Moeder zijn is echt zwaar!!!! Ik ben inmiddels al 12 dagen bevallen en nog steeds niet gewend aan me nieuwe leven. Mijn hechtingen doen nog pijn, baby drinkt slecht met dit weer, hij huilt veel, spuugt veel, heeft krampen waar ik niks tegenaan kan doen.pffffff
Hier 15 dagen moeder, en inderdaad, na een nachtje van amper 3 uurtjes slaap met een woelende jammerende baby, en die bloedhitte buiten, ben ik eigenlijk wel klaar met vandaag.
Ik heb last van m'n bekkenbodemspieren, en van de plek waar het knoopje van m'n hechtingen gezeten heeft, en ik ben zo enorrrrrrm klaar met dat plakkerige zweterige klote kraamverband. Gelukkig doet de baby het vandaag overdag weer voorbeeldig, maar vannacht en vanochtend had ik er een hard hoofd in. Alleen dat eten inderdaad, da's vandaag een dingetje. Was gisteren trouwens ook al. Hopelijk gunt hij ons vannacht wat meer slaap 🫠
Ik ben er ook klaar mee voor vandaag 🙈 heb al de hele dag een huilende baby, niet willen slapen... ik ben kapot 😵💫 normaal slaapt die echt voorbeeldig. Zou het door het weer komen?
Hey ik ben 2 dagen geleden bevallen , ik raad je aan een halve dopje Dettol te doen met lauw warm water 1 dopje of 2 dopjes en dat met een watje tegen je hechtingen aandrukken het helpt echt
Pfff ik voel helemaal hetzelfde! Baby huilt veel, ik zweet non stop, mijn hechtingen doen nogsteeds zeer. En morgen weer zo'n plakkerige warme rot dag 😐