2765 Reacties

één maand geleden

Reactie op Chantal1491

Of had jij de poep tot aan je oren?
Hahaha dacht ik ook nog aan 🤔

één maand geleden

Reactie op Kellaaa

Hahaha dacht ik ook nog aan 🤔
Denk dat ze nu douchen is. Misschien wel beide tot de nek in d'r poep... wie weet🤷‍♀️😅

één maand geleden

Reactie op Chantal1491

Denk dat ze nu douchen is. Misschien wel beide tot de nek in d'r poep... wi ...
Spannende tijden wel, ik hou het niet meer 😖

één maand geleden

Goed de kat snurkt, de kleine snurkt en ik?!? Ja ik ben wakker en wacht tot me vriend thuis komt van werk. Wou wandelen, maar het regent dus gaan bankhangen

één maand geleden

Ik twijfelde even of deze in dit topic of bij de heerlijke momenten moest.. 😅 Maar dit gebeurt natuurlijk net wanneer je op het punt staat om de deur uit te gaan..

één maand geleden

Reactie op dominiquevb90

Ik twijfelde even of deze in dit topic of bij de heerlijke momenten moest.. ...
Ah die heeft de memo goed gelezen🤣🤣🤣🤣

één maand geleden

Reactie op Kellaaa

Maar heb je zelf al gepoept?
Nee, want ik zat op hete kolen en dan lukt het niet. En beetje tmi, maar ijzertabletten helpen ook niet echt mee om makkelijk te poepen..

één maand geleden

Hihi

één maand geleden

Reactie op MD999

Nee, want ik zat op hete kolen en dan lukt het niet. En beetje tmi, maar ij ...
Macrogol is de redding hier!

één maand geleden

Reactie op Chantal1491

Goed de kat snurkt, de kleine snurkt en ik?!? Ja ik ben wakker en wacht tot ...
Ik ben ook wakker en de redt slaapt. Wel te lui om van de bank te bewegen.

één maand geleden

Nou jaaaaaa ze heeft dus al voor de derde keer vandaag gepoept! Welke baby is met het idee gekomen om dit vandaag te doen en heeft dit aan alle andere baby’s verteld? 😂

één maand geleden

Peuter zit in de fase: ik hoef niet meer te slapen tussen de middag .. Maar vervolgens zo aantreffen 😅🤣

één maand geleden

Wij gaan vandaag voor het eerst samen uiteten met werk. En oma en opa (schoonouders passen op). Is het raar om het bedtijdritueel uit te schrijven in stappen. Oh en ze brengen de hond mee. Ik heb helemaal geen stress nu…😖

één maand geleden

Reactie op Xjaiimy

Peuter zit in de fase: ik hoef niet meer te slapen tussen de middag .. Maa ...
Nou ja, als hij zo lekker ligt😂😂

één maand geleden

Reactie op Immie26

Nou jaaaaaa ze heeft dus al voor de derde keer vandaag gepoept! Welke baby ...
Mijne poept meestal pas rond 16.30😂

één maand geleden

Reactie op Charlotte1987!

Nou ja, als hij zo lekker ligt😂😂
Ja lekker laten liggen haha. Heeft nu sinds kort een peuter bed waar ie uit komt. Daar maakt ie ma al te graag gebruik van 😅 nu ze beide slapen zelf ook ma ef gaan slapen. Na n kort nachtje is het toch wel fijn dat ie wel ef slaapt tussen de middag 🙈

één maand geleden

Reactie op Kellaaa

Oh, wat super nu vervelend! Hier zijn ze vanaf 6:30 open tot 18:00. Op mij ...
Wat vroeg maar tot 18. Dat zouden wij ook niet redden. Ze zijn bij ons ook van 7 tot 18.30 open. Tegen die tijd zou je misschien tijdelijk 3e dag kunnen afnemen? Als bezetting het toe laat?

één maand geleden

Reactie op Janneke12-21

Wat vroeg maar tot 18. Dat zouden wij ook niet redden. Ze zijn bij ons ook ...
Ja ik snap het ook niet hoor. Veel mensen werken hier in regio Alkmaar of Amsterdam, dan red je 18:00 amper 🤷🏼‍♀️ Ja het probleem is dus dat ik het met ophalen dus niet red op donderdag. Maar goed, eerst ff afwachten wat het plan is van de orthopeed en dan zien we het wel! ☺️

één maand geleden

Reactie op Evaa1991

Macrogol is de redding hier!
Geprobeerd, maar ga zwaar over m’n giechel als ik dat spul in moet nemen. Dus spuug het meteen weer uit en dan werkt het niet 😅😂

één maand geleden

Reactie op Immie26

Nou jaaaaaa ze heeft dus al voor de derde keer vandaag gepoept! Welke baby ...
Die van mij sinds gisteren al niks. Dat gaat mega explosie worden wanneer ze het er wel uit perst.