16 Reacties
8 maanden geleden
Wij hebben deze bij de Aldi gekocht 2 jaar geleden ongeveer. Het plankje kan je ook omdraaien dan is het een glijbaan. Werd hier door de oudste fanatiek mee gespeeld. Alleen door de komst van de kleine even geen ruimte om hem neer te zetten. Ik vind dit persoonlijk leuker dan foam blokken. Maar das natuurlijk een persoonlijke mening.

8 maanden geleden
Reactie op Lovexsharon
Wij hebben deze bij de Aldi gekocht 2 jaar geleden ongeveer. Het plankje ka ...

Ja dit is het voorbeeld wat ik in me hoofd heb naast de optie foamblokken.. vind dit wel leuker alleen denk ik dan wat kan er eventueel onder zodat het vallen niet te hard kan gaan 馃お
8 maanden geleden
Reactie op KayleeIJ
Ja dit is het voorbeeld wat ik in me hoofd heb naast de optie foamblokken.. ...
Ik had er zoon puzzel foam mat onder van het alfabet. Hopelijk snap je wat ik bedoel. En uiteindelijk gewoon niks meer toen hij er goed op kon klimmen.
8 maanden geleden
Reactie op Lovexsharon
Ik had er zoon puzzel foam mat onder van het alfabet. Hopelijk snap je wat ...
Zo hadden wij het.

8 maanden geleden
Reactie op KayleeIJ
Heb je een linkje toevallig?
https://iglusoftplay.eu/products/multifunctional-foam-play-set-creativity?variant=47183667495235&country=DE¤cy=EUR&utm_medium=product_sync&utm_source=google&utm_content=sag_organic&utm_campaign=sag_organic&tw_source=google&tw_adid=&tw_campaign=21627160251&gad_source=1&gclid=CjwKCAjwtdi_BhACEiwA97y8BIJAXkJNyFg6GobJO3bWStkoYoVRLUCubkixFYu5mjARRTHQiRSMphoCa9AQAvD_BwE
Wij hebben deze. Stond eerst bij opa en oma (van hun gekregen) maar beviel zo ontzettend goed dat ze zijn meegenomen!
8 maanden geleden
Reactie op Rensje93
Wat leuk!!
8 maanden geleden
Die iglu foam set ziet er heeeel cool uit! Je kunt ook kiezen voor het merk bygge. Duurzaamspelen verkoopt ze. Kun je ook veel mee. Mijn zus heeft een klimrek in huis en daar wordt ook wel mee gespeeld, maar zelf zie ik veel meer speelopties in de foam blokken! Je kunt er eindeloos mee fantaseren. Levensgrote lego 馃槏 ik zou dus zeker voor foam blokken gaan! Klimrekken heb je ook buiten in de speeltuin.
8 maanden geleden
Reactie op Rensje93
Wij hebben ook een set van iglu. Hij klimt er al lekker op. En wij zitten er ook vaak zelf op 馃槀
8 maanden geleden
Wij gaan nu voor de foamblokken (nieuw van Henvae), maar hebben via MP ook al een zo鈥檔 klimrekje met glijbaantje zoals hierboven in de schuur staan. Lijkt mij leuk voor over paar maanden. Maar nog geen ervaring dus.
8 maanden geleden
Reactie op Miriamlisanne
Die iglu foam set ziet er heeeel cool uit! Je kunt ook kiezen voor het merk ...
Ik ben ook zo鈥檔 fan! Kan het iedereen aanraden. Mijn ouders hebben dat (dacht ik) een beetje overenthousiast gekocht toen ze 5 maanden was ofzo, maar ik slik alles in wat ik ooit aan negatiefs heb gezegd! Ruimte tekort? Maakt me niets uit als ik zie hoe veel plezier er van is, dan wonen we er maar bij in 馃ぃ (zijn trouwens prima te stapelen, bij leveren dacht ik dat het incompleet was omdat het echt in een stuk kleinere doos aan kwam dan verwacht).