10 Reacties

3 maanden geleden

Ik heb dezelfde klachten. Je gevoelige buik komt omdat ze je zenuwen hebben doorgesneden. Ik wrijf 2 a 3x per dag met een grove handdoek over m'n buik (van beneden naar boven), om het te prikkelen op advies van de fysio. Die steken bij bewegen heb ik ook nog een beetje maar wordt steeds minder (ik ben ruim 4 weken geleden bevallen)

3 maanden geleden

Ik vroeg me dit ook af en ben vorige week op de eerste hulp beland met een baarmoederontsteking. Hou goed je temperatuur in de gaten en je bloeddruk! Bij twijfel echt even contact opnemen met de huisarts. Ik heb er uiteindelijk te lang mee doorgelopen..

3 maanden geleden

Aankomende maandag is het 6 weken geleden dat ik met keizersnee ben bevallen, tot heden is nog steeds het gedeeld tussen me navel en wond gevoelig het word wel steeds minder maar nog steeds met kleding erover voel ik het wel. Ook kon ik gewoon alles weer doen maar denk dat ik 3 dagen geleden iets teveel heb gedaan (ging badkamer van top tot teen schoonmaken 😅) want heb nu weer erg veel last met opstaan vanuit me bed of als ik heb gezeten.. niezen en hoesten is wel nog erg pijnlijk vooral het niezen 😅

3 maanden geleden

Reactie op yentllvdb

Ik vroeg me dit ook af en ben vorige week op de eerste hulp beland met een ...
Oh jeetje, hoe kwam je er achter? Omdat je opeens koorts of iets had ?

3 maanden geleden

Reactie op Nita98

Oh jeetje, hoe kwam je er achter? Omdat je opeens koorts of iets had ?
Ik bleef last hebben van mijn buik, onderbuik en ter hoogte van mijn navel aan de rechterkant. Ook met het optillen van de kleine ‘s nachts ging ik soms echt door het plafond. Dit is onze eerste dochter dus wist ook niet goed wat ik moest verwachten van het herstel en dacht dat het er misschien bij hoorde maar ik bleef me steeds niet echt fit voelen en ook heel erg vermoeid. Vorige week dinsdag begon ik wel echt krom te lopen van de pijn, toen ben ik naar de huisarts gegaan en die heeft me doorverwezen naar de gynaecoloog en ben na een korte check meteen doorgestuurd naar de eerste hulp. D.m.v. een CT scan zagen ze uiteindelijk vocht rondom m’n baarmoeder. Ik weet dat Google niet echt een goede raadgever is, maar Google anders even endometritis dan kun je kijken of je je erin kan herkennen?

3 maanden geleden

Reactie op yentllvdb

Ik bleef last hebben van mijn buik, onderbuik en ter hoogte van mijn navel ...
Aahh thanks! Ja ik was gister bij gynaecoloog voor me bloeddruk omdat ik eind zwangerschap hoge bloeddruk had en nu naar medicatie voor slik alleen gaf toen ook aan dat ik pijn heb want heb pas na 8 weken na controle, maar ze wilde niet kijken omdat ik gewoon “goed” liep en verder geen klachten heb zoals koorts of dat het dikker is of warm aan voelt😅 maar als ik op sta of me bed uit wilt voelt het gewoon zoals de eerste paar dagen na keizersnee en de pijn trekt nu ook echt alle kanten op in me onderbuik.. maar ga inderdaad eventjes opzoeken! Hopelijk gaat het met jou nu weer wat beter?

3 maanden geleden

Reactie op yentllvdb

Ik bleef last hebben van mijn buik, onderbuik en ter hoogte van mijn navel ...
Jeetje, dat is inderdaad niet 'gewoon' wat steek als je zo door de grond ging 😶 wat naar!

3 maanden geleden

Reactie op Nita98

Aahh thanks! Ja ik was gister bij gynaecoloog voor me bloeddruk omdat ik ei ...
Ja gaat weer stukken beter inmiddels! Ik had er zelf niet bij stilgestaan dat het een ontsteking kon zijn maar schijnbaar komt het best vaak voor na keizersnede en/of lange bevallingen. Hopelijk voel jij je ook snel wat beter!

3 maanden geleden

Reactie op yentllvdb

Ja gaat weer stukken beter inmiddels! Ik had er zelf niet bij stilgestaan d ...
Goed dat je dan aan de bel hebt getrokken! Na hoeveel weken kreeg je deze klachten?

3 maanden geleden

Reactie op Nita98

Goed dat je dan aan de bel hebt getrokken! Na hoeveel weken kreeg je deze k ...
Als ik terug denk heb ik er al langer last van maar vorige week (met 3 weken + 4 dagen) aan de bel getrokken.