2765 Reacties

één maand geleden

Reactie op Kellaaa

Mijn Linepientje moet over 3 weken 😶 Zij start wel 2 weken eerder dan ik m ...
Lange dagen inderdaad. Maar anders moest je haar tijdens haar ochtenddut brengen. Nu kan ze die daar doen. Wel fijn dat je een locatie hebt die zo vroeg open is. Ik sta wel eens met mijn kinderen voor de deur voordat de eerste medewerker de deur heeft opengemaakt omdat ze pas om 7.30 open gaan en ik dat net red met werk

één maand geleden

Reactie op kich

Ja ook in m’n handen. Maar die zijn sowieso nog van slag door CTS.
Ja hier ook.. CTS is gelukkig weg, maar idat heeft wel een week of 8 geduurd of zo.

één maand geleden

Reactie op WeS187

Ja hier ook.. CTS is gelukkig weg, maar idat heeft wel een week of 8 geduu ...
Bij m’n eerste heeft het geloof ik 4 maanden geduurd. Hopelijk trekt het wel helemaal weg nu 🤞

één maand geleden

Reactie op kich

Lange dagen inderdaad. Maar anders moest je haar tijdens haar ochtenddut br ...
Oh, wat super nu vervelend! Hier zijn ze vanaf 6:30 open tot 18:00. Op mijn werk is het van 7:00-18:30. Ik heb dus wel op m’n werk moeten smeken of ik alleen vroege diensten mag omdat ik dus anders een probleem heb. Als ik tot 18:00 moet werken, kan ik niet om 18:00 mijn kind ophalen. 😅 Heb nu dus 1 dienst van 7:30-17:00 en en dienst van 7:30-17:30. In mei ga ik weer een derde dag werken maar dan past mijn moeder op, dan werk ik van 8:30-18:00. En m’n moeder krijgt waarschijnlijk rond de periode van mei een nieuwe knie, weet nog niet hoe ik dat op moet lossen… 🫠🫠🫠🫠

één maand geleden

Reactie op Kellaaa

Oh, wat super nu vervelend! Hier zijn ze vanaf 6:30 open tot 18:00. Op mij ...
Maar kan je partner daar ook niet wat in regelen? Het klinkt alsof alle opvang jouw verantwoordelijkheid is. 😕

één maand geleden

Reactie op BijDeMolen

Maar kan je partner daar ook niet wat in regelen? Het klinkt alsof alle opv ...
Dat is het ook want ik heb geen partner… 😅

één maand geleden

Reactie op WeS187

Onze baby gaat morgen een dagje proefdraaien op het kdv. Mijn kleine klein ...
Succes vandaag 🍀!

één maand geleden

Ik heb het hier al vaker gezegd maar, die kat en die hond zijn écht 2 extra kinderen. 2 niet luisterende, niet zindelijke, troep makende, voor de voeten lopende, irritante extra kinderen. De hond heeft vannacht de kattenbak overhoop gehaald, al het grind vóór de bak gegooid en heeft er toen zelf op zitten schijten. Midden in de woonkamer, alles meurt naar stront. Ben je het aan het opruimen, achterdeur open want je moet bij de kliko zijn.. Schiet die kat naar binnen en gaat ze al miauwend tussen je benen door, onder je hurken door, lopen zaniken voor ontbijt. ZIE JE NIET DAT IK BEZIG BEN??! Je mag het eigenlijk niet zeggen, maar ze zijn 13 en 14, hebben een mooi leven gehad.. Wij zouden het momenteel niet erg vinden als ze eerdaags het loodje leggen. Wat een dagelijks gekut met die 2.

één maand geleden

Reactie op WeS187

Ik heb het hier al vaker gezegd maar, die kat en die hond zijn écht 2 extra ...
Op het grind*, dus. Niet op de bak. Daar had ik nog respect voor kunnen opbrengen.

één maand geleden

Reactie op Kellaaa

Komt goed. Die kindjes vinden hun draai ❤️. Ik ben dan nooit zo verdrietig over de nachtvoeding. Anders komen ze thuis en is het eten, bad en bed en zie je ze weinig

één maand geleden

Reactie op Koekoeksklok

Komt goed. Die kindjes vinden hun draai ❤️. Ik ben dan nooit zo verdrietig ...
Te snel op verzenden geduwd Dat momentje in de nacht samen vond ik dan heel bijzonder ❤️

één maand geleden

Reactie op Koekoeksklok

Succes vandaag 🍀!
Dank je wel! 🥹🥰

één maand geleden

Reactie op Kellaaa

Aaah shit sorry!! 😶 Oh dikke respect voor jou! Ik vind het met partner al zwaar.

één maand geleden

Gisteravond was weer drama met naar bed gaan pff meneer moest poepen. Uiteindelijk hem erin kunnen slingeren om 12 uur. Om 4 kwam hij voor 1 borst en nu is hij net zo vrolijk wakker geworden🥰🥰🥰

één maand geleden

Uitgerekend deze week waarin ik veel afspraken heb (fysio, gynaecoloog, diëtiste en de dierenarts) heeft mijn vriend bereikbaarheids dienst en lange werkdagen vanwege de drukte.. Respect voor de dames die geen partner als vangnet hebben!

één maand geleden

Reactie op Koekoeksklok

Te snel op verzenden geduwd Dat momentje in de nacht samen vond ik dan hee ...
Dat is ook weer waar 🤍 En weet inderdaad ook wel dat zij wel went aan die tijden maar het voelt gewoon zo heftig 😅

één maand geleden

Reactie op WeS187

Dank je wel! 🥹🥰
Ja succes! ♡

één maand geleden

Reactie op BijDeMolen

Aaah shit sorry!! 😶 Oh dikke respect voor jou! Ik vind het met partner al ...
Geeft niks, je kan nergens aan zien of ik wel of geen partner heb! Het is vast ongeveer even zwaar, ik heb misschien alleen wat minder m’n handen vrij? Maakt niet uit, alles met liefde!

één maand geleden

Reactie op Koekoeksklok

Komt goed. Die kindjes vinden hun draai ❤️. Ik ben dan nooit zo verdrietig ...
Ja dat heb ik ook altijd zo ervaren. Even uitgebreid privé knuffelen ‘s nachts 🥰

één maand geleden

Reactie op WeS187

Onze baby gaat morgen een dagje proefdraaien op het kdv. Mijn kleine klein ...
Succes. Is voor de moeder meestal zwaarder dan voor de baby. Geef iets mee wat naar jou ruikt. Tshirt of stop even z’n knuffel in je bh. En dan lekker ietsvontspannends doen als hij daar is!