16 Reacties

één maand geleden

Ah wat vervelend !! Niet kussen en mocht je er aan komen , je handen wassen. Verder als tip: wanneer ik een koortslipvoel opkomen doe ik appelazijn op een wattenschijfje en wrijf dit een paar keer per dag op de plek van de koortslip

één maand geleden

Hopelijk ben je er snel van af! Misschien heb je nog wat mondmaskers thuis liggen van de coronatijd? Je zou die nog als extra bescherming kunnen gebruiken. Dat heeft mijn vriend gedaan naast het smeren van Zovirax.

één maand geleden

Wat vervelend! Ik plak er vaak een koortslipeister van compeed op. Mocht je baby dan per ongeluk met het handje langs je gezicht komen, zit de koortslip onder de pleister.

één maand geleden

Reactie op Guchi

Hopelijk ben je er snel van af! Misschien heb je nog wat mondmaskers thui ...
Ja die heb ik wel… dat is wel een goede. Ik had ook nog Zovirax liggen dus ben begonnen met smeren. Deed je vriend wel gewoon knuffelen met de baby?

één maand geleden

Reactie op LLiissaa123

Wat vervelend! Ik plak er vaak een koortslipeister van compeed op. Mocht je ...
Ja die vallen bij mij d’r altijd heel snel af 😅 of ik plak ze niet goed misschien?

één maand geleden

Reactie op Ellen765

Ja die vallen bij mij d’r altijd heel snel af 😅 of ik plak ze niet goed mi ...
Echt? Wat gek! Bij mij blijven ze uren zitten 😅 om het snel over te laten gaan gebruik ik zinkoxide, dat koop ik vaak bij de apotheek. Als ik dat direct smeer als ik het voel opkomen, blijft het plekje ook vaak minimaal. Veel meer kun je eigenlijk niet doen, behalve natuurlijk extra handen wassen en opletten.

één maand geleden

Sudocrem of zinkzalf van de beeb erop smeren zorgt ook voor snelle uitdroging van de koortslip!

één maand geleden

Reactie op Ellen765

Ja die heb ik wel… dat is wel een goede. Ik had ook nog Zovirax liggen dus ...
Knuffelen niet, maar hij deed wel verschonen en de fles geven.

één maand geleden

Ja sudocreme erop smeren!

één maand geleden

Ja ik ben gelijk met tintelingen en rood plekje met zovirzax en zinkoxide begonnen en tot nu toe lijkt t niet door te zetten 🙏🙏

één maand geleden

Ik had precies hetzelfde deze week. Zovirax, zinkoxide en vaseline gesmeerd (met een wattenstaafje om extra voorzichtig te zijn en eventuele besmetting met de handen te voorkomen) en uiteindelijk is die helemaal niet doorgezet en is het nu alweer over!

één maand geleden

Reactie op Ellen765

Ja ik ben gelijk met tintelingen en rood plekje met zovirzax en zinkoxide b ...
Aah mooi! Mijn vriend was er ook vroegtijdig bij en het was binnen 4-5 dagen zo goed als weg.

één maand geleden

Wat vervelend! Ik heb zelf geen last van koortslip en geef ook geen bv. Wel heeft mijn vriend op z’n tijd een koortslip. Ik heb laatst dit apparaat voor hem gekocht. Toen onze dochter twee weken oud was voelde hij een koortslip opkomen en heeft dit toen voor het eerst gebruikt. De koortslip is nooit doorgekomen, top apparaat! Misschien een overweging waard 😊. Dit is bij plein.nl maar zal vast elders ook te bestellen zijn.

één maand geleden

Reactie op Cinogi

Ah wat vervelend !! Niet kussen en mocht je er aan komen , je handen wasse ...
Wauw voorkomt appelazijn?

één maand geleden

Zodra ik eentje voel opkomen of als mijn weerstand wat minder is, slik ik l lysine tabletten. Werkt bij mij altijd goed!

één maand geleden

Reactie op 1996saskia

Zodra ik eentje voel opkomen of als mijn weerstand wat minder is, slik ik l ...
Ja die slik ik al standaard. Ik heb alleen geen idee of het helpt🧐 Ik ben er pas mee begonnen. Tijdens de zwangerschap had ik opeens 3x een koortslip en normaal max 1x per jaar.