5 Reacties

3 maanden geleden

Vandaag voor het eerst naar buiten geweest (behalve in de tuin) en gewoon in zijn kleertjes + lakentje er losjes overheen... goed zijn nekje blijven voelen maar het is binnen even warm als buiten alleen opletten met de wind (tocht)

3 maanden geleden

Wij zijn vandaag ook voor het eerst een rondje wezen wandelen. 🤩 Onze kraamhulp adviseerde om de kleine altijd een laagje dikker te kleden dan wij dat zelf doen. Dus vandaag een vestje extra.

3 maanden geleden

Ons zoontje ligt in zijn kleertjes van binnen romper met boxpakje in een maxicosi voetenzak met Fleece. Hij is 11 dagen oud maar kan zich nog niet helemaal zelf warm houden. Vaak wordt geadviseerd om 1 laagje meer dan jezelf aan te doen. Dit werkte bij mijn oudste niet. Hij heeft het net als papa altijd snel warm en ik heb het altijd koud. Voor hem kijk ik dan ook meer naar wat mijn man draagt. 😅

3 maanden geleden

Gewoon zijn kleertjes plus een dun dekentje. Ik neem wel steeds een extra deken mee voor het geval hij het toch koud krijgt, maar dat is tot nu toe niet het geval geweest :)

3 maanden geleden

Meestal een boxpakje met romper (korte mouw) eronder. Maar boven de 26 graden gewoon alleen in een broekje met romper, of evt. een t-shirt met korte mouw erover. We nemen alsnog een grote hydrofiele doek (1.20) mee maar meestal gebruiken we die niet