32 Reacties

3 maanden geleden

Nee die eten niet mee. Ze nemen hun eigen eten mee en eten dat op een moment dat het kan. Jij krijgt meestal je eten in bed geserveerd. Ontbijt en lunch en hapjes enzo. Want ook voor jou zit eten aan tafel tijdens vaste momenten er de eerste dagen niet in

3 maanden geleden

Hier lunchten ze gezellig mee! Hadden wel hun eigen brood mee, maar ze mochten ook van ons mee eten, en we zaten wel met z鈥檔 allen gezellig ff, maar dit kon ook馃槆 We hadden 2 dames, 1 stagiaire, dus mocht er tijdens de lunch wat zijn dan pakte 1 dat wel op; maar dit gebeurde eigenlijk niet鈽猴笍

3 maanden geleden

Hier lunchde de kraamzorg gezellig mee!

3 maanden geleden

Wij hebben heel duidelijk aangegeven dat ze zich thuis mag voelen, mee mag eten, hebben lekker broodjes gehaald met carpaccio. Als ze fruit maakte voor mij pakte ze van alles wat en at ze er zelf ook van (halve peer, halve perzik, halve appel etc.). Wij vonden dit niet meer dan normaal maar denk dat je dit voor jezelf duidelijk moet hebben of dat voor jullie ook geldt. In de basis zouden ze gewoon hun eigen lunch pakketje meenemen lijkt me, maar of dat ook zo is durf ik je niet te vertellen hahah

3 maanden geleden

Reactie op kich

Nee die eten niet mee. Ze nemen hun eigen eten mee en eten dat op een momen ...
Dat ligt er denk ik maar net aan hoe het gaat wij hebben gezellig met de kraamzorg gelunched, ofwel boven op de slaapkamer als beneden aan tafel net zoals het uitkomt. In principe hebben ze eigen eten mee maar dat is wat je dus zelf ook prettig vind. Bij ons at ze met ons mee na overleg. Je kan dit samen bespreken wat fijn is!

3 maanden geleden

Bij eerste kind en deze keer namen ze de eerste dag zelf lunch mee en vroegen of ze de rest van de tijd mee mogen/kunnen eten of zelf meenemen. Dus zorgde we gewoon dat er genoeg in huis was voor iedereen. Was niet elke keer dat we tegelijk gingen eten maar ze besloot dan zelf wel wanneer ze pauze kon houden 馃槣

3 maanden geleden

Hier hebben ze niet meegegeten maar als ze een eitje bakte voor ons uiteraard aangegeven dat als ze zelf zin heeft ze vrij is om er ook een te bakken. Als ze ergens zin in had moest ze het gewoon pakken. Maar kwam wel soms bij ons zitten eten, andere dagen niet. Verschilde een beetje.

3 maanden geleden

Hier neemt ze zelf eten mee. Maar gezegd dat ze ook gewoon eten /drinken van ons kan pakken. Soms doet ze dat soms niet. 馃檪

3 maanden geleden

Bij ons heeft ze gewoon van ons eten gegeten. We hadden gevraagd of ze met ons mee at of zelf. Gaf aan zelf te eten en dan ook onze andere dochter eten te geven. Dit was zo heerlijk, zo hadden mijn man en ik boven even een momentje samen

3 maanden geleden

Bij de eerste lunchte ze wel gezellig mee, dit keer hadden we maar halve dagen kraamzorg en moest ze haar boterham onderweg in de auto van het ene naar het andere gezin eten. Ze wilde dan geen pauze meer houden bij ons.

3 maanden geleden

Ik had het absoluut geen probleem gevonden, maar heb er geen moment aan gedacht dat aan te geven...馃ぃ Oeps

3 maanden geleden

Reactie op BabyBoertje24

Ik had het absoluut geen probleem gevonden, maar heb er geen moment aan ged ...
Haha dat kan ook gebeuren! Vast geen probleem hoor, ik had er ook nog niet aan gedacht. Tot vanochtend, toen vroeg ik het me ineens af haha

3 maanden geleden

Bij de eerste lunchte de kraamhulp gewoon mee toen ik beneden was (en we samen lunchten) of op een eigen moment van ons eten toen ik nog boven was (en man en ik samen boven lunchten). Dit keer moesten we de kraamhulp delen met een ander gezin, dus lunchte ze onderweg. Verder kon ze gewoon pakken wat ze wilde. Wij vinden dit niet meer dan normaal als iemand bij je in je huis is.

3 maanden geleden

Hier lunchte de kraamzorg met mijn man en dochter mee beneden of als mijn man met mij deed lunchen dan deed zij beneden haar lunch nuttigen. Wij zijn hier altijd heel open en ook zij moet eten haha Ze nam altijd zelf mee maar wij hebben haar ook 2x een lunch mee laten eten omdat mijn man naar de visboer was geweest en gevraagd had wat zij dan lekker vond om te eten hihi

3 maanden geleden

Reactie op veeriekie

Haha dat kan ook gebeuren! Vast geen probleem hoor, ik had er ook nog niet ...
Hahaha ja misschien dat mn man het wel heeft gezegd hoor. Maar ik had wel andere dingen aan mn hoofd 馃槅

3 maanden geleden

Eerste dag had ze netjes haar eigen broodje mee. Toen aangegeven dat ze lekker bij ons mee mocht lunchen. We hadden allemaal lekkere dingetjes (alles wat ik niet heb mogen eten) zoals broodjes carpaccio, filet american, salami, tonijnsalade etc. Dat vond ze ook heerlijk. Voelde me zelf dan meer op mijn gemak als ze lekker mee kon eten. Maar er zijn ook gezinnen waar het niet kan dus denk ik een hele persoonlijke keuze en alles is goed 馃グ

3 maanden geleden

Onze kraamzorg zorgde tussen de middag voor warm eten en at gezellig mee! Verder kreeg ze alles van ons zoals thee koffie en koek daarbij. Was voor ons niet meer dan normaal dat ze gewoon met ons mee deed, bij de andere 2 kraamweken ook zo gedaan.

3 maanden geleden

Sinds gisteren ben ik thuis en m鈥檔 moeder had saoto gemaakt. Gevraagd of ze ook wou mee eten maar ze had al gegeten zei ze. Heb ook maar kraamzorg voor 3 uurtjes per dag

3 maanden geleden

Reactie op Bloempje51

Onze kraamzorg zorgde tussen de middag voor warm eten en at gezellig mee! ...
Oh wat heerlijk!!!!! Wij hadden 3 uur kraamzorg per dag omdat eigenlijk alles zo goed ging. Ze zat zich nog soms te vervelen maar ik durfde niet te vragen of ze wilde koken 馃槱

3 maanden geleden

Hier beide keren namen ze het zelf mee, mochten ook mee eten als ze dat wilde. De eerste keer at ze 1x mee (tosti haha) of wel wat fruit/beschuit met muisjes. De tweede heeft voor mij nooit iets gemaakt (ontbijt/lunch/fruit e.d.) dus zelf dat ook niet gepakt...