2765 Reacties
één maand geleden
Reactie op Evaa1991
Het wordt zo koud deze week en ik pas nog niet in mijn spijkerbroeken 😭 Al ...
Even een haarelastiekje ertussen?
één maand geleden
Reactie op Evaa1991
Het wordt zo koud deze week en ik pas nog niet in mijn spijkerbroeken 😭 Al ...
Ik loop ook nog in van die bloemetjes zomerbroek, maar joggingbroek past ook. Cross eronder en ik ben net ma flodder😬
één maand geleden
Reactie op Evaa1991
Wel een goed excuus inderdaad om zometeen eeeeventjes de stad in te gaan 😏 ...
Ik heb mezelf ook getrakteerd op nieuwe kleding. Pas m’n oude kleding wel weer maar het zit nog niet zo mooi als voor de zwangerschap. Heb ook alleen maar strakke kleren!
Dus even iets gekocht wat iets meer afleid van het hangbuikje haha
één maand geleden
Reactie op Evaa1991
Ja precies, in de zwangerschap showde ik m'n bolle buik graag, maar nu is d ...
Ik kan sowieso niks aan wat op litteken drukt. En idd dat hangbuikje zit me ook in weg. Buik is er sowieso niet mooier op geworden. Dat wordt een tankini ipv bikini voor als ik weer wil gaan zwemmen
één maand geleden
Reactie op Chantal1491
Ik kan sowieso niks aan wat op litteken drukt. En idd dat hangbuikje zit me ...
Doen waar je je goed bij voelt! Ik heb de afgelopen weken op vakantie uiteindelijk toch gewoon een bikini gedragen, maar daarvoor moest ik ook wel even over een drempel heen.
één maand geleden
Reactie op Evaa1991
Doen waar je je goed bij voelt! Ik heb de afgelopen weken op vakantie uitei ...
Ja dat snap ik. Ik ben 3jaar terug 45kg afgevallen en heb toen voor her eerst een bikini gedragen. Nu is de huis van mijn buik nog slappen dan voorheen. Het heeft ook gewoon tijd nodig. Heeft toch ook iemand in die buik gewoond 9maanden lang
één maand geleden
Reactie op Chantal1491
Ja dat snap ik. Ik ben 3jaar terug 45kg afgevallen en heb toen voor her eer ...
Wauw wat knap! Vond je het opnieuw aankomen nu dan ook extra moeilijk? En inderdaad, het is mega bijzonder wat het vrouwenlichaam allemaal kan. Daar mogen we allemaal heel rustig, op ons eigen tempo weer van herstellen 🥰
Ik heb ondertussen een nieuwe broek gekocht, dus ik klaag niet meer 😁
één maand geleden
Reactie op Evaa1991
Wauw wat knap! Vond je het opnieuw aankomen nu dan ook extra moeilijk? En i ...
In het begin was het lastig. Vooral mensen die dsn zeiden: goh jij bent dik! Of jeetje je hebt nu echt een buik gekregen.
Maar het ergste vond ik de laatste weken met enorm veel vocht in mijn benen, was een olifantje🤣🤣🤣
Maar ben gewoon blij wat me lichaam heeft kunnen doen en zeker als ik naar me kleine vent kijk🥰
Oh en die hangbuik en zwelling etc gaan vanzelf wel weg