21 Reacties

vorig jaar
Ik had een basis pakket bij mijn thuis bevalling. Maar je kan idd even je verloskundige of kraamzorg navragen wat je exact nodig bent

vorig jaar
Stom he dat je het niet krijgt bij Interpolis, loop ik ook tegenaan.
Zelf ga ik voor een basispakket, maar ga poliklinisch bevallen.
Bij mijn 2e zwangerschap thuis bevallen, toen had ik gewoon kraampakket van de zorgverzekeraar, was wel blij dat ik nog veel meer onderleggers in huis had, die vlogen er doorheen.
Je kunt een kraampakket ook altijd aanvullen, zo hadden wij toen een cordring extra aangeschaft ipv de standaard navelklem.

vorig jaar
Ik had bij de vorige thuisbevalling gebruik gemaakt van het basis natuurlijke kraampakket van dalalou en ga dat nu weer doen! Heb ook extra puppymatjes gekocht bij de action ga dit keer extra kraamverband hij bestellen. Natuurlijk kraamverband (wel gewoon wegwerp, maar van katoen) vind ik echt een dikke vette aanrader. Fris zal het nooit worden, maar ik vond dit zoooo veel fijner dan het synthetische spul van de drogist.

vorig jaar
ik had m van heltiq omdat mijn zorgverzekeraar geen pakket kon leveren. Het was een fijne box met alle basics.
ik heb toen alleen nog gaasbroekjes gekocht want dat zat echt t fijnste de eerste dagen na de bevalling haha.
alle pakketten zijn juist prima uitgerust voor een thuis bevalling. voor een poliklinische bevalling of een medische heb je bijna alles niet nodig haha want dat verzorgen ze in t ziekenhuis wel haha
mijn beste vriendin heeft puppy pads extra gehaald omdat ze voor zowel de bank als bed genoeg had haha als t spontaan begon.

vorig jaar
Allemaal prima volgens mij, ik bestel alleen een cordring zelf omdat dat veel fijner is dan een navelklem.

vorig jaar
Reactie op MitsuEvoIIX
ik had m van heltiq omdat mijn zorgverzekeraar geen pakket kon leveren. Het ...
Ik ben in het ziekenhuis bevallen, maar toen ik een dag later thuis kwam, had ik echt nog wel m鈥檔 kraampakket nodig hoor! Dus waar je ook bevalt, het is toch fijn om in huis te hebben..

vorig jaar
Ik heb een basis kraampakket via mijn kraamzorg organisatie besteld. Zij geven 10 euro korting, scheelt toch weer. In mijn ervaring is de basis prima voor zowel een thuis als ziekenhuisbevalling. Voor mijn bevallingen had ik voldoende aan wat erin zat, maar ben ook weinig bloed verloren. Tegenwoordig heb je alles natuurlijk zo bijgekocht mocht het nodig zijn.

vorig jaar
Reactie op Ou12345
Welk kraamverband ga jij voor? Ik was de vorige keer blij toen ik eindelijk ...
https://dalalounatuurlijk.nl/product/kraamverband/ ik heb de vorige keer deze gebruikt en die bevielen erg goed! Ga daar nu dus ook weer voor.

vorig jaar
Reactie op Rdam 88
Ik ben in het ziekenhuis bevallen, maar toen ik een dag later thuis kwam, h ...
Ik ben ook in zkh bevallen en heb echt zowat het hele pakket opgebruikt 馃槄

vorig jaar
Wel een tip van mij
Ik was zo鈥檔 enorm voorbereide
Moeder die het Kraampakket pas open maakte na m鈥檔 bevalling. Aangezien m鈥檔 vliezen 3 weken te vroeg gebroken waren, niet echt handig. Achteraf gezien zoveel uit het pakket kunnen gebruiken, wat ik los had gekocht want ik had geen idee dat dat in mijn Kraampakket zat.

vorig jaar
Ik ben in het ziekenhuis bevallen en ik had een uitgebreid pakket van natalis, alles is op gegaan.

vorig jaar
Allemaal prima volgens mij, ik bestel alleen een cordring zelf omdat dat ve ...
Bij mij zit er een cordring in het kraampakket. Het wordt de nieuwe standaard ipv navelklem.