37 Reacties
2 jaar geleden
Hi, ik heb dit ook heel erg. Ik kon er zelfs niet van slapen. Ik ben nu 5 weken en de pijn begint nu beetje weg te gaan . De huisarts had bij mij een inwendige echo gemaakt om te kijken of dit geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap was. Uiteindelijk bleek t door door de innesteling te komen en kreeg ik pijnstillers.
2 jaar geleden
Reactie op samp90
Had je naar de huisarts gebeld voor een echo? En wat voor pijnstillers moch ...
Ik was naar de spoed gegaan omdat ik de pijn echt niet meer trok. En omdat ik er echt op door ging dat ik meer wilde weten deden ze een echo. Je zou kunnen aangeven dat je echt pijn hebt en je echt bang bent voor een buitenbaarmoederlijke zwangerschap, misschien dat ze dan nu al een inwendige echo doen voot je. De pijnstillers die ik neem zijn paracetemol en een mix van paracetamol en tramadol (37,5%) . Ik denk dat als je niet veel krampen aan 1 kant hebt dat de kans op een buitenbaarmoederlijke zwnagerschap laag is en dat er nu innestelings pijn is
2 jaar geleden
Reactie op joynxan
Op en af? Of erger als je bepaalde bewegingen doet? Als het echt aan een st ...
Ik merk dat ik het de afgelopen dagen wel had na het sporten had ( crosstrainer ).
Maar vandaag heb ik het al de hele dag. Ik heb geen zittend beroep, dus ben de hele dag in beweging.
Dankje wel, ik hoop het ook😊
2 jaar geleden
Reactie op seyyyyy
Ik was naar de spoed gegaan omdat ik de pijn echt niet meer trok. En omdat ...
wat heftig zeg voor je en onzeker eventjes zo!
Gelukkig dat alles goed is en dat je wat voor de pijn hebt gekregen.
De pijn is niet aan 1 kant gelukkig, ik voel het wel aan beide kanten en naar me liezen toe.
2 jaar geleden
Reactie op samp90
Jeetje wat heftig voor!
En wat een onzekere tijd zo, heb je wel bijna een ...
Ja over 2 weken heb ik een echo afspraak. Maar wat ik bedoelde was ze konden het vruchtzakje zien en het vruchtje nog niet.
Dat snap ik. Als je niet prettig bij voelt, gewoon je huisarts bellen. En niet teveel erover lezen en bezig houden. Ik ging dat wel doen en maakte mezelf helemaal gek haha. Soms is het ook beter om even de app te verwijderen en gewoon lekker te genieten van je zwangerschap!
Ik heb ook nog steeds pijn aan mijn buik en dit is ook mijne 2de en heb dochter van 2 jaar. Heb dit ook niet ervaren bij mijn eerste. Je moet niet vergeten elke zwangerschap is anders. Onze baarmoeder is goed aan het werk en dat kan ook voor krampen zorgen.
2 jaar geleden
Ik heb ook al 2 dagen menstruatie pijn, kan het mij ook niet herinneren bij de zwangerschap van mijn dochter.
Ik heb verder alleen gevoelige borsten en vermoeidheid als klachten, maar dat had ik bij mn dochter ook.
Ik lees overal dat het de groei vd baarmoeder kan zijn, maar het maakt mij wel onzeker of dit idd zo is.
2 jaar geleden
Ja over 2 weken heb ik een echo afspraak. Maar wat ik bedoelde was ze konde ...
Spannend!
Dat is ook echt zo, het maakt het allemaal zo onzeker die eerste weken.
Ik denk dat het ook stukje over belasting moet zijn, want in de middag deed ik wat rustiger aan en de zeurende pijn is nu weer weg.
En inderdaad misschien nu al banden pijn en baarmoeder omdat het wat sneller gaat bij de 2de…
2 jaar geleden
Reactie op Vpkmama
Ik heb ook al 2 dagen menstruatie pijn, kan het mij ook niet herinneren bij ...
Ja vervelend is dat hè als je het toch striemen met je eerste zwangerschap gaat vergelijken.
Ik heb ook eerdere miskraam gehad, dus daardoor maakt het me ook meer onzeker.
Maar kan inderdaad de pijn zijn van de groei van de baarmoeder, ik ben wel heel duizelig en misselijk erbij. Het is ook wel een andere zwangerschap dan bij de eerste.
Die eerste echo zal voor vele een opluchting zijn dat je ziet dat alles oké is
2 jaar geleden
Inmiddels zwanger van het 4de kindje (en 2 miskramen). Ik had bij alle zwangerschappen die buikpijn, ik denk toch door de groei van de baarmoeder. Ik weet nog dat ik bij de 1e dacht 'lekker dan, eindelijk 9 maanden niet ongesteld maar wel die ellendige buikpijn'.
Beide miskramen zijn ook niet gestart met krampen, dus ik zie het nu als iets positiefs dat daarbinnen iets gebeurt :)
2 jaar geleden
Ik heb de hele dag al krampen. Tot nu toe nog geen vers bloed gehad met afvegen gelukkig. Ik probeer er vanuit te gaan dat mn baarmoeder hard aan het werk is.
Alleen merkte ik net met naar de wc gaan dat er een blaasontsteking is. Wie weet voel ik dat ook al de hele dag.