4 Reacties

2 maanden geleden

Krampjes heeft iedere baby wel, het verschild alleen in mate hoe erg. Ik heb toen ergens gelezen dat flesvoeding maken met kamille thee kan helpen tegen de krampen. Hoelang doet je baby over de fles, kan ook zijn dat ze te snel drinkt en daardoor sneller krampdn krijgt. (Excuus als je bv geeft daar weet ik niks over)

2 maanden geleden

Hier week 6 en ook ellende. De piek zit tussen week 6 en 8, daarna wordt het hopelijk minder. Wat een ellende…

2 maanden geleden

Onzen baby is nu 6 weken en 2 dagen , ze begon rond 5 weken ong krampen te hebben we hebben procniotoca geprobeerd hielp een beetje maar nu gebruiken we sinds een week probiotica en infacol en gassi en we merken zoveel verschil voor ons gevoel heeft ze echt maar een paar minuutjes last van krampen hmdl , maar ik weet niet of dit voor jullie gaat werken , maar het is zeker het proberen waard

2 maanden geleden

Sinds mijn dochtertje (5,5 week) bij de osteopaat geweest is, heeft ze veel minder krampjes! Hij voelde ook echt een flinke blokkade bij haar darmpjes. Ik zat elke avond zo’n 3 uur met een krijsende baby met kramp. Ben toen VSM druppeltjes gaan gebruiken, dit maakte al wel wat verschil maar nog steeds elke avond groot verdriet. Vorige week bij de osteopaat geweest en sindsdien heeft ze om de dag kramp gehad en dan hooguit een half uurtje en veel minder heftig. Gisteren weer geweest en ze heeft gisteren én vandaag geen krampjes gehad, dus ben benieuwd wat de rest van de week brengt!