2765 Reacties

één maand geleden

Reactie op Immie26

Hahaha ja herkenbaar hoor, en onze kat kan er echt wat van. Maar ik zeg dan ...
Wat een kut situatie… ☹️ Om mand moest ik wel lachen 😅

één maand geleden

Reactie op kich

ie=hij voor de taalfanaten
😂😂😂

één maand geleden

Zo, ik ben weer bij. En wat letten jullie goed op de taal, braaf. Wat zal ik lekker slapen vannacht! 😂😂

één maand geleden

Als er een klaagmuur is waar onze mannen op konden posten, dan had m’n vriend misschien wel iets gepost.. Ik moest deze avond naar de mondhygiënist en dat is enkele reis ongeveer 30-40 minuten rijden met de auto (is een kennis van ons en ze doet het hartstikke goed). Mijn vriend zou koken zodat ik na de afspraak kon eten, verder zou hij ook op de kleine letten. Hij had zelf nog niet de gelegenheid gehad om te eten toen ik van huis was. Dus ik kom thuis, haal de deksel van de pan, schep wat op en verwarm het in de magnetron. Hij ligt op dat moment met de kleine op bed. Ik ben klaar met eten, loop naar de slaapkamer om hem te verlossen zodat hij kan eten, komt ie terug: ‘er zaten twee vliegen in de pan’. Was ik de deksel vergeten op de pan te zetten 🥴

één maand geleden

Onze baby gaat morgen een dagje proefdraaien op het kdv. Mijn kleine kleine lieve schattige baby'tje 😭 Mijn Koala, klittenband-baby, soms huilbaby, moederskindje, gaat morgen proefdraaien. Schei uit hoor. Wat een idioot idee. Wie verzint dat? 😩

één maand geleden

Reactie op WeS187

Onze baby gaat morgen een dagje proefdraaien op het kdv. Mijn kleine klein ...
Ik wil er niet aan denken, maar m’n meisje moet er binnenkort ook aan geloven. Ik wil haar echt maar max. 2 dagen gaan brengen, kan haar echt niet zo lang missen! 🥺

één maand geleden

Reactie op kich

Oh ik heb die pijn in de gewrichten ook. De ene na de andere maar merk wel ...
Hebben jullie het ook in de handen toevallig ? Die van mij zijn stijf en pijnlijk en na de vorige zwangerschap kon ik een tijd geen push ups meer door pijn in de handen

één maand geleden

Reactie op WeS187

Heel veel sterkte 🥺

één maand geleden

Reactie op Guchi

Ik wil er niet aan denken, maar m’n meisje moet er binnenkort ook aan gelov ...
Mijn Linepientje moet over 3 weken 😶 Zij start wel 2 weken eerder dan ik moet werken, zodat ze niet meteen van die lange dagen hoeft. Ze moet straks namelijk heen van 7:00-17:30/18:00 😭😭😭😭😭

één maand geleden

Reactie op Kellaaa

Mijn Linepientje moet over 3 weken 😶 Zij start wel 2 weken eerder dan ik m ...
Hoeveel dagen in de week gaat ze? En van 7.00 tot 17.30/18.00 is wel lang 😪 Ik wil er niet aan denken, mweh 🥺

één maand geleden

Reactie op Koekoeksklok

Hebben jullie het ook in de handen toevallig ? Die van mij zijn stijf en pi ...
Ik kan ook geen push ups doen, dat ligt niet aan m’n gewrichten maar aan m’n discipline 😂😂😂 Ik heb dus wel wat anders geks. Tijdens m’n zwangerschap heb ik op een gegeven moment last van m’n bekken gekregen. Gek genoeg is dit richting het einde van de zwangerschap enorm minder geworden en na de bevalling had ik nergens meer last van. Sinds 2 weken kan ik amper van de bank afkomen, super handig met een baby in je armen. Zo’n pijn, moet echt eerst rustig staan en bidden dat ik niet door m’n benen zak. Dan voorzichtig lopen en eenmaal in beweging gaat het wel weer 🤷🏼‍♀️🤷🏼‍♀️🤷🏼‍♀️

één maand geleden

Reactie op Guchi

Hoeveel dagen in de week gaat ze? En van 7.00 tot 17.30/18.00 is wel lang � ...
2 dagen per week, maandag en woensdag. Er zit gelukkig wel een dagje tussen dus… Ja ik heb van die lange werkdagen en half uur rijden… echt vreselijk.

één maand geleden

Aah ja, hier gaan we haar ook niet aansluitende dagen brengen. Sowieso de maandag en misschien ook de woensdag. Het zal vast en zeker pittig zijn, maar dat is ook een goed teken: laat alleen maar zien hoeveel we van onze kleintjes houden en dat we niet zonder ze kunnen 💕

één maand geleden

Reactie op Koekoeksklok

Enorm in m'n handen en polsen, maar ook enkels. Werd erger toen de mama multivitaminen op waren besefte ik vandaag pas. Vriendin had hetzelfde en is op advies van huisarts magnesium gaan slikken dus ga ik ook proberen.

één maand geleden

Reactie op WeS187

Zo, ineens besef ik dat die van mij ook al over een maandje gaat.

één maand geleden

Reactie op Kellaaa

Wat een kut situatie… ☹️ Om mand moest ik wel lachen 😅
Dat mag 😂

één maand geleden

Pfff waarom moeten we nu na 2 poepluiers nog weer krampjes krijgen😢 wordt een lange avond en hopelijk nog wat slaap voor mij

één maand geleden

Neeeeeee ik word ongesteld

één maand geleden

Lina heeft de laatste dagen moeite met de laatste fles opdrinken, ze is zo diep in slaap. Ben de voeding al aan t ophogen, zodat ik naar 5 flessen kan gaan maar gezien het spuugcircus doe ik dat rustig aan. En ik zie er ook een beetje tegenop dat ze dan misschien toch de nachten weer komt. Maarja… als ik het niet probeer, weet ik het ook niet. Misschien maakt het wel niks uit.

één maand geleden

Reactie op Koekoeksklok

Ja ook in m’n handen. Maar die zijn sowieso nog van slag door CTS.