8 Reacties

13 dagen geleden

Spuiten en flesje weer proberen en als je denkt nog kortademig of je twijfelt gewoon de HAP bellen voor overleg dat kan nooit kwaad! Dan voel je je hopelijk wat geruster.

13 dagen geleden

Ik zou zeker weer bellen. Baby's kunnen heel erg snel achteruit gaan met zo'n virus. Als hij niet wilt drinken echt bellen en aangeven dat die niet wilt drinken.

13 dagen geleden

Neus uitspuiten weet ik niet, maar wij hadden wel zo'n zuiger die je met je mond aanzuigt, bedoel je die? Werkte veel beter als je paar minuten daarvoor zoutoplossing neusspray gebruikt had, zodat je snot 'zacht' was zegmaar. En met zijn 2en doen. Wat bij ons werkte was 1 het hoofdje vasthouden (lijfje lekker laten bewegen) en eentje snel dat zuigertje in die neus. En, je kunt inderdaad altijd de huisarts bellen, want je bent naar huis gestuurd toen je baby goed dronk, en die situatie is veranderd nu.

13 dagen geleden

Zoutoplossing en xylometazoline helpen! En regelmatig temperatuur meten. Maar als je kindje niet wilt drinken kan je naar de huisarts en daarna naar het ziekenhuis gaan. Je kleintje krijgt dan zuurstof en voeding via de sonde naast pijnstillers. Ik ben nu precies een week thuis van het ziekenhuis vorige week ging het niet zo goed met m’n zoontje en heeft rs virus. Na een paar dagen ging het gelukkig beter en deze week drinkt hij ook weer goed

13 dagen geleden

Kijk even of je baby intrekkingen heeft

10 dagen geleden

Otrivin neusspray en uitzuiger. Werkte hier echt goed. Ze was behoorlijk ziek, verkouden, hoesten koorts oorontsteking. De neusspray erin en daarna uitzuiger. Zo haalde ik veel snot en slijm bij haar weg.

5 dagen geleden

Ik lees even mee, wij zitten in een vergelijkbare situatie. Verkoudheid lijkt maar niet over te gaan, neusspray met xylometazoline hielp maar die mag je maar 1 week achter elkaar gebruiken vanwege gewenning. Zoutoplossing en uitzuigen helpt maar heel eventjes en dan is het weer wakkerschrikken en kortademig..

5 dagen geleden

Reactie op Philo90

Ik lees even mee, wij zitten in een vergelijkbare situatie. Verkoudheid lij ...
Mijn zoontje is sinds zaterdag weer beter! Het was ineens gestopt.. heeft in totaal 2 weken geduurd. Beterschap voor je kindje! Komt wel goed! Ze zeggen 2 tot 4 weken