2765 Reacties

één maand geleden

Reactie op Kellaaa

Ja, om de dag en probeer echt zoveel mogelijk nog een extra dag ertussen te ...
Hier 2x in de week. Behalve als ze stinkt en ik dat niet weg krijg met een washandje. Ook hier is badje heel rustgevend en slaapt ze daarna nog makkelijker. Vingers vijl ik met een oude vijl van mezelf. Met die kinderdingen lukt het me niet hoor en het is al een crime met die handjes die alle kanten op wapperen en loswurmen.

één maand geleden

Reactie op Chantal1491

Onze kleine is vandaag precies 6weken en ik vermoed dat wij erover heen zij ...
Hier 41 + 5 dus dacht dat ze er al wel overheen was en het mee viel, maar vandaag is alles echt vol aanwezig 😢

één maand geleden

Reactie op Kellaaa

Ja… dat dus. Ik weet dat ze dus maar 1x per week in bad hoeven en bij mij g ...
Ja nou als het moet dan moet het toch. Zou gewoon zo min mogelijk/geen zeek gebruiken en gewoon snel erin en eruit. Dan zal het wel meevallen hoor!

één maand geleden

Reactie op kich

Ja nou als het moet dan moet het toch. Zou gewoon zo min mogelijk/geen zeek ...
Snel eruit is geen optie hoor, dat kan m’n moederhart niet over haar hart verkrijgen. Ze kan zo lekker zwemmen 😅

één maand geleden

Reactie op Kellaaa

Snel eruit is geen optie hoor, dat kan m’n moederhart niet over haar hart v ...
Hier ook vaker in bad hoor! Zij geniet ervan en ik krijg er een lekker slaperig kind van dus dat is mij ook wat waard! 😀 En ze gaat inderdaad na een dag of 2 stinken 😅😂 Gebruik gewoon niet iedere keer shampoo enzo. Meestal uitgebreid 1x per week en rest als ze in bad gaat alleen water met een drupje olie. Haartjes lekker met Zwitsal lotion. Heerlijk

één maand geleden

Reactie op MD999

Hier ook vaker in bad hoor! Zij geniet ervan en ik krijg er een lekker slap ...
Gelukkig ben ik niet de enige 😜

één maand geleden

Reactie op MD999

Ja doe ik ook! Als ik ermee ga douchen was ik z'n haren echt met shampoo, maar als 'ie in bad gaat gewoon met een washandje met zeepgel ofzo. Om de dag gaat hij hier in bad of onder de douche, met een lekkere scheut badolie oid, en dan laat ik hem er vlot ruim 5, soms wel 10 minuten in liggen. Vindt 'ie heerlijk!

één maand geleden

Reactie op sunshine2121212121

Ja, als hij na een voeding rustig genoeg is dan vijl ik z’n nagels. En laat ...
Oh ik knip altijd. Hier ook een pluisjes dief en dat is dan echt een halve dag na bad. Hier ongeveer 1-2 x per week. Deels voor de huid, deels omdat ik er amper aan toe kom met iedereen

één maand geleden

Reactie op Kellaaa

Gelukkig ben ik niet de enige 😜
Denk ook wel dat als de huid gewoon normaal is het geen kwaad kan toch?

één maand geleden

Reactie op kich

Denk ook wel dat als de huid gewoon normaal is het geen kwaad kan toch?
True! ☺️ Zijn gewoon van de kleine dingetjes waar ik dan onzeker van word, of ik het wel goed doe..

één maand geleden

Reactie op Kellaaa

True! ☺️ Zijn gewoon van de kleine dingetjes waar ik dan onzeker van word, ...
Niet doen, gevoel volgen. Dat is eigenlijk altijd goed!

één maand geleden

Jahoor het is avond en de kleine wil niet gaan slapen😩 Me vriend vertrok naar de bank, want ik was te lang ermee bezig en hij moet werken morgen🤷‍♀️ Ben net vriendelijk naar beneden gelopen of hij poging wil doen en ik sta ff buiten af te koelen. Volgens hem valt de kleine vanzelf in slaap. Prima ik ga zo wel weer naar bed, eerst ff rustig worden🫤😢

één maand geleden

Eindstand: kleine begon te brullen en ik heb hem nu weer aan de borst liggen. Zat een flinke scheet dwars. Hoop dat hij zo eens gaat slapen van nog een beetje troost melk

één maand geleden

Reactie op Chantal1491

Eindstand: kleine begon te brullen en ik heb hem nu weer aan de borst ligg ...
Ik hoop het ook echt voor je 😘

één maand geleden

🥱🥱🥱

Deze afbeelding is i.v.m. copyright verwijderd.

Plaats alleen zelfgemaakte afbeeldingen en content.

één maand geleden

Reactie op MD999

Het liefst doe ik haar iedere dag in bad zo goed als ze daarna slaapt! Net voor het eerst 7 uur tussen de voeding 😍

één maand geleden

Reactie op Rooss97

Het liefst doe ik haar iedere dag in bad zo goed als ze daarna slaapt! Net ...
Hier eindigt het badje elke keer in gebrul. Douchen werkt ook niet want de douche is erg klein en dat lukt niet goed. Dus hou het maar bij 1x per week 😅 Heb alleen het gewone ligbad nog niet geprobeerd ... wie weet is dat nog een poging waard.

één maand geleden

Wat een geweldige klote nacht is dit. Kleine eindelijk rond half 1 in bed gekregen met veel gekreun. Hij heeft de luier vol gekregen en toen was hij eindelijk rustig pfff. En na 3uren meld hij zich weer eens voor een voeding 😩 waar zijn die nachten dat hij doorliep gebleven

één maand geleden

Reactie op Chantal1491

Wat een geweldige klote nacht is dit. Kleine eindelijk rond half 1 in bed g ...
Aaah, shit hey! Wat een klote nacht inderdaad.. Hier meldde ze zichzelf om 01.30 uur: plasluier vervangen, direct erna had ze gepoept, weer verschoond en vervolgens flesje. Nu rond 04.30 uur kwam ze weer! Maar ze was mega onrustig, behoorlijk met haar beentjes aan het trappen en ook maar 60 ml gedronken. Nu lijkt ze KO te zijn. Vorige week kon ze ‘s nachts nog 5 uur tussen de voedingen laten, geen idee wat er nu weer aan de hand is.. Misschien 2e sprong?

één maand geleden

Reactie op Bloemke13

Hier eindigt het badje elke keer in gebrul. Douchen werkt ook niet want de ...
Onze middelste had ook een hekel aan badderen en douchen. Altijd brullen. Vanaf dat ze een baby was. Begint nu pas weg te gaan (2,5) 😳 nu alleen nog brullen met haar uitspoelen. Man wat een stress altijd zeg….. gelukkig vindt de baby nu het heerlijk