4 Reacties

4 maanden geleden

Hallo,ik heb handsfree kolf van vulpes. Kan hiermee wel stofzuigen en dingen op hoogte en bovenhands doen maar niet bukken en laag bij de grond etc want dan kletst het uit het schenkgaatje. Heb hiervoor ook 1 gehuurd en dan is zo'n handsfree kolf toch wel een soort van bevrijding haha.

4 maanden geleden

Ik heb zelf de vorige keer een jaar lang gekolfd met de Youha gen1. Deze is echt handsfree en draadloos. Twee kolfcups die in je bh gaan. Tuurlijk moet je niet gaan rennen en op de kop staan maar kon bv rustig een kopje koffie maken, autorijden of de kleine voeden. Ik zou je wel een kolf consult aanraden. Dan kan je (hopelijk) een aantal kolven uitproberen om te zien wat het beste voor jou werkt ipv een dure aan te schaffen en die dan niet lekker blijkt te werken voor jou. Er zijn er zoveel op de markt. Ik was met kolfconsult en de dubbele Youha €190 kwijt. Allemaal vergoed door de verzekering.

4 maanden geleden

Ik gebruik de Medela freestyle. Met kolf bh is het makkelijker. Niet te hoog niveau zetten, want dan komt er te veel melk op gang. Kijk ook even bij de Thompson method. Alles in het Engels, maar wellicht is er toch een manier om je kindje (uiteindelijk) aan de borst te laten drinken.

4 maanden geleden

Ik heb de handsfree Kolvy Air. Mega fan hier!