7 Reacties

5 maanden geleden

Is het niet een opgezet melkkliertje?

5 maanden geleden

Klinkt als een melkklier. Hier zijn ze ookal een aantal weken weer aanwezig, alleen dan niet onder m'n oksel. Maar de kraamhulp zei toen tegen mij dat veel vrouwen ze ook onder de oksels krijgen.

5 maanden geleden

Hier in t begin van de zwangerschap veel last van gehad.. waren bij mij ook pijnlijk. Soms ging het na een paar dagen weg om vervolgens na een paar dagen weer terug te komen.. soms bleef het enkele weken aanwezig. Heel naar. Maar ik denk inderdaad gewoon melkkliertjes. Nu ben ik er al een hele tijd vanaf overigens!

5 maanden geleden

Ik heb dit ook vaak tijdens mijn zwangerschappen en bv periode. Zijn meestal opgezette melkkliertjes. Maar ik zou met een knobbeltje in de oksel altijd naar de huisarts gaan voor de zekerheid

5 maanden geleden

Het zou ook een lymfeklier kunnen zijn, in je oksel zitten die ook. Je houd nu meer vocht vast en lymfe klieren regelen oa ook vocht

5 maanden geleden

Herkenbaar, ik heb er 1tje in mijn lies, schijnt bij borstvoeding / groeien van je borst te hore . Had dat bobbeltje bij de vorige twee zwangerschappen ook, lactatiekundige zei dat het er bij hoort. Heb 11mnd en 9mnd borstvoeding gegeven, en daarna was hij ook weg, nu zit ie er weer sinds 6mnd. Moest wel in de gaten houden dat ie niet groter werd of na afloop alsnog bleef zitten.

5 maanden geleden

Bedankt allemaal voor jullie reacties :)