2765 Reacties
één maand geleden
Reactie op EefAndTiny
VINDT, VINDT (sorry grammatica vriendinnen)
Was je net op tijd 👩✈️. Denk dat ze het nog niet gelezen hebben ;)
één maand geleden
Reactie op Koekoeksklok
Opzich toch al punten dat hij inziet dat hij zich als een kloothommel gedra ...
Nee is helemaal zo hoor. Door het hier even bot op te schrijven kan ik er ook wat afstand van nemen. Uiteindelijk hou ik super veel van hem en voor de baby waren we 90% van de tijd hartstikke verliefd en lol aan het maken met elkaar, al 9 jaar! Daarmee kan ik het wel een beetje relativeren. Het is een super vermoeiende en emotionele tijd voor ons allebei. Werken is ook heel vermoeiend. Maarja soms hè…😅
één maand geleden
Reactie op Koekoeksklok
En vindt hij zijn werk nog wel leuk dan ? Het klinkt nu niet alsof hij erge ...
@Immie mijn man was bij de eerste ook vaak zo. Snel geïrriteerd, op mij, op hem op de kat. Constant klagen. Terwijl hij 32 uur werkte en ik 40 en dan nog hele huishouden ook voornamelijk deed. Veel gesprekken gehad en bij hem kwam er inderdaad uit dat hij zijn werk echt niet meer leuk vond en de baby tijd was gewoon niks voor hem, hij voelde zich zo overbodig.
Inmiddels is hij van baan veranderd en echt heel leuk met de peuter en nu zelfs met baby zie ik een hele andere papa dan 2.5 jaar geleden.
Al kan ik me nog steeds flink irriteren als hij klaagt dat hij moe is van een dag werken, een dag op je zuignap zitten...
één maand geleden
Reactie op Janneke12-21
Ik heb dus mega pijn in mijn gewrichten, voornamelijk polsen.
Kan nu niet e ...
Ja duidelijk overprikkeld door Dikkie Dik, jullie beide. Zet het niet op Instagram ;). Was het de spannende editie misschien ?
één maand geleden
Reactie op Janneke12-21
@Immie mijn man was bij de eerste ook vaak zo. Snel geïrriteerd, op mij, op ...
Op je zuignap 😳 zijn dat zijn billen ? Ik hoop het want ik heb er de slappe lach door 😂
één maand geleden
Reactie op Koekoeksklok
Ja duidelijk overprikkeld door Dikkie Dik, jullie beide. Zet het niet op In ...
Diegene dat Dikkie in de plantenpot piest😅 dat zal het zijn... Stoute Dikkie Dik.
één maand geleden
Reactie op Koekoeksklok
Op je zuignap 😳 zijn dat zijn billen ? Ik hoop het want ik heb er de slapp ...
Yes, z'n billen🤣
één maand geleden
Reactie op Koekoeksklok
Op je zuignap 😳 zijn dat zijn billen ? Ik hoop het want ik heb er de slapp ...
Bwahhahaha
één maand geleden
Reactie op Janneke12-21
Diegene dat Dikkie in de plantenpot piest😅 dat zal het zijn... Stoute Dikk ...
Mijn man heeft ooit voor onze oudste zoon een verhaal met een uil voorgelezen. Goed bedoeld een uil geluidje nagedaan. Was onze zoon daarna weken wakker 's nachts 'ikke bang hoehoe' 😂. Hij pakte gisteren datzelfde boekje en ik zei meteen: waag het niet !
één maand geleden
Reactie op Janneke12-21
Yes, z'n billen🤣
Ik ben vrij visueel ingesteld en ik zie dit nu helemaal voor me 😳😂😂😂😂
één maand geleden
Reactie op Janneke12-21
@Immie mijn man was bij de eerste ook vaak zo. Snel geïrriteerd, op mij, op ...
Ja ik denk dat het voor hem ook wat fijner zal zijn als ze wat groter wordt. Hoewel hij echt leuk met haar is op de momenten die hij met haar heeft. Maar goed ik heb hormonaal mama instinct en hij logischerwijs minder.
Tja ik heb wel eens geopperd of hij geen andere baan wil, maar dan heeft hij aan van niet. Hij heeft hiervoor altijd werk gedaan waarin hij een (eind)verantwoordelijke functie had. Hij heeft nu een “simpelere” baan waarbij hij aan het eind van de dag klaar is. Dat wil hij graag zegt hij dus daar vertrouw ik ook op, kan het me ergens ook voorstellen. Maar ergens denk ik ook dat het weinig voldoening geeft. Hoewel verantwoordelijkheid ook wel gepaard kan gaan met veel stress, en in zijn oude sector ook avonden en weekenden werken.
één maand geleden
Reactie op Janneke12-21
Ik heb dus mega pijn in mijn gewrichten, voornamelijk polsen.
Kan nu niet e ...
Oh ik heb die pijn in de gewrichten ook. De ene na de andere maar merk wel dat het ook over gaat. Het begon in m’n knieën. Die doen inmiddels geen pijn meer. Enkels en voeten alleen nog maar s cohtends. Maar nu idd ook heeeeel erg in mn polsen. Echt heel vervelend. Wat een zwangerschap wel niet allemaal met je doet hè 🥺
één maand geleden
Reactie op Koekoeksklok
Mijn man heeft ooit voor onze oudste zoon een verhaal met een uil voorgelez ...
Hahhahahahha ik zie dit ook echt voor me 😂
één maand geleden
Reactie op WeS187
Moet je 'm dan naar het putje schuiven als 'ie vacuüm zit?
Hahaha schei uit😂🤣😅🤣
één maand geleden
Reactie op Janneke12-21
Diegene dat Dikkie in de plantenpot piest😅 dat zal het zijn... Stoute Dikk ...
Dit heeft onze kat vandaag echt gedaan. Op heterdaad betrapt. En ik me maar afvragen waarom de plant dood aan het gaan was, blad werd geel maar ik geef toch niet zo vaak water?! Tja…
één maand geleden
Reactie op WeS187
Moet je 'm dan naar het putje schuiven als 'ie vacuüm zit?
En een beetje nat maken als hij niet goed blijft plakken!
één maand geleden
Reactie op Koekoeksklok
Ik ga soms ook dansen met de baby 😂. Snapt hij geen drol van, maar het kan ...
Dit heb ik ooit op insta als tip gezien: een reset. Werkt ook als de sfeer ruk is oid. Kinderen kozen dan wat, bijvoorbeeld dansen, gekke bekken trekken, etc. Schijnt mega goed te werken, zo goed dat ze er op een gegeven moment zelf om konden vragen als ze het nodig hadden.