16 Reacties
één maand geleden
Wat vervelend! Ik plak er vaak een koortslipeister van compeed op. Mocht je baby dan per ongeluk met het handje langs je gezicht komen, zit de koortslip onder de pleister.
één maand geleden
Reactie op Ellen765
Ja die vallen bij mij d’r altijd heel snel af 😅 of ik plak ze niet goed mi ...
Echt? Wat gek! Bij mij blijven ze uren zitten 😅 om het snel over te laten gaan gebruik ik zinkoxide, dat koop ik vaak bij de apotheek. Als ik dat direct smeer als ik het voel opkomen, blijft het plekje ook vaak minimaal. Veel meer kun je eigenlijk niet doen, behalve natuurlijk extra handen wassen en opletten.
één maand geleden
Ik had precies hetzelfde deze week. Zovirax, zinkoxide en vaseline gesmeerd (met een wattenstaafje om extra voorzichtig te zijn en eventuele besmetting met de handen te voorkomen) en uiteindelijk is die helemaal niet doorgezet en is het nu alweer over!
één maand geleden
Wat vervelend!
Ik heb zelf geen last van koortslip en geef ook geen bv.
Wel heeft mijn vriend op z’n tijd een koortslip. Ik heb laatst dit apparaat voor hem gekocht. Toen onze dochter twee weken oud was voelde hij een koortslip opkomen en heeft dit toen voor het eerst gebruikt. De koortslip is nooit doorgekomen, top apparaat! Misschien een overweging waard 😊. Dit is bij plein.nl maar zal vast elders ook te bestellen zijn.
één maand geleden
Zodra ik eentje voel opkomen of als mijn weerstand wat minder is, slik ik l lysine tabletten. Werkt bij mij altijd goed!
één maand geleden
Reactie op 1996saskia
Zodra ik eentje voel opkomen of als mijn weerstand wat minder is, slik ik l ...
Ja die slik ik al standaard. Ik heb alleen geen idee of het helpt🧐
Ik ben er pas mee begonnen. Tijdens de zwangerschap had ik opeens 3x een koortslip en normaal max 1x per jaar.