Hoi lieve mama’s,
Ik ben even opzoek naar wat advies. Mijn zoontje is morgen 8 weekjes en heeft sinds week 1 al darmkrampjes. Nu is het niet zo dat hij de hele dag huilt of onrustig is, maar wel iedere keer een uur na de voeding wanneer die naar bed moet begint het. Hij valt vrij snel in slaap in mijn armen, maar begint al gauw te fronzen, met zijn lichaam te kronkelen en en geluidjes te maken (jammeren). Ik geef hem dan een speentje en troost hem en vervolgens slaapt die verder. Zodra ik hem echter in zijn eigen bedje leg wordt die wakker. Ik heb hem zo goed als de hele dag dus vast. Ook begon die rond 6 weken rond 05:00 wakker te worden van de kramp en dat is gebleven. Ben al bij de osteopaat geweest en bij de kinderarts, pepti en neocate geprobeerd (niet lang overigens want ben niet overtuigd van het feit dat die wellicht KMA heeft). Ik geef hipp voeding in dr brown flessen met sab simplex, maar helpt allemaal niet… Heeft iemand goed advies? Herkent iemand het? Ben even radeloos, de piek zou overigens tussen 6 en 8 weken zijn, maar morgen is die 8 weken en merk nog geen verschil..
Mijn baby is 6 weken en heeft ook last van krampjes wij gebruiken 2x per dag sab simplex en 1of2x per dag infacol en gebruiken nu gassi en gaat al beter gelukkig :) Miss helpt die combinatie bij jou ook ?
Mijn dochtertje heeft dit ook en we zijn er vandaag achtergekomen dat ze een te strakke tongriem en lipband heeft. Hierdoor heeft ze ook deze symptomen.
Wij zijn juist gestopt met alle middeltjes, hadden het idee dat het alleen maar erger werd. En we hebben minder cc in de fles gedaan, nu komt die soms wel eens eerder dan 3 uurtjes ertussen maar de krampjes zijn zo goed als weg! Hij is 5 weken oud