2765 Reacties
één maand geleden
Reactie op mbaten
Voor wie vandaag een mindere dag heeft, ik kwam dit tekstje tegen en het he ...
Ik heb het boek beautiful chaos gekocht en bij ieder gedicht is het janken😅
één maand geleden
Reactie op Koekoeksklok
Om 13:45 start nog een webinar van baby in een droomritme!
Laat maar, het is over de opleiding :(
één maand geleden
Reactie op WeS187
Pffff, ik erger me steeds meer aan "De baby wilT".
Als iemand gewoon een t ...
Ooh ik zie wel vaker een fout in mijn bericht, maar als ik het getypt heb met een wurmende baby zal het me worst wezen 😂
één maand geleden
Reactie op Koekoeksklok
Ooh ik zie wel vaker een fout in mijn bericht, maar als ik het getypt heb m ...
In feite maakt het ook niks uit natuurlijk maar sommige fouten pik je er wel uit. Er is een verschil tussen een snel getypt bericht en gebrek aan kennis. 🤪
Wat ook weer lullig voelt om te zeggen, aangezien sommige mensen taal gewoon niet ligt. Je hoeft mij ook geen moeilijke rekensommen voor te leggen…
één maand geleden
Reactie op Koekoeksklok
Ooh ik zie wel vaker een fout in mijn bericht, maar als ik het getypt heb m ...
Wurmende baby🤣🤣 je maakt mijn dag met de koala weer goed.
één maand geleden
Reactie op kich
Bah. Ik heb vandaag enorm de babysleur te pakken. Zo geen zin in een dag de ...
Je bent niet alleen heb er vandaag ook last van. Baby in bed voor slaapje nummer 3, huishouden al klaar, wil eigenlijk naar de supermarkt, maar wil haar niet wakker maken (gisteren drukke dag met weinig slaap). Zit ik dan met m’n goede gedrag op de bank te wachten tot mn vriend thuis komt en ik naar de supermarkt kan gaan. Want als ze nu wakker word is het badderen, flesje en gaat ze de nacht in.. dus ook niet ff makkelijk om haar tussendoor nog mee te nemen voor hij thuis is. Want dan weet ik het wel, chagrijnige baby die niet meer wil slapen omdat ze te lang wakker blijft rondkoekeloeren in de kinderwagen. Geen zin in vandaag 😅