2765 Reacties
één maand geleden
Reactie op MD999
Hahaha echt hè vreselijk
Ik was even in de war, maar nu is het weer helder ...
Hahaha gelukkig 😁
Nee, ff zonder gekheid. Zoals ik eerder al zei: het maakt natuurlijk helemaal niet uit maar sommige fouten zijn wel echt… ja… vervelend voor m’n brein.
Zowiezo is ook zo’n irritatie zone woord.
Én wat ik dus vind, als taal niet je sterkste kant is: zet je autocorrectie aan. 😅
één maand geleden
Ok ok wat vinden jullie dan van het liedje 'ik weet dat het de leven is'
Die vind ik lastig 😅
één maand geleden
Reactie op Kellaaa
In feite maakt het ook niks uit natuurlijk maar sommige fouten pik je er we ...
Nee, mij ook niet.
Heb toevallig vorige week het hele financiële stuk, inclusief het maken van een begroting en dergelijke, overgedragen aan één van m'n commissieleden.
Alles m.b.t. cijfers is bij mij aan het verkeerde adres. 🤣
Ik ben de voorzitter dus ik moet het wel goedkeuren, maar dan kijk ik er een keer vluchtig overheen en dan zeg ik "Ja, is goed zo! Top!"
#GeenFlauwIdee 🤣
Maar goed, ik weet dan ook wel aan wie ik het overdraag, hij is Penningmeester geweest.
één maand geleden
Reactie op MD999
Hahaha ja inderdaad. Of “Hij is groter dan mij” “Hij heeft net zoveel als m ...
HAHA nou en dít is er dus 1 waar ik me (of mij 🤪) weleens in vergis. Kom ik hier open en bloot, heel eerlijk voor uit! 😇
En dat terwijl m’n moeder dit al m’n hele leven naar mijn hoofd slingert… misschien juist daarom, dit zit in m’n trauma gebied 😂
één maand geleden
Reactie op WeS187
Überhaupt vind ik die straattaal vreselijk...
Iedereen vindt Mocro Maffia ...
Nee idem. Maar ook een enorme aversie tegen anderstalige series met nasynchronisatie😅
één maand geleden
Oew ik heb wel nieuwe Yankee geurkaarsen gekocht op zalando lounge ❤️
één maand geleden
Reactie op Kellaaa
Niiice! Mijn nieuwe horloge is net binnen. Ik wil dat mijn baby nu naar bed ...
Misschien kan zij m instellen ?
één maand geleden
Reactie op Koekoeksklok
Misschien kan zij m instellen ?
Oh nee Wes nu let ik op mijn berichtjes 😂😂😂 en denk ah de m mag niet 😂😂
één maand geleden
Reactie op Kellaaa
Puik plan 😎
Dan ga ik ff douchen 👍🏼
Ja als ze toch wakker is. Kom, vroeger moesten ze al meedraaien in de fabriek. Hop hop
één maand geleden
Oke. Moeilijke dag vandaag, veel krampjes. Zo'n dag dat je even twee min je oren moet sluiten om echt een boterham te smeren voor je tegen de vlakte gaat. De hele dag hazenslaapjes van tien min. Broek uitgetrokken want inmiddels 63 graden van het sjouwen. Jochie eindelijk in slaap gekregen. Belt er iemand aan. Twee keer. Klein handje door de brievenbus. We hebben een grote hond, het is een schat maar wel waakzaam dus ik in paniek overeind, zal me niet gebeuren dat hij een buurmeisje bijt ofzo.
IS HET MN SCHOONMOEDER. MET MN VRIEND ZN NEEFJE. Voor iets totaal onbelangrijks.
Letterlijk het énige wat ik vraag is of ze ff een appje wil sturen als ze komt.
Kind wakker, enige diepe slaap van de dag tot nu toe onderbroken. Hij janken, ik janken.
Gelukkig is ie nu weer in slaap. En mn vriend mag vanavond het eten bestellen en betalen 😡