16 Reacties

13 dagen geleden

Het is bij ons in de kamer niet warm ook overdag niet dus hier gewoon met kleren in de winterslaapzak

13 dagen geleden

Ik laat hem overdag & snachts gewoon met kleding in de slaapzak liggen. Deze is 2,5 tog maar bij ons is het ook maar 17/18 graden op zijn kamer. Rond 19 uur trek ik wel een pyama aan maarde rest van de dag gewoon zijn ej Igen kleding.

13 dagen geleden

Wij gebruiken ook een winterslaapzak en ik kleed onze dochter wel uit voor elk dutje. Ik moet toch een schone luier geven, dus dan vind ik het een kleine moeite om ook even haar truitje uit te doen. Het scheelt wel dat ze tegenwoordig wat langer slaapt. Mijn eerste dochter deed ook korte dutjes en toen vond ik dat ook wat meer gedoe hoor. Ik weet niet hoe warm het op de slaapkamer is? Als het warm genoeg is zou je ook een zomerslaapzak erbij kunnen kopen, zodat ze overdag gewoon met de kleertjes erin kan?

13 dagen geleden

Ik kleed haar in een warm boxpakje en een dekentje die wat dikker is overdag. ‘S nachts slaapzak en dik dekentje en dik boxpakje.

13 dagen geleden

Als je gaat voor een 4 seizoenen puckababy kun je het hetzelfde als nu doen. Alleen dan gebruik je de dunne overdag met kleertjes en de herfst voor de nacht.

13 dagen geleden

Ik heb voor overdag een goedkope zomer slaapzak zonder mouwen die ik over haar kleren doe.

13 dagen geleden

Je kan er ook voor kiezen overdag gewoon met kleertjes op bed zonder slaapzak. Of anders broekje uit en shirt aanraden en geen dekentje. Dat kan ook prima.

13 dagen geleden

Reactie op Beanie85

Je kan er ook voor kiezen overdag gewoon met kleertjes op bed zonder slaapz ...
*aanlaten

12 dagen geleden

Ik kleed mijn dochter wel/ook uit voor elk dutje dit zijn er zo’n 4/5 per dag buitenom de nacht. Als we thuis blijven geeft ze gewoon een box pakje met knoopjes/rits aan van next dit is zo aan/uit. Met kleren is te warm ze is nogal een zweet nekje. Ze slaapt in een pacco doek met een lakentje en een dekentje in de nacht

12 dagen geleden

Ik heb een winterslaapzak van Jollein waar je de mouwen af kunt ritsen. Overdag doe ik haar met kleertjes en zonder mouwen in de slaapzak. ‘s nachts doe ik de mouwen er eenvoudig weer aan en dan slaapt ze in een romper en sokjes (heeft vaak koude voetjes).

12 dagen geleden

Onze dochter slaapt altijd nog in haar kleertjes zowel overdag als in de nacht met winterslaapzak🙈maar ik ga twijfelen als ik alle berichten hierboven lees😅. Wij kleden haar ‘s ochtends om of bij een ongelukje natuurlijk.. maar zo zijn we t geleerd en heb toen van onze kv begrepen dat pyjama etc niet nodig is tot 6 maanden 😅

11 dagen geleden

Reactie op LindsayPV

Onze dochter slaapt altijd nog in haar kleertjes zowel overdag als in de na ...
Doen wij ook hoor!

11 dagen geleden

Onze dochter krijgt alleen voor de nacht een pyjama aan? Overdag slaapt ze overal en nergens (in de box, in de wagen, op mij…) en doet ze dat in haar normale kleding met alleen een dekentje. Zodra ze later op vaste tijden even gaat liggen ga ik denk ik over op een slaapzak!

11 dagen geleden

Mijn baby heeft overdag nog geen ritme en slaapt op verschillende plekken dus hij slaapt dan gewoon in de kleertjes die hij al aan heeft en ik leg dan een dekentje over hem heen

11 dagen geleden

Reactie op Mom2be07’24

Ik heb een winterslaapzak van Jollein waar je de mouwen af kunt ritsen. Ove ...
Oh dat is nog wel een idee ja! Kan ik evt alleen haar broekje uit doen voor de dutjes overdag. Onze dochter heeft het vrij snel warm.