5 Reacties
2 maanden geleden
Je baarmoeder is pas volledig hersteld na 10 weken. Anders kan hij erdoorheen dat wil je ook niet. Ik heb voor ik zwanger was een koperspiraal gehad en krijg hem nu de 11de weer. Nooit klachten gehad,kortere menstruatie, niet meer als normaal (er word gezegd dat het heftiger kan worden erdoor) en ik rook niet naar koper😅. En nee niet zwanger geworden door de spiraal heen.
2 maanden geleden
Mijn menstruatie werd er wel zwaarder van. Niet zozeer meer pijn, maar vooral meer bloed. Ongeveer 4-5 dagen wat meer bloeden, qua hoeveelheid vergelijkbaar met dag 2 en 3 van een menstruatie zonder anticonceptie. Toch heb ik dit er wel voor over, helaas een van de weinige betrouwbare anticonceptie zonder hormonen 🤷🏼♀️. Ik ben niet zwanger geworden met de spiraal ;)
één maand geleden
Reactie op lvdd1
Mijn menstruatie werd er wel zwaarder van. Niet zozeer meer pijn, maar voor ...
Haaii haaaii, heb uiteindelijk toch wel voor de koper spjraal gekozen. Dat ging goed thank god. Heb het gister laten plaatsen, alleen nu ben ik nog beetje aan het bloeden, weet jij hoelang dit aanhoudt? Bloeding is namelijk na al dat gefriemel en heg plaatsen gekomen
één maand geleden
Voorheen had ik al een koperspiraal, ik laat hem binnenkort weer zetten. Dan ben ik 11 weken na de bevalling. Mijn menstruatie was ietsjes steviger maar verder merkte ik niets van de koperspiraal.
één maand geleden
Ik heb de koperspiraal laten zijn netten na 10 weken en had de spiraal daarvoor ook al jaren. Ik had amper bloedverlies en merkte eigenlijk niet eens dat ik ongesteld was. Dit schijnt wel uniek te zijn want je hoort vaker dat het bloedverlies heftiger is bij een koperspiraal. Ik ben niet zwanger geworden door mijn koperspiraal. Ik zal als ik jou was wel een echo laten maken na het zetten zodat je zeker weet dat de spiraal goed zit. Deze kosten worden niet vergoed maar heb ik er zeker voor over.