21 Reacties

3 maanden geleden

Ik gebruik een inbakerdoek, daar ligt die ook alleen met een rompertje in. Ligt ook beetje aan de temperatuur op de kamer.

3 maanden geleden

Reactie op Charis91

Ik gebruik een inbakerdoek, daar ligt die ook alleen met een rompertje in. ...
En heb je dan korte mouwen of spaghetti bandjes rompertje? Het is bij ons in de kamer wel redelijk warm

3 maanden geleden

Reactie op Romyyyyyyy

En heb je dan korte mouwen of spaghetti bandjes rompertje? Het is bij ons i ...
Vaak korte mouw. Heel soms een geen mouwen romper

3 maanden geleden

Romper met korte of lange mouwen afhankelijk van de temperatuur. We hebben een wollen slaapzak - is warmte regulerend.

3 maanden geleden

Mijn kind slaapt alleen met een luier aan :)

3 maanden geleden

Mag ik vragen hoe warm het op jullie kamer ongeveer is? Bij mij is het ook warm in huis maar heb haar eigenlijk altijd volledig aangekleed in bed 😅

3 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Mag ik vragen hoe warm het op jullie kamer ongeveer is? Bij mij is het ook ...
Rond de 25 graden 🙈

3 maanden geleden

Op onze kamer is het 24/25 graden en ze draagt een romper met korte mouwen en een mouwloos slaapzakje 0,5 tog

3 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Mag ik vragen hoe warm het op jullie kamer ongeveer is? Bij mij is het ook ...
Ik ook hoor en z’n temperatuur is altijd goed ‘s ochtends. Een koukleum denk ik 😅

3 maanden geleden

Alleen luier in zomer slaapzak. Heeft het altijd warm

3 maanden geleden

Reactie op Wendyyyyyy

Ik ook hoor en z’n temperatuur is altijd goed ‘s ochtends. Een koukleum den ...
Ja, bij mij is het ook ongeveer 25 graden in huis maar zoals nu had ze gewoon koude handjes. Haar temperatuur is altijd gewoon goed (rond 36,9) maar vind haar altijd snel wat koud voelen. Heb nu met de warme dagen dan een rompertje met lange mouwen, broekje en sokjes. Als t iets koeler is, doe ik een korte mouwen romper met een lange mouwen shirt erover. Dit zowel overdag als ‘s nachts en stop haar toe met een grote hydrofiele doek en daarover een dun dekentje.

3 maanden geleden

Bij 25 graden in de kamer slaapt ze alleen in een luier in de zomer slaapzak. Hiermee heeft ze het warm genoeg.

3 maanden geleden

Wij hebben een puck a baby slaapzak, en ze slaapt met romper korte mouw aan. Temp op de slaapkamer is 25 graden. Heel soms met romper uit en alleen in de luier in haar slaapzak

3 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Ja, bij mij is het ook ongeveer 25 graden in huis maar zoals nu had ze gewo ...
Ik doe precies hetzelfde als hoe jij het omschrijft. Korte mouwen of alleen een romper durf ik nog niet tot hij wat steviger is 🙈 tenzij ik hem in de draagdoek heb of hij echt bovenop me ligt te plakken maar niet voor de hele nacht

3 maanden geleden

Reactie op AnoniemLwd

Ik doe precies hetzelfde als hoe jij het omschrijft. Korte mouwen of alleen ...
Gelukkig, voelde me al overdreven hahaha 😂

3 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Gelukkig, voelde me al overdreven hahaha 😂
Hahaha als ze niet zweterig wakker worden dan is het wel goed lijkt me 🫣 ik heb ook altijd het raam open omdat ik anders zelf dood ga dus dat speelt ook wel mee

3 maanden geleden

Reactie op AnoniemLwd

Hahaha als ze niet zweterig wakker worden dan is het wel goed lijkt me 🫣 i ...
Ja… ik word sowieso 30x op een nacht wakker en check haar altijd ff!

3 maanden geleden

Even een andere vraag voor de slaapzakgebruikers.. Onze baby (5,5 wk) ligt in de co-sleeper en ik vind hem regelmatig dwars in bed. Vind het zo'n eng idee dat hij met de bovenkant van z'n hoofd (fontanel) dan tegen die spijlen aan kan komen. Helpt een slaapzak ook tegen het verschuiven in bed?

3 maanden geleden

Reactie op WeS187

Even een andere vraag voor de slaapzakgebruikers.. Onze baby (5,5 wk) ligt ...
Onze dochter van 1,5 week krijgt het ook voor elkaar om te verschuiven in bed, ook met slaapzak. Ik leg nu een opgerolde hydrofiel ter hoogte van haar benen/buik en dan blijft ze stabiel op dr plek liggen, misschien ook een tip voor jullie?

3 maanden geleden

Reactie op Romyyyyyyy

Onze dochter van 1,5 week krijgt het ook voor elkaar om te verschuiven in b ...
Gewoon in de lengte naast haar lichaam bedoel je?