Hi allemaal,
Ik hoor de afgelopen tijd best vaak een soort “knak” geluid uit mijn buik komen, zowel boven als onder in. Vaak als de baby actief is. Nu lees ik online veel verschillende verhalen wat de oorzaak zou zijn (gewrichten baby, klotsen vruchtwater, spier baarmoeder). Hebben jullie dit wel eens gehad en bijv gevraagd aan de verloskundige?
Vanochtend helemaal vergeten te vragen tijdens m’n controle en ben gewoon heel erg benieuwd 😂 ik kan slecht tegen al die knakkende gewrichten en mijn vriend kan ook de hele dag alles laten knakken, dus ik hoop niet dat ze dat van hem heeft🤣
Ik had het vorige zwangerschap en nu weer. Ze hadden het nog nooit gehoord van iemand. Wordt zelf ook naar van het geluid hoor. Denk dat het gewrichten van de baby zijn trouwens
Ik had het vorige zwangerschap en nu weer. Ze hadden het nog nooit gehoord ...
Precies dit! Ik had het ook bij mijn zoontje en nu weer en verloskundige zei dat ze het niet wist of herkende. Ik denk zelf gewrichten want heb het als de baby beweegt
Haha ik heb dit nu net voor de tweede keer ook uit mijn buik horen komen. 😂 Het klinkt alsof ik zelf mijn knie knak & het is bij mij inderdaad ook als ze druk aan het bewegen is.
De vorige keer dat ik zo’n knak hoorde braken m’n vliezen … iedere keer dat ik het nu hoor hou ik m’n adem in omdat ik bang ben dat het nu weer m’n vliezen zijn😂