9 Reacties
2 maanden geleden
Reactie op Xjaiimy
Hier vooral savonds dat ze er veel last van heeft. Overdag soms even maar g ...
Hoeveel druppels doen jullie per fles?
2 maanden geleden
Reactie op Xjaiimy
Hier vooral savonds dat ze er veel last van heeft. Overdag soms even maar g ...
Ja hier was het eerst ook alleen in de avond, maar nu ook in de ochtend en middag.
Sab simplex heb ik verschillende verhalen over gehoord, thanks voor de tip ga ik die misschien toch even bestellen!
2 maanden geleden
Onze baby is nu 6 weken oud , zij kreeg eerst alleen infacol hielp niet toen alleen sab Simplex hielp een klein beetje wij hebben die zakjes van vita kruid , uiteindelijk hebben we gassi besteld in combinatie met sab Simplex en infacol , we doen bij de voeding van 10:00 sab Simplex , en de volgende voeding is meestal rond 13:00/14:00 dan geven we infacol soms doen we nog een zakje sab Simplex rond 17:00/18:00 en s’avonds rond 21:00/22:00 doen we gassi en sinds dien gaat het echt super we merken niet echt veel last van de krampjes hmdl misschien dat dit wel helpt voor jullie ook?
2 maanden geleden
Hier was t behalve de nacht iedere voeding en dan tussen half 7 en half 8 in de avond t piekje.
Nu is t al iets minder gelukkig Maargoed ze is ook alweer bijna 8 weken
2 maanden geleden
Hier werd het na 4 weken ook erger. Nu bijna 8 weken en heel af en toe nog. Vooral als de fles te snel is gegaan. Ik geef ook niks, want het maakt het niet echt beter op.