19 Reacties

één maand geleden

Volgens Nutricia maakt het voor de kramp niet uit hoeveel je in de fles doet, zij zeiden dat het even een dag of 3 ‘doorzetten’ is. Ik ben geen doorzetter, heb 24u een krijsend kind gehad dus ik ben gestopt. 😅 Heb nog wel hoop bij de osteopaat, het lijkt toch iedere keer een beetje beter te gaan als we daar vandaan komen. Verder accepteer ik het gewoon, ze is blij en heeft zelf meestal geen last van het spugen.

één maand geleden

Er zijn hier echt al heel veel topics over wellicht heb je er wat aan. Ik heb het aan alle 3 mijn kinderen gegeven, ben er zelf erg tevreden over.

één maand geleden

Reactie op Kellaaa

Volgens Nutricia maakt het voor de kramp niet uit hoeveel je in de fles doe ...
Ah ja snap ik , bij ons lacht hij nog wel en slaapt ook tussendoor. Daarom de twijfel Bedankt voor je reactie

één maand geleden

Reactie op Miryy

Er zijn hier echt al heel veel topics over wellicht heb je er wat aan. Ik ...
Welke gebruik je? Heb nu die van de kruidvat

één maand geleden

Reactie op JvDalen

Welke gebruik je? Heb nu die van de kruidvat
Die heb ik ook, die doet het voor mijn zoontje beter dan nutriton, nutriton heb ik wel voor de andere 2 gebruikt. Er schijnt ook puur Johannes broodpitmeel te zijn. Daar zitten geen toevoegingen in. Misschien kan je dat is proberen of die van nutriton.

één maand geleden

Ik zweer bij de jbpm van de Holland en barret. Ik gebruik het ook een geruime tijd ivm reflux. Werkt super. Dikt goed in en je hebt ook niet zoveel nodig. Ik begon ook met die van de nutriton, echter had mijn dochtertje hierbij ook last van krampen. Toen op advies van het consultatiebureau overgestapt naar die van de Holland en Barret en direct waren de krampen over.

één maand geleden

Reactie op Mom|Dad

Ik zweer bij de jbpm van de Holland en barret. Ik gebruik het ook een gerui ...
Ik heb deze toevallig net nog gehaald, ga het bij de volgende fles proberen! Mag ik vragen hoeveel jij ervan in doet? Lees inderdaad meer over heel weinig bij deze

één maand geleden

Reactie op JvDalen

Ik heb deze toevallig net nog gehaald, ga het bij de volgende fles proberen ...
Ik ben benieuwd naar jouw ervaring!

één maand geleden

Reactie op Kellaaa

Ik ben benieuwd naar jouw ervaring!
Ik zal het met je delen!

één maand geleden

Reactie op JvDalen

Ik ben ook benieuwd! Denk er vaak aan, maar ben ook bang dat het meer ongemak geeft omdat ze zelf weinig last heeft van het spugen

één maand geleden

Reactie op JvDalen

Ik doe echt 1/4 denk ik van een klein thee lepeltje. Niet heel veel dus. Vaak als je de fles gemaakt en opgewarmd hebt en even laat staan dikt het al wat meer in. Je moet een beetje kijken wat voor je kindje de gewenste dikte is. En ik weet niet wat voor fles en flessenspeen je hebt, maar ook even op letten of de “flow” niet te langzaam gaat als die is ingedikt.

één maand geleden

Reactie op Rooss97

Ik ben ook benieuwd! Denk er vaak aan, maar ben ook bang dat het meer ongem ...
Hoeveel spuugt jou dochtertje? Hier heb ik het vaak proberen af te bouwen. Maar ze spuugt hele golven eruit en ze heeft dan ook wel hierna een hele erge hik waar ze super veel last van hebt.

één maand geleden

Reactie op Mom|Dad

Hoeveel spuugt jou dochtertje? Hier heb ik het vaak proberen af te bouwen. ...
Valt echt mee hier dan denk ik, ze geeft mondjes terug en 1 x per dag een flinke golf. Vandaar dat ik nog niet gestart ben met iets van indikken omdat ze ook goed groeit, slaapt, poept en plast. Maar als ze dan zo’n golf heeft vraag ik me af of ik er toch niet iets aan moet doen. De hik is over sinds de prematuur speen.

één maand geleden

Reactie op Mom|Dad

Ik doe echt 1/4 denk ik van een klein thee lepeltje. Niet heel veel dus. Va ...
Ik heb de dr brown fles met de dyfrax speen erin. Had nu de M gepakt Bedankt voor je reactie Ga het morgen weer oppakken Voor nu de nacht maar even zo 🫢

één maand geleden

Reactie op Rooss97

Ik ben ook benieuwd! Denk er vaak aan, maar ben ook bang dat het meer ongem ...
Jaa precies dat! Maar het bleef bij mij een beetje knagen van wat als het wel helpt😅 Maar snap helemaal wat je bedoelt

één maand geleden

Reactie op JvDalen

Jaa precies dat! Maar het bleef bij mij een beetje knagen van wat als het w ...
Ja precies dat gevoel heb ik ook steeds… daarom benieuwd naar jouw ervaring

één maand geleden

Wij geven Infacol erbij. Sinds we dat doen vrijwel geen krampjes meer of nog maar een korte periode en minder pijnlijk.

één maand geleden

Inmiddels dag 2 met johannesbroodpitmeel Van Holland en barret Tot nu toe gaat het goed, ik vond het gister even spannend hoe zijn ontlasting ging Leek even moeilijk maar viel mee Misschien toch wennen? Vanmorgen meteen weer dunnere ontlasting Weinig tot geen spugen, huilmomentjes zijn niet anders dan voorheen. Heb het idee dat er weinig tot geen krampen zijn Tot nu toe erg tevreden dus🤗 Alleen nog even zoeken naar de dikte t.a. v. De speen van de fles

één maand geleden

Reactie op JvDalen

Inmiddels dag 2 met johannesbroodpitmeel Van Holland en barret Tot nu toe ...
Oh wat goed om te horen! ☺️