2765 Reacties
één maand geleden
Oké… dus m’n vader en zijn vrouw waren op visite.
Matten vervolgens mijn kind af door met haar te spelen alsof ze 1,5 jaar is.
Gevolg: doodmoe en huilen.
‘Nou, we zullen jullie weer ff alleen laten.’
Ja, nee, tuurlijk. Laat mij maar achter met een vermoeide huilende baby, terwijl er een uitpuilende wasmand staat, een wasmand met opgevouwen was wat nog opgeruimd moet worden, de wasmachine die klaar is én een uitgehongerde kat. Begin trouwens zelf ook weer honger te krijgen. (Kan nog wel 100 klusjes bedenken maar jullie snappen de situatie)
Dat is dan toch het verschil tussen vaders en moeders. M’n moeder zou de baby lekker gaan sussen, zodat ik even m’n ding kan doen.
En ik had in dit geval misschien moeten vragen of ze nog even wilde blijven, zodat ik m’n ding kon doen. Maarja, dat doe ik dan ook weer niet.. 🤪
één maand geleden
Reactie op Kellaaa
Oké… dus m’n vader en zijn vrouw waren op visite.
Matten vervolgens mijn k ...
Typisch mannen😉
Die spelen ermee of het al maanden oud is ipv paar weken
één maand geleden
Reactie op Kellaaa
Kwam er gelijk achter dat ze ook had gepoept en doorgelekt… oké… gauw een s ...
Hier ook zo eentje. Dacht dat ik safe was want ze poept één keer per dag, altijd tijdens de tweede voeding van de dag. Had ze gedaan. Maar ze ging aan het eind van de voeding nog een keer, en lekker op de nieuwe outfit die ik net aan had gedaan 👍🏻
één maand geleden
Trouwens, mijn man zei vandaag op whatsapp sorry en bood aan on af en toe even een rondje te lopen met de kleine zodat ik thuis uit kan rusten. Of dat hij de kleine heeft en ik een avondje iets ga doen. Dus hij is al vergeven. Moet alleen even uitzoeken wat ik dan wil doen 😌
één maand geleden
Reactie op Immie26
Eerst even eten meid! 😘 Hier staan ook allerlei klusjes voor me klaar maar ...
Welke troep? Ik zie niks behalve een hindernisbaan en wat 'decoratie'.
Ah vanavond eten we pannenkoeken een xxl pak dus kan me uitleven😬
één maand geleden
Reactie op Immie26
Hier ook zo eentje. Dacht dat ik safe was want ze poept één keer per dag, a ...
Haha toppp
Hier is het altijd een soort Russische roulette.
Het kan 2 dagen duren voor ze poept of 4 dagen. Het kan dun zijn maar ook dikker. Het kan tijdens het slapen zijn maar ook in de stad. Vaste tijdstippen in elk geval zeker niet 🤣
één maand geleden
Reactie op kich
Vind het sowieso dapper dat je je haar los hebt. Ik was dan kaal geweest in ...
Hahaha nou… dat komt omdat ik m’n haar niet met de stijltang gedaan heb en als ik die krullen in een klem doe, zie ik eruit alsof ik 2 pakjes Brandaris per dag rook en ik moet zo nog naar de stad.
Als ik daarna thuis kom, gaat m’n haar op zolder en zoekt de wereld het maar uit! 😂
één maand geleden
Oké vandaag is niet mijn dag.
Vannacht was een hel met de baby, uiteindelijk een volle fles gedronken, want nam geen genoegen met minder. Eindstand ‘s morgens maar 70cc drinken. Dus eerder weer honger waardoor hele flessenschema naar de mieter is.
Mijn vriend was ‘s morgens nog thuis dus vraag of hij heel even op de baby wil letten zodat ik rustig kan schijten. Krijg ik als antwoord “ja maar ik ga douchen hoor”. Ik vraag kan dat geen 5 min wachten; nee dat kon niet. Vervolgens ook nog vragen; ze heeft doorgeslapen of niet? Ik ben maar heel snel weggelopen.
Eerste dutje wil baby ook niet doen dus maar de hort op.
Moest naar een bepaalde speelgoedwinkel in het centrum, dus daarheen gelopen met kind wat eigenlijk moet slapen, maar dat toch echt niet doet in de kinderwagen. Kom ik in de stad bleek die winkel ineens verdwenen. Voor de katse kut naar de stad gelopen.
Ik moet weer ongesteld worden dus Fucking buikpijn.
Net nog poep tot aan haar oren.
Ze ligt net eindelijk in bed te slapen, word nu een kwartier later wakker met honger.
Zo dit was mijn klaagzang voor vandaag.
Ik ben er nu al klaar mee en het is pas 12.45.
één maand geleden
Reactie op Kellaaa
Maar heb je zelf al gepoept?
Of had jij de poep tot aan je oren?