25 Reacties

9 maanden geleden

Bij onze dochter waren ze blauw, daarna bruinig / groen , nu weer wat lichter blauw / groen / grijzig dus heb t idee dat ze nog steeds veranderen🙈

9 maanden geleden

Was eerst donker blauw. En trekt nu steeds meer naar licht blauw, ik heb ook licht blauwe ogen. M’n vriend groen!

9 maanden geleden

Hier ook beide bruine ogen maar onze zoon fel blauwe ogen. Blauw schijnt dominant te zijn dus het kan 😀

9 maanden geleden

Hier eerst donkerblauw, toen groenig en steeds lichter. Toen weer blauw met een beetje bruin. Alle kleuren zitten er nog in! Mijn man heeft blauw, ik bruin. Ik dacht eigenlijk dat bruin vaak dominant is over blauw.

9 maanden geleden

Ik heb bruin/groene (hazel) ogen en mijn man groene ogen. Mijn zoontje heeft fel lichtblauwe ogen. Nooit verwacht!

9 maanden geleden

Hij begon donkerblauw en nu is het verandert naar hazelkleurig. De oudste had hetzelfde en is uiteindelijk wel door veranderd naar bruin, ik ben benieuwd of dit nu weer zo gaat zijn. M'n vriend heeft bruine ogen en ik blauw/grijs.

9 maanden geleden

Viggo heeft hele mooie felblauwe ogen, net als mama🥰. Wel super leuk want de oudste heeft het als papa groen/bruine ogen. 😁

9 maanden geleden

Reactie op Sis91

Hier ook beide bruine ogen maar onze zoon fel blauwe ogen. Blauw schijnt d ...
Hihi nee bruin is dominant. Maar het kan wel wat je zegt. Als jullie allebei een vader of moeder hebben met blauwe ogen is de kans 1/4 dat je zoon blauwe ogen heeft.

9 maanden geleden

Reactie op Anne242

Hier eerst donkerblauw, toen groenig en steeds lichter. Toen weer blauw met ...
Ik heb exact dit. Qua oogkleur van mij en mijn vriend, qua oogkleur van mijn dochtertje die constant veranderd volgens deze volgorde, en volgens mij is bruin inderdaad dominant, maar je kunt van beide kanten wel blauw meedragen. Ik heb van 2 kanten opa's met blauw, dus klinkt logisch.

9 maanden geleden

Mijn man en ik hebben allebei bruine ogen en onze dochter blauwe ogen met groen erin

9 maanden geleden

Ik heb groene ogen mijn man heeft bruine ogen, mn dochtertje had eerst blauwe ogen en nu bruine ogen denk dat t bruin blijft

9 maanden geleden

Ik bruine ogen en man hazel en ons dochtertje heeft lichtblauwe ogen tot nu toe. Maar in de directe zon zie ik een tintje van geel/groen, in normale licht gewoon blauw. Dus misschien zijn ze nog aan het veranderen, ze is nu 8 maanden.

9 maanden geleden

Hier werd het echt al heel snel bruin. Ik heb bruine ogen en mijn vriend blauw

9 maanden geleden

Hier eerste weken donkerblauw en nu al een paar maanden groen/blauw oftewel turquoise? Als het goed is zou het nu zo blijven hoorde ik. Ik begrijp je trouwens helemaal met die opmerking van de melkboer!! Mijn vriend is surinaams en heeft donkerbruine ogen en ik ben Nederlands en heb groene ogen. Onze dochter heeft ja ja je gelooft het niet maar donkerblond haar en dus lichte ogen. We noemen haar onze blanke surinamertje 🤣

9 maanden geleden

Bij ons precies hetzelfde beide bruine ogen en dochter fel blauwe. Onze zoon had ook blauwe op het begin maar lang niet zo fel. Nu heeft hij bruine.

9 maanden geleden

Reactie op New mommy 2024

Hier eerste weken donkerblauw en nu al een paar maanden groen/blauw oftewel ...
Ik las op verschillende sites dat de oogkleur vast staat tussen de 2 dagen en 2 jaar hahahaha, dus dat is een zeer zeer brede marge waar je helemaal niks mee kan ;)

7 maanden geleden

Hoi welke kleur denken jullie dat dit is/ wordt?

7 maanden geleden

Reactie op Peg911

Hoi welke kleur denken jullie dat dit is/ wordt?
Lijkt wel groen

7 maanden geleden

Reactie op barbzz

Ik las op verschillende sites dat de oogkleur vast staat tussen de 2 dagen ...
Ja ik heb op al mijn baby/dreumes foto’s echt heel lichtblauwe ogen maar ze zijn nu groen, echt verre van lichtblauw 😂

7 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Ja ik heb op al mijn baby/dreumes foto’s echt heel lichtblauwe ogen maar ze ...
Dit is met mijn vriend net zo, nu hele groene ogen maar in de babyboeken en ook nog na zn 1e verjaardag blauwe ogen