6 Reacties

één maand geleden

Bij mijn eerste kindje 5 jaar terug, ze had extreem veel krampjes en kon maar 1 x per 2 weken poepen en had daar super veel last van. Was ‘normaal ‘ bij bv zeiden ze, dus pas na 4 maanden ben ik verder gaan zoeken wat het kon zijn… toen dus zelf gestopt met melkproducten te eten/drinken en binnen 3 dagen kwam haar ontlasting opgang en sindsdien had ze gewoon dagelijks ontlasting en geen buikpijn meer 🥺 vond t zo erg dat ik 4 maanden lang het cb geloofde dat dit normaal was terwijl mijn onderbuik gevoel zei van niet

één maand geleden

Reactie op Inge Gomez - Kooi

Bij mijn eerste kindje 5 jaar terug, ze had extreem veel krampjes en kon ma ...
En hoe was haar ontlasting dan? Dik/dun?

één maand geleden

Bij ons was het eigenlijk (achteraf) best veel huilen. Ik dacht hoort erbij, hij heeft gewoon veel last van krampjes. Maar uiteindelijk kreeg hij ook erge uitslag op z’n gezicht. En iemand zei dat dat paste bij kma. Toen pepti gaan gebruiken en ineens lachte hij alleen nog maar !

één maand geleden

Reactie op sk1994

Bij ons was het eigenlijk (achteraf) best veel huilen. Ik dacht hoort erbij ...
Ahh wat fijn dat het zoveel scheelde 😍

één maand geleden

Mijn dochter van 2,5 had heeeel veel krampen. Met 4,5 maand nog steeds en huilde veel. Het huilen werd na 10 weken wel minder, maar nog steeds bij elke fles. Maar ik kreeg steeds te horen: baby’s huilen, baby’s hebben krampen. ze groeide verder wel goed. Maar toen ze met bijna 5 maanden toch nog zoveel krampen had en slecht kon poepen, werden we gehoord. Gestart met pepti en een vrolijke dame 🙏🏼.

één maand geleden

Reactie op Carolinexx

Mijn dochter van 2,5 had heeeel veel krampen. Met 4,5 maand nog steeds en h ...
Ahh gossie, dat arme meisje… ♡