6 Reacties

vorige week

Wij hebben een knuffeldoekje, geen bv helaas maar de fles. Ze heeft het doekje al in haar handje tijdens het drinken, friemelt er mee en wrijft langs haar hoofdje. Valt meestal tijdens voeden in slaap, doekje in haar handje. Die gaat dan mee in haar bedje 🙂

vorige week

Heb een hydrofiele knuffeldoek gewoon in bed gelegd en in de gaten gehouden
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

vorige week

Ik heb het vosjes knuffeldoekje van de Hema. Hij vindt het labeltje erg interessant. Je kunt het tussen je borsten houden om jouw geur af te geven. Dan consequent aanbieden tijdens het slaapritueel.

5 dagen geleden

Gewoon een doekje/knuffeltje zoeken en in bed gooien… Ik zou niet weten wat je anders met ‘introduceren’ bedoelt. Wij hebben twee happy horse knuffeltjes waar de glow in de dark spenen aan gebonden zijn. Zo kan hij ze makkelijk op de tast vinden want hij zoekt met zijn handjes naar de structuur van het knuffeltje en vervolgens het speentje wat ie in zijn mond doet.

5 dagen geleden

Wij hebben hydrofiel doek aan z’n speentje geknoopt, zo heeft hij mijn geur bij zich en z’n speentje.(doek heb ik een aantal nachten mee onder m’n kleding geslapen