2765 Reacties

één maand geleden

Reactie op WeS187

Prénatal benaderen.. Je kunt PostNL wel benaderen, maar die sturen je tóch ...
Thanks voor de tip! Ga ik dat maar even doen… misschien ligt hij bij een van de buren. Maar welke? Woon in een appartementencomplex, ga echt niet iedereen af 😂

één maand geleden

Ik loop al de hele dag met de draagzak, ben helemaal gesloopt. Gelukkig is het niet heet vandaag.. oh ja toch wel 😖. Krampjespiek / sprong 2? Geen idee….

één maand geleden

Reactie op Kellaaa

Er is volgens Post NL gisteren een doos van Prenatal bezorgd. Ik was niet t ...
Ik hoop voor je dat het niet zo’n kastje naar de muur verhaal wordt… Hebben jullie ook zo’n baby-spullen-koopdrang? Die kast van mijn baby, ik word er zelf bang van🙈

één maand geleden

Reactie op Charlotte1987!

Ik hoop voor je dat het niet zo’n kastje naar de muur verhaal wordt… Hebb ...
Ik totaal niet 🫣 mogen nog 2 cadeaus uitzoeken.... ik weet niet eens wat ik nog nodig ben 🥴 Goed morgen gaan we de eerste lange autoreis maken. Dus net de wagen en luiertas alvast in de auto gezet, scheelt morgen weer. Bezoek aan mijn ouders op de camping, uurtje rijden.. ben benieuwd hoe dat gaat en wat voor dag de kleine morgen heeft😬

één maand geleden

Ik wil haar kastje gaan uitzoeken zodat ik weer nieuwe dingen kan kopen 😂 Moet dat wel doen zonder mijn man want die wil echt alles bewaren. Al word ik zelf ook emotioneel van de gedachte dat haar kleinste kleertjes dalijk niet meer passen, zoals het hier al eerder over ging. Maar al die nieuwe dingen die je ervoor terug kan kopen… hihi

één maand geleden

Ja ik ben erg benieuwd. Nou zijn het van die slabbetjes met badstof buitenkant en plastic binnenkant, ze lekt nogal wat melk tijdens het drinken. Niet belangrijk maar zat er wel op te wachten 😅 Ja ik heb wel koopdrang maar! Ik kijk heel veel, stop het in m’n winkelmandje en dan bedenk ik me dat dit meisje omkomt in de spullen 😂

één maand geleden

Man snapt niet dat ik 20/24 uur per dag en kind aan me geplakt hebben heftig vind. Zeker als 4 dagen per week ineens 5 of 6 worden omdat er zonder overleg een agenda wordt volgepland. Ik sta huilend voor hem omdat ik compleet op en touched out ben. 0 erkenning, geen knuffel, niks. Alleen maar dat hij het niet eerlijk vindt als ik zeg dat het dan allemaal op mij aan komt. Thanks.

één maand geleden

Reactie op BijDeMolen

Man snapt niet dat ik 20/24 uur per dag en kind aan me geplakt hebben hefti ...
Het komt goed. Dikke knuffel voor jou! Je bent een top mama💕

één maand geleden

Reactie op BijDeMolen

Mannen snappen dat niet. Ik kreeg een soort gelijk verwijt. Zij vinden werken al zwaar en dan thuiskomen willen ze eigenlijk stiekem rust.

één maand geleden

Reactie op BijDeMolen

Ach meis, wat heb ik met je te doen… het zit je echt niet mee, zit niet lekker in je vel en dan niet die erkenning krijgen… dat is loodzwaar. We kunnen hier de baby niet even van je overnemen maar willen wel altijd naar je luisteren en meedenken 😘🩷

één maand geleden

Reactie op BijDeMolen

🫂

één maand geleden

Reactie op Kellaaa

Ach meis, wat heb ik met je te doen… het zit je echt niet mee, zit niet lek ...
Dit 👆🏻 Mannen zijn soms echt achterlijk en egoïstisch.

één maand geleden

Reactie op BijDeMolen

Waarschijnlijk is hij nu aan het nadenken en komt hij straks tot een andere conclusie !

één maand geleden

Goed ik schets ff de situatie van huize knots op het moment.... Kleine is wezen douchen met mama Papa is naar zijn ouders op de fiets voor koffie Ik lig met zeiknat haar de kleine op bed te voeden De kleine slinger ik hopelijk zo in bed Heb al sinds gister enorm last van mijn rug Koken werd hem niet, dus pizza besteld (die doos slingert nog beneden ergens) De kat meent ook inspraak te hebben en kotst net in de slaapkamer. Heel fijn! Ohja en de was..... die zit nogsteeds in de droger

één maand geleden

Reactie op WeS187

https://www.instagram.com/p/C-8ggAxSgx-/?igsh=MXM5cjZkazBia21ldw== 🥹🥹 Oké ...
Zij heeft zulke mooie gedichten. Heb er een paar op haar Instagram gelezen en heb moeten janken 😭 Wilde een boek van haar kopen, maar wil niet janken in het bijzijn van mijn emotieloze vriend.

één maand geleden

Reactie op Chantal1491

Ik totaal niet 🫣 mogen nog 2 cadeaus uitzoeken.... ik weet niet eens wat i ...
Hier morgen ook zo'n dag 😊 dagje naar me ouders op 1,5 uur rijden. Ben heel benieuwd hoe onze zoon dta gaat doen.

één maand geleden

Mannen snappen dat niet. Ik kreeg een soort gelijk verwijt. Zij vinden werk ...
Hehe ja ik snap het ook wel hoor. Werken is niet ronduit chillen natuurlijk. En ik heb overdag redelijk veel chilltijd op de bank omdat de baby alleen maar aan me wil zitten. Het is voor beide zwaar zo'n newborn tijd. Maar een beetje erkenning is soms wel fijn 😅 Het is echt geen slecht iemand hoor, absoluut niet. Leuk met de kinderen en doet veel in huis. Als ik ook werk hebben we het echt wel 50/50 verdeeld en als ik verhalen hier op het forum lees mag ik eigenlijk niet klagen. Maar het moment net was wel zeer ongelukkig zeg maar. 😅

één maand geleden

Reactie op Chantal1491

Goed ik schets ff de situatie van huize knots op het moment.... Kleine is w ...
Hier ook zoiets. Man heeft hele dag (eigenlijk weekend, maar komt vanavond terug) bedrijfsuitje. Dus hele dag al met baby en peuter. Hier ligt het beneden helemaal vol met speelgoed van de peuter. Breek steeds bijna m'n nek over Duplo of autootjes. De vuile was loopt de wasmand uit, de rekken en droger zitten vol met schone was. We hebben patat gegeten. Zitten nu al uur op de bank tv te kijken. Gaan zo naar boven. Ga ik ze beiden in hun bedje leggen. Ik heb besloten dat ik daarna ook op de bank plof. Morgen weer een dag.

één maand geleden

Mannen snappen dat niet. Ik kreeg een soort gelijk verwijt. Zij vinden werk ...
Pff zo 1 heb ik er ook thuis zitten. Ik sta elke ochtend op om hem een fles te geven ( ook die 3 dagen dat mijn vriend vrij is) Vorige week zondag had ik een bbq bij een vriendin en daar had ik een paar cocktailtjes gehad🙈😵‍💫 hij word smorgens niet wakker van onze zoon, ik wel dus ik dacht maandag ochtend ik ga mooi mijj vriend wakker maken. Dus ik maak hem wakker en vraag kun jij een fles geven. Zegt die; waarom moet ik dat doen, kun jij toch ook doen. Ga je mij toch niet voor wakker maken. UHH VRIEND JAWEL DUS! Jij mag er ook een x uit tis ook jou kind doeiii

één maand geleden

Reactie op Janneke12-21

Hier ook zoiets. Man heeft hele dag (eigenlijk weekend, maar komt vanavond ...
Nouja ik hoop dat ik hem in bed krijg.... tis jengeldag vandaag, maar moet zo echt die kots opruimen van de kat en moet plassen