de dag en probeer echt zoveel mogelijk nog een extra dag ertussen te prakken maar ik kan niet tegen die geur… en wat het ook is: ik doe haar zo’n plezier met badderen, is echt haar favo activiteit. 🧜🏼♀️
één maand geleden
Reactie op Kellaaa
Ow ik heb dat wel voorbij zien komen maar vond dat zo’n eng idee. Welke heb ...
Deze van de bekende chinese leverancier. Doe mijn eigen nagels er ook mee. Reuze handig ding.
één maand geleden
Reactie op Kellaaa
Hahaa ja Lina is ook zeer gevoelig voor dat soort geluiden 😂
Ja maar echt waarom kom ik daar na al die weken achter? Serieus ik weet gewoon niet wat ik met me tijd nu moet. Ga de was maar opruimen en afwassen etc
En dan het volgende probleem: boob 2 die hij normaal ook drinkt staat dus redelijk gespannen😢😅😅
één maand geleden
Reactie op Kellaaa
HAHA de bekende Chinese leverancier 😂😂
En je kan hiermee niet de vingertj ...
Is mij nog niet gelukt om de vingers zeer te doen.
één maand geleden
Reactie op Kellaaa
Deze is hier favoriet 😂
Hier tot nu toe dus de mixer, afzuigkap en de grasmaaier🤣
één maand geleden
Reactie op Kellaaa
Hahaha ja dat zijn 3 apparaten die ik zo min mogelijk wil gebruiken 😜😜
Ff getest afzuigkap uit en de kleine werd vanzelf na 10minuten wakker voor de 2de boob🤣 prima hij heeft 45min geslapen en wij rustig kunnen eten
één maand geleden
Hier gaat de kleine 2 keer per week in badje en tussendoor (mits ik er aan denk) doe ik haar gezichtje, nekje en handjes. Ook hier spuugt ze wel eens en dat verdwijnt dan heerlijk in één van haar vele nekplooien.
En misschien moet ik ook maar zo’n apparaatje bestellen om haar nagels mee te vijlen. Het is bijna geen doen om haar teennagels met een kartonnen vijl te doen. Ik doe zelf nagels in mijn vrije tijd en heb een e-file, maar laat ik die nog maar niet op haar gebruiken 🙃
één maand geleden
Reactie op Rooss97
Pff die 6 weken piek, ik vind het intens! 😳
Onze kleine is vandaag precies 6weken en ik vermoed dat wij erover heen zijn🙈 tenminste dat hoop ik. Hij is geboren met 41+4